Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:
| Οκτώβριος 2025 | Οκτώβριος 2024 | Μεταβολή 2025/2024 | Ιανουάριος – Οκτώβριος 2025 | Ιανουάριος – Οκτώβριος 2024 | Μεταβολή 2025/2024 | ||
| Καινούργια επιβατικά | 10.768 | 9.670 | 11,4% | 123.000 | 117.705 | 4,5% | |
| Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 1.156 | 1.043 | 10,8% | 9.597 | 9.361 | 2,5% | |
| Καινούργια λεωφορεία | 74 | 33 | 124,2% | 823 | 791 | 4,0% |
| Οκτώβριος 2025 | Οκτώβριος 2024 | Μεταβολή 2025/2024 | Ιανουάριος – Οκτώβριος 2025 | Ιανουάριος – Οκτώβριος 2024 | Μεταβολή 2025/2024 | |
| BEV | 803 | 918 | -12,5% | 6.957 | 6.520 | 6,7% |
| PHEV | 1.313 | 750 | 75,1% | 9.256 | 6.813 | 35,9% |
| Total BEV – PHEV | 2.116 | 1.668 | 26,9% | 16.213 | 13.333 | 21,6% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Οκτώβριο, έχει ως εξής:
| Segment | Οκτώβριος 2025 | Οκτώβριος 2024 | Διαφορά(μονάδες μεριδίου) | Ιανουάριος – Οκτώβριος 2025 | Ιανουάριος – Οκτώβριος 2024 | Διαφορά(μονάδες μεριδίου) |
| A | 4,1% | 5,3% | -1,3 | 6,9% | 7,1% | -0,2 |
| A-SUV | 2,2% | 2,8% | -0,7 | 2,4% | 4,1% | -1,7 |
| (A TOTAL) | (6,2%) | (8,2%) | (-1,9) | (9,3%) | (11,2%) | (-1,9) |
| B | 16,0% | 17,8% | -1,8 | 20,4% | 23,9% | -3,5 |
| B-SUV | 36,0% | 32,2% | +3,8 | 35,6% | 32,7% | +2,9 |
| (B TOTAL) | (52,0%) | (49,9%) | (+2,1) | (56,0%) | (56,6%) | (-0,5) |
| C | 5,1% | 10,5% | -5,4 | 6,2% | 6,8% | -0,6 |
| C-SUV | 26,0% | 21,2% | +4,8 | 18,9% | 16,9% | +2,0 |
| (C TOTAL) | (31,1%) | (31,7%) | (-0,6) | (25,1%) | (23,7%) | (+1,4) |
| D | 0,5% | 1,7% | -1,2 | 0,9% | 1,8% | -0,9 |
| D-SUV | 8,8% | 6,3% | +2,5 | 6,3% | 4,6% | +1,7 |
| (D TOTAL) | (9,3%) | (8,0%) | (+1,3) | (7,2%) | (6,4%) | (+0,8) |
| E | 0,1% | 0,1% | -0,1 | 0,1% | 0,1% | -0,0 |
| E-SUV | 0,5% | 0,4% | +0,1 | 0,4% | 0,4% | +0,0 |
| (E TOTAL) | (0,5%) | (0,5%) | (+0,0) | (0,5%) | (0,5%) | (+0,0) |
| F-G | 0,1% | 0,1% | -0,1 | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
| F-G-SUV | 0,2% | 0,3% | -0,1 | 0,2% | 0,3% | -0,1 |
| (F-G TOTAL) | (0,2%) | (0,4%) | (-0,2) | (0,4%) | (0,4%) | (-0,1) |
| SPORTS | 0,1% | 0,2% | -0,1 | 0,2% | 0,2% | +0,1 |
| MPV | 0,0% | 0,0% | +0,0 | 0,0% | 0,0% | -0,0 |
| MPV-M/COMBI | 0,5% | 1,0% | -0,6 | 1,2% | 1,1% | +0,1 |
| (SUV TOTAL) | (73,6%) | (63,2%) | (+10,4) | (63,9%) | (58,9%) | (+4,9) |
| 100,0% | 100,0% | 0,0 | 100,0% | 100,0% | 0,0 |
| Οκτώβριος 2025 | Οκτώβριος 2024 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Ιανουάριος – Οκτώβριος 2025 | Ιανουάριος – Οκτώβριος 2024 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Μερίδιο αγοράςστην ΕΕΙαν.-Σεπ. ‘25 | |
| Βενζίνη | 21,4% | 26,9% | -5,5 | 30,4% | 37,2% | -6,9 | 27,7% |
| Πετρέλαιο | 2,7% | 4,1% | -1,4 | 3,3% | 7,6% | -4,3 | 9,3% |
| Υβριδικά (HEV) | 52,4% | 48,3% | +4,1 | 50,0% | 41,8% | +8,2 | 34,7% |
| Plug in Υβριδικά (PHEV) | 12,2% | 7,8% | +4,4 | 7,5% | 5,8% | +1,7 | 9,0% |
| Αμιγώς Ηλεκτρικά (BEV) | 7,4% | 9,5% | -2,0 | 5,7% | 5,5% | +0,1 | 16,1% |
| Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 3,9% | 3,5% | +0,4 | 3,1% | 2,0% | +1,2 | 3,2% |
Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε για τον Σεπτέμβριο ως εξής:
| Σεπτέμβριος 2025 | Σεπτέμβριος 2024 | Μεταβολή | Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2025 | Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2025 | Μεταβολή | |
| ΕΕ(1) | 888.672 | 807.909 | +10,0% | 8.057.335 | 7.987.177 | +0,9% |
| ΕΕ 14(2) | 764.938 | 704.525 | +8,6% | 6.962.747 | 6.949.215 | +0,2% |
| ΕΕ(1) + EFTA(3) | 923.985 | 841.736 | +9,8% | 8.350.355 | 8.263.049 | +1,1% |
| Ελλάδα | 12.273 | 9.661 | +27,0% | 112.232 | 108.035 | +3,9% |



