Η Triumph παρουσίασε δύο νέες συναρπαστικές προσθήκες στη βραβευμένη σειρά 400 για το 2026. Για πρώτη φορά, η Triumph παρουσιάζει μια μοτοσικλέτα εμπνευσμένη από το flat track με την κυκλοφορία της ολοκαίνουργιας Tracker 400, ενώ η πολυαναμενόμενη Thruxton 400, που ήδη τραβάει τα βλέμματα στην Ινδία, κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της, φέρνοντας το εμβληματικό στυλ cafe racer στους αναβάτες παντού.
Αυτές οι δύο διασκεδαστικές και ευέλικτες μοτοσικλέτες συνδυάζουν το όμορφο ρετρό στυλ με το αδιαμφισβήτητο DNA της Triumph και διαθέτουν έναν βελτιωμένο κινητήρα της σειράς TR, που αποδίδει 42PS στις 9.000 σ.α.λ. Με υψηλότερο όριο στροφών και ισχυρότερη απόδοση στις υψηλές στροφές, αυτή η τελευταία έκδοση προσφέρει αύξηση πέντε τοις εκατό στην μέγιστη ισχύ. Και τα δύο μοντέλα συνδυάζουν premium ποιότητα και προσιτή τιμή, προσφέροντας εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής.
Η Tracker 400 διαθέτει επίπεδο και φαρδύ τιμόνι και επανατοποθετημένα μαρσπιέ για μια κυριαρχική θέση οδήγησης. Υποστηρίζεται από ένα ειδικό πλαίσιο για πιο γρήγορο χειρισμό και μια εμπειρία οδήγησης που εμπλέκει τον αναβάτη. Ο σχεδιασμός της ενσωματώνει κοκοβιό, πάνελ αγωνιστικού αριθμού, τετράγωνο ρεζερβουάρ καυσίμου, μάσκα και ζάντες νέας σχεδίασης, σε συνδυασμό με ελαστικά Pirelli MT60 RS. Διαθέσιμη σε Racing Yellow, Phantom Black και Aluminum Silver Gloss, η Tracker 400 αποπνέει χαρακτήρα flat-track και παρουσία στο δρόμο.
Η Thruxton 400 είναι μια σύγχρονη ερμηνεία της εμβληματικής σιλουέτας Thruxton, φέρνοντας αυθεντικό στυλ cafe racer με μια μοντέρνα πινελιά. Διαθέσιμη σε Carnival Red, Pearl Metallic White με Storm Grey και Metallic Racing Yellow, διαθέτει τιμόνι με κλιπ-ον και πίσω τοποθετημένα μαρσπιέ για μια σπορ θέση οδήγησης, που συμπληρώνονται από μια εκλεπτυσμένη ρύθμιση ανάρτησης για ευέλικτο και άμεσο χειρισμό.

Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν εξαιρετική αξία, με κορυφαία διαστήματα σέρβις και μια ολοκληρωμένη διετή εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων που καλύπτει επίσης τα γνήσια αξεσουάρ Triumph. Αυτός ο συνδυασμός εξασφαλίζει χαμηλότερο κόστος ιδιοκτησίας και μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας για τους ιδιοκτήτες.
Ο Paul Stroud, Εμπορικός Διευθυντής της Triumph Motorcycles, δήλωσε:
«Οι Speed 400 και Scrambler 400 X, και πιο πρόσφατα η Scrambler XC, έχουν σημειώσει παγκόσμια επιτυχία, κερδίζοντας πολλά βραβεία και σημειώνοντας ρεκόρ πωλήσεων. Αυτές οι μοτοσικλέτες έχουν φέρει περισσότερους νεότερους αναβάτες και περισσότερες γυναίκες στην οικογένεια Triumph από ποτέ, αποδεικνύοντας την απήχηση μιας premium μάρκας σε αυτήν την αγορά. Αυτή η επιτυχία αντικατοπτρίζει τη μοναδική θέση της Triumph στην κατηγορία, συνδυάζοντας υψηλής ποιότητας φινίρισμα, μοντέρνα απόδοση και όμορφο ρετρό στυλ.
Τώρα, με τις Tracker 400 και Thruxton 400, χτίζουμε επάνω σε αυτή τη δυναμική με δύο ολοκαίνουργια μοντέλα που προσφέρουν στους πελάτες ακόμη περισσότερες επιλογές. Εξοπλισμένες με τον τελευταίο κινητήρα της σειράς TR, της πιο ισχυρής έκδοσης μέχρι σήμερα, αυτές οι μοτοσικλέτες προσφέρουν ξεχωριστό χαρακτήρα και συναρπαστική απόδοση.


Η Tracker 400 προσφέρει έναν λιτό χαρακτήρα flat track, ενώ η Thruxton 400 επαναπροσδιορίζει ένα εμβληματικό όνομα με αυθεντικό στυλ café racer για μια νέα γενιά. Μαζί, αυτά τα μοντέλα προσφέρουν στους αναβάτες περισσότερη διασκέδαση, περισσότερο στυλ και μια ακόμη πιο σπορ οδήγηση».
TRACKER 400: ΣΤΥΛ FLAT TRACK ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ
Η νέα Tracker 400 αντλεί έμπνευση από τους αγώνες flat track, αποτυπώνοντας την ακατέργαστη, λιτή αισθητική και το ανταγωνιστικό πνεύμα που είναι συνώνυμα με αυτήν την κατηγορία, διοχετεύοντας το στυλ και τη στάση των μοτοσικλετών που κατασκευάστηκαν για την οβάλ χωμάτινη πίστα.


Απλοποιημένος Χαρακτήρας
Σχεδιασμένη για να ξεχωρίζει στο πλήθος, η Tracker 400 συνδυάζει στυλ εμπνευσμένο από τους αγώνες με επιθετικές γραμμές, για μια αδιαμφισβήτητη σιλουέτα flat track. Τα κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία της Triumph και το εμβληματικό προφίλ του κινητήρα την καθιστούν μια πραγματική Modern Classic.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου τύπου tracker, με τις σμιλεμένες εγκοπές στα γόνατα, συνδυάζεται άψογα με τη μάσκα και τον χρωματικά κωδικοποιημένο κοκοβιό, ενώ οι ζάντες διπλής ακτίνας με τα τετραγωνισμένα ελαστικά διπλής χρήσης Pirelli MT60 RS, προσφέρουν μια τολμηρή, σπορ σιλουέτα. Ως Modern Classic της Triumph, διαθέτει το χαρακτηριστικό προφίλ κινητήρα με καλύμματα ηλεκτροστατικής βαφής και γυαλιστερές κατεργασμένες ψύκτρες κυλινδροκεφαλής. Αυτό το αδιαμφισβήτητο DNA της Triumph διατρέχει παντού, με έναν κλασικό στρογγυλό προβολέα LED μπροστά και διπλό ανοδικό τελικό εξάτμισης στο πίσω μέρος.



Η Tracker 400 προσφέρεται σε τρία εντυπωσιακά χρωματικά σχήματα εμπνευσμένα από τους αγώνες, καθένα από τα οποία παρουσιάζει την έντονη επιγραφή Tracker στο ρεζερβουάρ, σε συνδυασμό με κομψές αγωνιστικές ρίγες με εντυπωσιακές πιτσιλιές λάσπης που εκτείνονται άψογα στο κάλυμμα της σέλας. Ένα χαρακτηριστικό πάνελ αγωνιστικού αριθμού που αναγράφει με υπερηφάνεια την ένδειξη «400» αποτίει φόρο τιμής στους θρυλικούς οδηγούς αγώνων flat-track.
Το σχέδιο Aluminium Silver Gloss τονίζεται με γραφικά Racing Red στο ρεζερβουάρ, τον κοκοβιό, το πάνελ αγωνιστικού αριθμού και τις ζάντες. Το Racing Yellow προσφέρει μια ζωντανή δήλωση με το έντονο κίτρινο ρεζερβουάρ και τον κοκοβιό, σε αντίθεση με στοιχεία Phantom Black και πινελιές Racing Yellow στο πάνελ αγωνιστικού αριθμού και τις ζάντες. Για μια πιο σκούρα, πιο επιθετική εμφάνιση, το Phantom Black συνδυάζει το μελαγχολικό μαύρο με πινελιές Dark Silver, Vanilla White και Pearl Metallic White στο ρεζερβουάρ, τον κοκοβιό, το πάνελ αγωνιστικού αριθμού και τις ζάντες.
Μια βελτιωμένη θέση οδήγησης
Όρθια και με τους αγκώνες έξω – αυτή είναι η ουσία του στυλ Flat Track. Φαρδύτερο τιμόνι κατά 23 χιλ και 134 χιλ χαμηλότερο από εκείνο της Speed 400 για να ενισχύσει τη δυναμική εργονομία της μοτοσικλέτας. Τα μαρσπιέ είναι επανατοποθετημένα 86 χιλ πιο πίσω και 27 χιλ ψηλότερα, δημιουργώντας μια σίγουρη, επιθετική θέση. Αυτή η εργονομία διασφαλίζει ότι η εμπειρία οδήγησης της Tracker 400 ταιριάζει ακριβώς με την εμφάνιση, με την τολμηρή και επιβλητική παρουσία.
Σχεδιασμένη για διασκεδαστικές, σπορ επιδόσεις, η Tracker 400 διαθέτει ειδικό πλαίσιο και premium ρύθμιση ανάρτησης. Μπροστά, το μαύρο ανοδιωμένο ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών με μεγάλα έμβολα προσφέρουν διαδρομή 140 χιλιοστών, ενώ το πίσω αμορτισέρ αερίου παρέχει διαδρομή 130 χιλιοστών με ρύθμιση προφόρτισης για οδήγηση με συνεπιβάτη. Τα ελαστικά διπλής χρήσης με τετραγωνισμένο σχέδιο πέλματος ολοκληρώνουν την εμφάνιση, προσφέροντας στυλ επίπεδης πίστας με πρόσφυση και χειρισμό που εστιάζει στον δρόμο.

Η Tracker 400 ενσωματώνει προηγμένη τεχνολογία αναβάτη χωρίς να διακυβεύεται η κλασική αισθητική της. Το ύψος σέλας 805 χιλιοστών και τα χαρακτηριστικά όπως ο συμπλέκτης υποβοήθησης ροπής, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και το ABS κάνουν την οδήγηση προσιτή και ευχάριστη. Ένα σύγχρονο αναλογικό μονό ταχύμετρο σε συνδυασμό με ένα ψηφιακό στροφόμετρο παρέχει βασικές πληροφορίες με μια ματιά, με όλες τις καλωδιώσεις κρυμμένες προσεκτικά για να διατηρηθεί η καθαρή, διαχρονική εμφάνιση Triumph.
Συναρπαστικός Κινητήρας με Χαρακτήρα
Το τελευταίο μοντέλο διαθέτει μια νέα και πιο ισχυρή εκδοχή του κορυφαίου κινητήρα της σειράς TR της Triumph. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω ενός συνδυασμού νέων μηχανικών μερών, συμπεριλαμβανομένου ενός αναθεωρημένου προφίλ εκκεντροφόρου άξονα, μαζί με μια νέα ρύθμιση του κινητήρα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια αύξηση πέντε τοις εκατό στη μέγιστη ισχύ, παράγοντας τώρα μέγιστη ισχύ 42PS στις 9.000 σ.α.λ., με υψηλότερο όριο στροφών και υψηλότερη μέγιστη ισχύ στην κορυφή του εύρους στροφών. Αυτό επιτρέπει στην Tracker 400 να ανεβάζει στροφές όλο και πιο δυνατά, για μια συναρπαστική και εθιστική απόκριση στο γκάζι που ενθαρρύνει τον αναβάτη να εκμεταλλευτεί την διαθέσιμη απόδοση και να οδηγήσει αυτή τη μοτοσικλέτα με τη στάση που της αξίζει.

Ο βελτιωμένος κινητήρας διατηρεί επίσης τη μέγιστη ροπή των 37,5 Nm, με το 80% αυτής να είναι διαθέσιμο από τις 3.000 σ.α.λ., προσφέροντας αυτή τη γραμμική, πλούσια σε ροπή απόδοση που προσαρμόζεται σε κάθε σενάριο οδήγησης. Το γκάζι ride by wire εξασφαλίζει διαισθητική απόκριση γκαζιού σε όλες τις σχέσεις του εξατάχυτου κιβωτίου.
Προσοχή στη Λεπτομέρεια
Η Triumph Motorcycles έχει δεσμευτεί να προσφέρει εξαιρετική απόδοση και ασυμβίβαστη ποιότητα – και η Tracker 400 δεν αποτελεί εξαίρεση. Κατασκευασμένη από κορυφαία εξαρτήματα ακριβείας, με κάθε λεπτομέρεια να έχει σχεδιαστεί για να βελτιστοποιεί την απόδοση και να αναβαθμίζει την εμπειρία οδήγησης.
Οι ισχυρές ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων προσφέρουν ισχυρή, προοδευτική απόδοση φρεναρίσματος, που συμπληρώνεται από στιβαρές ζάντες από χυτό αλουμίνιο και ψαλίδι που προσθέτουν δύναμη και κομψότητα στο σχεδιασμό της Tracker. Από το ανάποδο πιρούνι που παρέχει ανάρτηση υψηλής απόδοσης, μέχρι τις κατεργασμένες με ακρίβεια ψύκτρες, η σχολαστική προσοχή της Triumph στη λεπτομέρεια εξασφαλίζει ένα καθαρό, τακτοποιημένο φινίρισμα χωρίς εκτεθειμένα καλώδια, σύρματα ή σωλήνες που να χαλούν την κλασική εμφάνιση της μοτοσικλέτας. Αυτή η προσοχή στη λεπτομέρεια επεκτείνεται και στο άψογο χρώμα της Tracker 400, προσφέροντας ένα φινίρισμα που αποπνέει ακρίβεια και ποιότητα.

Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ THRUXTON
Το θρυλικό όνομα Thruxton επιστρέφει με την ολοκαίνουργια Thruxton 400, μια σύγχρονη ερμηνεία ενός εμβλήματος που καθόρισε μια εποχή. Γνωστή για την αδιαμφισβήτητη cafe racer στάση και την αγωνιστική της κληρονομιά, η Thruxton πάντα ενσάρκωνε στυλ, απόδοση και χαρακτήρα. Τώρα, αυτό το πνεύμα επαναπροσδιορίζεται για μια νέα γενιά, προσφέροντας την τέλεια ισορροπία διαχρονικού σχεδιασμού και σύγχρονης μηχανικής.


Σχεδιασμός Cafe Racer που τραβάει την προσοχή
Το κλασικό προφίλ του κινητήρα Triumph συμπληρώνεται από ένα σμιλεμένο ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο είναι ένας συνδυασμός ρευστών γραμμών και αιχμηρών σύγχρονων περιγραμμάτων, με το τριγωνικό σήμα Triumph. Ένα νέο φέρινγκ φιλοξενεί τον κλασικό στρογγυλό προβολέα LED, που έρχεται σε αντίθεση με τους σπορ και κομψούς καθρέφτες στα άκρα του τιμονιού, συνδυάζοντας την παράδοση με την καινοτομία. Το τιμόνι με κλιπ-ον χαμηλώνει το μπροστινό μέρος για μια πιο δυναμική στάση, ενώ ο χρωματικά ταιριαστός κοκοβιός bullet, το κοντύτερο πίσω φτερό και η βάση της πινακίδας κυκλοφορίας, καθώς και ένα συμπαγές φως LED συμβάλλουν σε ένα μινιμαλιστικό, εύχρηστο πίσω μέρος. Ο ανυψωμένος σπορ σιγαστήρας ολοκληρώνει την εμφάνιση, με μια απρόσκοπτη, ρέουσα γραμμή εξάτμισης.

Τέσσερα ζωντανά χρωματικά σχέδια διαθέτουν κομψά γραφικά και σπορτίφ πινελιές αντίθεσης στο ρεζερβουάρ καυσίμου, το φέρινγκ και τον κοκοβιό, ενώ το πλαϊνό πάνελ σε Matt Phantom Black φέρει ένα σήμα φινιρίσματος αλουμινίου με το όνομα Thruxton.
Το σχέδιο Phantom Black και Aluminium διαθέτει φαρδιές διαγώνιες ρίγες χρώματος σε όλο το ρεζερβουάρ καυσίμου και τον κοκοβιό, με πινελιές Racing Red στο φέρινγκ και τον κοκοβιό. Η επιλογή Carnival Red Gloss και Aluminium Silver διαθέτει ένα εντυπωσιακό φέρινγκ σε Carnival Red. Το σχέδιο βαφής Pearl Metallic White και Storm Grey περιλαμβάνει λάμψεις Caribbean Blue στον κοκοβιό και το φέρινγκ, ενώ το σχέδιο Metallic Racing Yellow και Aluminium Silver διαθέτει ένα φέρινγκ Metallic Racing Yellow με πινελιές Phantom Black και ρίγες αλουμινίου που διαπερνούν το ρεζερβουάρ και τον κοκοβιό.
Μια Ολοκαίνουργια Πιο Σπορ Εμπειρία Οδήγησης
Με βελτιστοποιημένη εργονομία και ένα ειδικό πλαίσιο, η νέα Thruxton 400 προσφέρει μια διασκεδαστική και σπορ οδήγηση. Το νέο πλαίσιο και η αναθεωρημένη ρύθμιση της ανάρτησης παρέχουν μια πιο έντονη, πιο άμεση αίσθηση, ενώ η σπορ θέση του τιμονιού και των μαρσπιέ προσφέρουν μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης. Το νέο τιμόνι με κλιπ-ον είναι 40 χιλ στενότερο και 246 χιλ χαμηλότερο από αυτό της Speed 400, ενώ τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα 86 χιλ πιο πίσω και 27 χιλ υψηλότερα. Αυτό περιστρέφει τον αναβάτη προς τα εμπρός, δημιουργώντας μια πραγματική στάση οδήγησης τύπου cafe racer.
Το μαύρο ανοδιωμένο ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλ μεγάλων εμβόλων με διαδρομή 135 χιλ είναι βελτιστοποιημένο για σπορ αίσθηση και απόκριση, και μια πίσω ανάρτηση μονού αμορτισέρ αερίου ρυθμιζόμενη με προφόρτιση και διαδρομή τροχού 130 χιλ, ενισχύουν την ευελιξία και τον έλεγχο της μοτοσικλέτας για μια πιο εστιασμένη οδήγηση. Τα ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV προσφέρουν μια σπορ και ανθεκτική αίσθηση πρόσφυσης, εξασφαλίζοντας σιγουριά σε κάθε στροφή.

Όπως και η υπόλοιπη σειρά 400, η τελευταία τεχνολογία του αναβάτη ενσωματώνεται άψογα στην Thruxton 400, με αναλογικό ταχύμετρο και οθόνη στροφόμετρου LCD με θύρα φόρτισης USB-C. Ένα γκάζι ride-by-wire, ο ελεγχόμενος έλεγχος πρόσφυσης, ο συμπλέκτης υποβοήθησης ροπής και το ABS εξασφαλίζουν την σιγουριά του αναβάτη.
Συναρπαστικός Κινητήρας με Χαρακτήρα
Με την πιο ισχυρή έκδοση του κινητήρα της σειράς TR μέχρι σήμερα, με όλες τις ίδιες βελτιώσεις της Tracker 400, ο κινητήρας των 398κ.εκ στροφάρει δυνατότερα και ψηλότερα, προσφέροντας συναρπαστικές ψηλές διατηρώντας παράλληλα την ομαλή, πλούσια σε ροπή απόδοση και τον γεμάτο, ξεχωριστό ήχο που ορίζει την εμπειρία Triumph.
Χαρακτηριστική Ποιότητα Triumph
Από το νέο γυαλισμένο καπάκι καυσίμου σε στυλ Monza μέχρι το σχολαστικό βάψιμο της Thruxton, κάθε στοιχείο του σχεδιασμού αντανακλά την ακλόνητη δέσμευση της Triumph στην κατασκευή και την κορυφαία ποιότητα. Κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί και φινιριστεί προσεκτικά με τα υψηλότερα πρότυπα, δημιουργώντας μια μοτοσικλέτα που συνδυάζει την εντυπωσιακή αισθητική με την τεχνική ακρίβεια.

Ο κινητήρας διαθέτει κατεργασμένες ψύκτρες που συμβάλλουν στο καθαρό, λιτό προφίλ του, ενώ οι κομψές και ελαφριές ζάντες από χυτό αλουμίνιο και η τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα προσφέρουν στυλ και απόδοση, συνδυάζοντας άψογα την εμφάνιση και τη λειτουργία με το πραγματικό στυλ Thruxton.
ΚΑΝΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ
Για τους αναβάτες που θέλουν να κάνουν τη μοτοσικλέτα τους πραγματικά δική τους, η Triumph προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ, από το στυλ μέχρι την προστασία. Κάθε αξεσουάρ έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί με τα ίδια αυστηρά πρότυπα όπως η ίδια η μοτοσικλέτα, εξασφαλίζοντας τέλεια εφαρμογή, απρόσκοπτη ενσωμάτωση και διαρκή αξιοπιστία.
Οι επιλογές περιλαμβάνουν πρακτική προστασία όπως προστατευτικά κάγκελα κινητήρα και pads ρεζερβουάρ, καθώς και προσαρμοσμένες βελτιώσεις στυλ όπως φλας LED bullet και καθρέφτες άκρων τιμονιού, καθώς και μια πολυτελή καπιτονέ σέλα για την Thruxton 400.
Οι Tracker 400 και Thruxton 400 προσφέρουν κορυφαία διαστήματα σέρβις στην κατηγορία τους και υποστηρίζονται από μια παγκόσμια διετή εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων που καλύπτει επίσης τα Γνήσια Αξεσουάρ Triumph. Το αποτέλεσμα είναι χαμηλότερο κόστος ιδιοκτησίας και περισσότερος χρόνος στο δρόμο.


Οι πελάτες της Triumph, μπορούν να εξασφαλίσουν τη νέα τους μοτοσικλέτα στο χρώμα της προτίμησής τους με μια προκαταβολή μέσω του ορισμένου αντιπροσώπου τους.
Η Tracker 400 θα είναι διαθέσιμη στα ελληνικά καταστήματα από τον Μάρτιο του 2026 με τιμή €6.390, και η Thruxton 400 θα είναι διαθέσιμη λίγο νωρίτερα, από τον Φεβρουάριο του 2026, με τιμή από €6.690. Για περισσότερες λεπτομέρειες ή για να βρείτε τον τοπικό σας αντιπρόσωπο, επισκεφθείτε το triumphmotorcycles.gr.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ – TRACKER 400
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
| Τύπος | Υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, 1ΕΕΚ |
| Χωρητικότητα | 398 κ.εκ. |
| Διάμετρος | 89.0 χιλ |
| Διαδρομή | 64.0 χιλ |
| Συμπίεση | 12:1 |
| Μέγιστη Ιπποδύναμη | 42 PS @ 9,000 σ.α.λ. |
| Μέγιστη Ροπή | 37.5 Nm @ 7,500 σ.α.λ. |
| Τροφοδοσία Καυσίμου | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου Bosch με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού |
| Εξάτμιση | Σύστημα λαιμών διπλού τοιχώματος από ανοξείδωτο χάλυβα με τελικό από ανοξείδωτο χάλυβα |
| Τελική Μετάδοση | Αλυσίδα X-ring |
| Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης & υποβοήθησης |
| Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
| ΠΛΑΙΣΙΟ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ | |
| Πλαίσιο | Υβριδικό ραχοκοκαλιάς/περιμετρικό, σωληνωτός χάλυβας, βιδωτό πίσω υποπλαίσιο |
| Ψαλίδι | Διπλό, χυτό κράμα αλουμινίου |
| Εμπρός Τροχός | Χυτό κράμα αλουμινίου, 17 x 3,0 ίντσες |
| Πίσω Τροχός | Χυτό κράμα αλουμινίου, 17 x 4,0 ίντσες |
| Εμπρός Ελαστικό | 110/70 R17 |
| Πίσω Ελαστικό | 150/60 R17 |
| Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Big Piston 43χιλ. Διαδρομή τροχού 140χιλ. |
| Πίσω Ανάρτηση | Μονό αμορτισέρ αερίου με εξωτερικό δοχείο και ρύθμιση προφόρτισης. Διαδρομή τροχού 130χιλ. |
| Εμπρός Φρένο | Μονός σταθερός δίσκος 300χιλ., ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων, ABS |
| Πίσω Φρένο | Μονός σταθερός δίσκος 230χιλ., πλευστή δαγκάνα ενός εμβόλου, ABS |
| Όργανα | Αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ | |
| Μήκος | 2033 χιλ |
| Πλάτος (Τιμόνι) | 857 χιλ |
| Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1050 χιλ |
| Ύψος Σέλας | 805 χιλ |
| Μεταξόνιο | 1371 χιλ |
| Γωνία Κάστερ | 24.4° |
| Ίχνος | 107.6 χιλ |
| Υγρό Βάρος | 173 κιλά |
| Χωρητικότητα Καυσίμου | 13 λίτρα |
| ΣΕΡΒΙΣ | |
| Διάστημα Σέρβις | 16,000 χλμ / 12 μήνες (όποιο έρθει πρώτο) |
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ (ΕΕ) | |
| Κατανάλωση Καυσίμου | 3.6 λίτρα / 100 χλμ |
| Εκπομπές | 84 γρ/χλμ EURO 5+Οι εκπομπές CO2 και τα δεδομένα κατανάλωσης καυσίμου μετρώνται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/ΕΚ. Τα στοιχεία για την κατανάλωση καυσίμου προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και προορίζονται μόνο για συγκριτικούς σκοπούς. Ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζουν τα πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης. |
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ – THRUXTON 400
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
| Τύπος | Υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, 1ΕΕΚ |
| Χωρητικότητα | 398 κ.εκ. |
| Διάμετρος | 89.0 χιλ |
| Διαδρομή | 64.0 χιλ |
| Συμπίεση | 12:1 |
| Μέγιστη Ιπποδύναμη | 42 PS @ 9,000 σ.α.λ. |
| Μέγιστη Ροπή | 37.5 Nm @ 7,500 σ.α.λ. |
| Τροφοδοσία Καυσίμου | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου Bosch με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού |
| Εξάτμιση | Σύστημα λαιμών διπλού τοιχώματος από ανοξείδωτο χάλυβα με τελικό από ανοξείδωτο χάλυβα |
| Τελική Μετάδοση | Αλυσίδα X-ring |
| Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης & υποβοήθησης |
| Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
| ΠΛΑΙΣΙΟ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ | |
| Πλαίσιο | Υβριδικό ραχοκοκαλιάς/περιμετρικό, σωληνωτός χάλυβας, βιδωτό πίσω υποπλαίσιο |
| Ψαλίδι | Διπλό, χυτό κράμα αλουμινίου |
| Εμπρός Τροχός | Χυτό κράμα αλουμινίου, 17 x 3,0 ίντσες |
| Πίσω Τροχός | Χυτό κράμα αλουμινίου, 17 x 4,0 ίντσες |
| Εμπρός Ελαστικό | 110/70 R17 |
| Πίσω Ελαστικό | 150/60 R17 |
| Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Big Piston 43χιλ. Διαδρομή τροχού 135χιλ. |
| Πίσω Ανάρτηση | Μονό αμορτισέρ αερίου με εξωτερικό δοχείο και ρύθμιση προφόρτισης. Διαδρομή τροχού 130χιλ. |
| Εμπρός Φρένο | Μονός σταθερός δίσκος 300χιλ., ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων, ABS |
| Πίσω Φρένο | Μονός σταθερός δίσκος 230χιλ., πλευστή δαγκάνα ενός εμβόλου, ABS |
| Όργανα | Αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ | |
| Μήκος | 2042 χιλ |
| Πλάτος (Τιμόνι) | 775 χιλ |
| Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1110 χιλ |
| Ύψος Σέλας | 795 χιλ |
| Μεταξόνιο | 1376 χιλ |
| Γωνία Κάστερ | 24.5° |
| Ίχνος | 101.5 χιλ |
| Υγρό Βάρος | 176 κιλά |
| Χωρητικότητα Καυσίμου | 13 λίτρα |
| ΣΕΡΒΙΣ | |
| Διάστημα Σέρβις | 16,000 χλμ / 12 μήνες (όποιο έρθει πρώτο) |
| ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ (ΕΕ) | |
| Κατανάλωση Καυσίμου | 3.6 λίτρα / 100 χλμ |
| Εκπομπές | 84 γρ/χλμ EURO 5+Οι εκπομπές CO2 και τα δεδομένα κατανάλωσης καυσίμου μετρώνται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/ΕΚ. Τα στοιχεία για την κατανάλωση καυσίμου προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και προορίζονται μόνο για συγκριτικούς σκοπούς. Ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζουν τα πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης. |





