Με στόχο να καταστεί πρωτοπόρος στη συνδεσιμότητα, η Seat θα προσθέσει τη Saba στο οικοσύστημα της, έτσι ώστε και οι δύο μαζί να δημιουργήσουν νέες υπηρεσίες και λειτουργίες που διευκολύνουν την κινητικότητα των οδηγών και αφορούν στη στάθμευση του οχήματος. Μεταξύ άλλων, οι δύο συνεργαζόμενες εταιρείες μελετούν την κράτηση θέσης στάθμευσης και πληρωμή αντιτίμου μέσω κινητού, λειτουργίες που θα επιτρέψουν στους πελάτες της Saba να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πληρωμές για υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στις ψηφιακές λύσεις τις οποίες επεξεργάζεται η Seat.
Parkfinder 2.0
Επιπλέον, η συνεργασία θέτει τα θεμέλια για εφαρμογές όπως το Parkfinder 2.0, που παρέχει τη δυνατότητα σε αμφότερες τις εταιρείες να προσφέρουν στους οδηγούς πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης και να προτείνουν χώρους στάθμευσης ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη. Θα μελετήσουν επίσης και άλλες υπηρεσίες σχετικές με το χρόνο που ένα όχημα ξοδεύει σταθμευμένο σε διάφορες συνθήκες όπως για αγορές ή ανεφοδιασμό καυσίμου. Κατά μέσο όρο εκτιμάται ότι τα ιδιωτικά οχήματα περνούν το 95% του χρόνου τους σταθμευμένα.
Επίσης, SEAT και Saba, σχεδιάζουν να εγκαταστήσουν σημεία επαναφόρτισης στο δίκτυο των χώρων στάθμευσης, στην πόλη της Βαρκελώνης, για το στόλο των ηλεκτρικών Mii που θα οδηγούν οι εργαζόμενοι της Seat Metropolis:Lab Barcelona και Pier01.