Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:
| Νοέμβριος 2025 | Νοέμβριος 2024 | Μεταβολή 2025/2024 | Ιανουάριος – Νοέμβριος 2025 | Ιανουάριος – Νοέμβριος 2024 | Μεταβολή 2025/2024 | ||
| Καινούργια επιβατικά | 10.460 | 10.666 | -1,9% | 133.455 | 128.371 | 4,0% | |
| Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 884 | 796 | 11,1% | 10.484 | 10.157 | 3,2% | |
| Καινούργια λεωφορεία | 99 | 43 | 130,2% | 922 | 834 | 10,6% | |
| Νοέμβριος 2025 | Νοέμβριος 2024 | Μεταβολή 2025/2024 | Ιανουάριος – Νοέμβριος 2025 | Ιανουάριος – Νοέμβριος 2024 | Μεταβολή 2025/2024 | |
| BEV | 791 | 1.106 | -28,5% | 7.744 | 7.626 | 1,5% |
| PHEV | 1.056 | 727 | 45,3% | 10.310 | 7.540 | 36,7% |
| Total BEV – PHEV | 1.847 | 1.833 | 0,8% | 18.054 | 15.166 | 19,0% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Νοέμβριο, έχει ως εξής:
| Segment | Νοέμβριος 2025 | Νοέμβριος 2024 | Διαφορά(μονάδες μεριδίου) | Ιανουάριος – Νοέμβριος 2025 | Ιανουάριος – Νοέμβριος 2024 | Διαφορά(μονάδες μεριδίου) |
| A | 1,9% | 3,3% | -1,4 | 6,5% | 6,8% | -0,3 |
| A-SUV | 1,4% | 2,1% | -0,8 | 2,3% | 3,9% | -1,6 |
| (A TOTAL) | (3,3%) | (5,4%) | (-2,2) | (8,9%) | (10,7%) | (-1,9) |
| B | 16,7% | 20,6% | -3,9 | 20,1% | 23,6% | -3,5 |
| B-SUV | 38,2% | 33,2% | +5,0 | 35,8% | 32,7% | +3,1 |
| (B TOTAL) | (54,9%) | (53,8%) | (+1,1) | (55,9%) | (56,3%) | (-0,4) |
| C | 6,3% | 9,8% | -3,5 | 6,2% | 7,1% | -0,8 |
| C-SUV | 24,2% | 19,9% | +4,3 | 19,3% | 17,1% | +2,2 |
| (C TOTAL) | (30,5%) | (29,7%) | (+0,8) | (25,5%) | (24,2%) | (+1,3) |
| D | 0,8% | 1,8% | -0,9 | 0,9% | 1,8% | -0,9 |
| D-SUV | 8,9% | 7,7% | +1,1 | 6,5% | 4,8% | +1,7 |
| (D TOTAL) | (9,7%) | (9,5%) | (+0,2) | (7,4%) | (6,6%) | (+0,8) |
| E | 0,1% | 0,1% | +0,0 | 0,1% | 0,1% | -0,0 |
| E-SUV | 0,5% | 0,7% | -0,2 | 0,4% | 0,4% | +0,0 |
| (E TOTAL) | (0,6%) | (0,8%) | (-0,2) | (0,5%) | (0,5%) | (+0,0) |
| F-G | 0,1% | 0,1% | -0,0 | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
| F-G-SUV | 0,3% | 0,3% | -0,0 | 0,2% | 0,3% | -0,1 |
| (F-G TOTAL) | (0,4%) | (0,4%) | (-0,0) | (0,4%) | (0,4%) | (-0,1) |
| SPORTS | 0,2% | 0,1% | +0,1 | 0,2% | 0,1% | +0,1 |
| MPV | 0,0% | 0,0% | +0,0 | 0,0% | 0,0% | -0,0 |
| MPV-M/COMBI | 0,5% | 0,4% | +0,1 | 1,2% | 1,0% | +0,1 |
| (SUV TOTAL) | (73,3%) | (63,9%) | (+9,5) | (64,6%) | (59,3%) | (+5,3) |
| 100,0% | 100,0% | 0,0 | 100,0% | 100,0% | 0,0 |
| Νοέμβριος 2025 | Νοέμβριος 2024 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Ιανουάριος – Νοέμβριος 2025 | Ιανουάριος – Νοέμβριος 2024 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Μερίδιο αγοράςστην ΕΕΙαν.-Οκτ. ‘25 | |
| Βενζίνη | 18,2% | 29,4% | -11,2 | 29,4% | 36,6% | -7,2 | 27,4% |
| Πετρέλαιο | 3,3% | 3,6% | -0,3 | 3,3% | 7,3% | -4,0 | 9,2% |
| Υβριδικά (HEV) | 57,3% | 44,3% | +13,0 | 50,6% | 42,0% | +8,6 | 34,6% |
| Plug in Υβριδικά (PHEV) | 10,1% | 6,8% | +3,2 | 7,7% | 5,9% | +1,8 | 9,1% |
| Αμιγώς Ηλεκτρικά (BEV) | 7,5% | 10,4% | -2,8 | 5,8% | 5,9% | -0,1 | 16,4% |
| Υγραέριο (διπλού καυσίμου) | 3,6% | 5,5% | -2,0 | 3,2% | 2,2% | +0,9 | 3,3% |
Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε για τον Οκτώβριο ως εξής:
| Οκτώβριος 2025 | Οκτώβριος 2024 | Μεταβολή | Ιανουάριος – Οκτώβριος 2025 | Ιανουάριος – Οκτώβριος 2025 | Μεταβολή | |
| ΕΕ(1) | 916.609 | 866.117 | +5,8% | 8.974.026 | 8.853.301 | +1,4% |
| ΕΕ 14(2) | 784.885 | 745.014 | +5,4% | 7.747.707 | 7.694.236 | +0,7% |
| ΕΕ(1) + EFTA(3) | 946.956 | 897.101 | +5,6% | 9.297.394 | 9.160.157 | +1,5% |
| Ελλάδα | 10.763 | 9.670 | +11,3% | 122.995 | 117.705 | +4,5% |
(1) ΕΕ των 27. (2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004. (3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.



