spot_img

BMW CarData

Νέες πρωτοποριακές, premium υπηρεσίες λανσάρει η BMW με το BMW CarData που προσφέρει σε οδηγούς τη δυνατότητα εξατομικευμένων υπηρεσιών, που βασίζονται σε δεδομένα του οχήματός τους.

BMW CarData 12Στην εκδήλωση ‘Mobility of Tomorrow’, μία πρωτοβουλία του Γερμανικού Συνδέσμου Αυτοκινητοβιομηχανιών που πραγματοποιήθηκε στις 30 Μαΐου στο Βερολίνο, ο Peter Schwarzenbauer, Μέλος Δ.Σ. των BMW AG, MINI, Rolls-Royce, BMW Motorrad, Customer Engagement και Digital Business Innovation του BMW Group εξήγησε: «Το BMW CarData φέρνει τη συνδεσιμότητα των οχημάτων μας σε μία νέα διάσταση. Οι πελάτες του BMW ConnectedDrive θα μπορούν να εκμεταλλεύονται νέες, καινοτόμες και εξατομικευμένες υπηρεσίες τρίτων, με γρήγορο και εύκολο τρόπο. Η προστασία δεδομένων του αυτοκινήτου αποτελεί τμήμα της premium φιλοσοφίας μας για τα συνδεδεμένα οχήματα και ικανοποιεί τις προσδοκίες των πελατών μας. Με αυτό τον τρόπο, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να αποφασίζουν τον τρόπο χρήσης των δεδομένων τους. Αυτή ακριβώς είναι η φιλοσοφία του CarData».

8,5 εκατομμύρια οχήματα
Το BMW CarData προσφέρει πολλά προνόμια στους πελάτες: Οι οδηγοί μπορούν να κάνουν οικονομία με εξατομικευμένα ασφάλιστρα, που θα βασίζονται στα πραγματικά BMW CarData 10χιλιόμετρα που έχουν διανύσει. Ή θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού για σέρβις ταχύτερα, επειδή χάρη στην τέλεια προετοιμασία, το απαραίτητο εξάρτημα θα έχει παραγγελθεί εκ των προτέρων. Ωστόσο μπορούμε πολύ εύκολα να φανταστούμε και εντελώς νέες εφαρμογές στο μέλλον, όπως εξατομικευμένες επιλογές infotainment. Μία BMW με ενσωματωμένη κάρτα SIM απαιτείται για τη χρήση του BMW CarData. Περίπου 8,5 εκατομμύρια οχήματα BMW πληρούν σήμερα αυτή την προϋπόθεση. Αφού οι πελάτες καταχωρήσουν την BMW τους στο ConnectedDrive portal, μπορούν να χρησιμοποιούν και το BMW CarData χωρίς επιπλέον χρέωση.

Πως λειτουργεί
Το BMW CarData λειτουργεί ως εξής: Το όχημα συλλέγει στοιχεία, όπως δεδομένα κατάστασης – π.χ. διανυθέντα χιλιόμετρα, δεδομένα βάσει χρήσης – π.χ. μέση κατανάλωση, ακόμα και δεδομένα σε σχέση με γεγονότα – π.χ. μία αυτόματη κλήση σέρβις. Μερικά από αυτά μεταδίδονται αποκλειστικά, σε κρυπτογραφημένη μορφή, όπως τα λεγόμενα δεδομένα τηλεματικής μέσω της μόνιμα εγκατεστημένης κάρτας SIM, για BMW CarData 13προστασία των διακομιστών της BMW.

Πρώτη προτεραιότητα η προστασία δεδομένων
Στη συνέχεια, με τη συγκατάθεση του πελάτη, οι πάροχοι των υπηρεσιών μπορούν να έχουν πρόσβαση στα κρυπτογραφημένα δεδομένα που είναι απαραίτητα για ορισμένες υπηρεσίες. Η προστασία δεδομένων είναι πάντα πρώτη προτεραιότητα. Πρόσβαση τρίτων στο όχημα, που αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο hacking, δεν επιτρέπεται. Ο Peter Schwarzenbauer τόνισε: «Για τους πελάτες, CarData σημαίνει προστασία, διαφάνεια και έλεγχο δεδομένων από το δικό τους αυτοκίνητο, σε συνδυασμό με πολλά οφέλη εξατομικευμένων υπηρεσιών».

Είναι οι πρώτη που το λανσάρει
Με το BMW CarData, οι πελάτες μπορούν με πολύ απλό τρόπο να διαχειρίζονται τη δημοσιοποίηση των δεδομένων τηλεματικής σε παρόχους υπηρεσιών. Το μόνο που χρειάζεται για τη δημοσιοποίηση στοιχείων, την απόρριψη πρόσβασης ή την άρση προηγούμενης συγκατάθεσης είναι ένα κλικ: Ο πελάτης αποφασίζει μόνος εάν μία εταιρεία θα λαμβάνει ή όχι τα δεδομένα του, διατηρώντας πάντα τον έλεγχο. Το BMW Group είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που λανσάρει αυτή την υπηρεσία, η οποία ήδη συμμορφώνεται με το Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης που θα ισχύσει από το 2018 . BMW CarData 11Το υψηλότερο επίπεδο διαφάνειας είναι εγγυημένο και οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν την αναφορά δεδομένων CarData που έχουν δημοσιοποιηθεί, ή ένα αρχείο CarData μέσω του ConnectedDrive portal οποιαδήποτε στιγμή. Το αρχείο περιέχει λεπτομερή λίστα δεδομένων τηλεματικής του οχήματος που έχουν αποθηκευτεί και ένα γλωσσάριο που εξηγεί τη βασική ορολογία.

Σταδιακά σε όλη την Ευρώπη
Οι πάροχοι υπηρεσιών, όπως σταθμοί πάρκινγκ, ασφαλιστικές εταιρείες και διαχειριστές στόλων, μπορούν να καταχωρούνται στο BMW CarData. Εάν οι πελάτες επιθυμούν τη χρήση μιας συγκεκριμένης υπηρεσίας και συναινούν ενεργά για την δημοσιοποίηση των δεδομένων τους, τότε οι ενδιαφερόμενες εταιρείες λαμβάνουν τα απαιτούμενα στοιχεία σε κρυπτογραφημένη μορφή μέσω κεντρικού συστήματος της BMW. Αυτές οι πληροφορίες αποτελούν τη βάση για εξατομικευμένες καινοτόμες υπηρεσίες βάσει δεδομένων – από ενημέρωση/ψυχαγωγία μέχρι φιλοσοφία λειτουργίας έξυπνου σπιτιού – κάνοντας εφικτή μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες. Το BMW CarData λανσαρίστηκε στις 30 Μαΐου 2017 στη Γερμανία και σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλες αγορές.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO