spot_img
HomeMOTOΝΕΟ KYMCO AK575 PREMIUM : Περισσότερα κυβικά και hi-tec εφαρμογές 

ΝΕΟ KYMCO AK575 PREMIUM : Περισσότερα κυβικά και hi-tec εφαρμογές 

Oμάδα που κερδίζει δεν αλλάζει

Το νέο AK575 Premium συνεχίζει την πορεία που χάραξε ο προκάτοχός του, επιβεβαιώνοντας το εξαιρετικό επίπεδο φινιρίσματος, το επιθετικό στυλ αλλά και την πιο τουριστική τάση, χάρη στη μελετημένη αεροδυναμική και τη μεγάλη και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα του φέρινγκ. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, καθόσον στο κορυφαίο μοντέλο της κατηγορίας εξακολουθούν να υπάρχουν στο βασικό εξοπλισμό αληθινά αξεσουάρ grand touring, όπως αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) και το τελευταίας γενιάς Bosch Cornering ABS. Ο εξοπλισμός συμπληρώνεται από ηλεκτρονικό γκάζι (Ride by Wire), οδηγικά προγράμματα, ρυθμιζόμενο traction control, θερμαινόμενα γκριπ, σύστημα keyless 3ης γενιάς, ηλεκτρονικό κλείδωμα τιμονιού, θύρα USB, ρυθμιζόμενη πλάτη στη σέλα του οδηγού, συνδεσιμότητα bluetooth και πλοήγηση, αλλά και cruise control για όσους δεν περιορίζονται στην αστική χρήση. 

Το κορυφαίο mega scooter στην οικογένεια της Kymco είναι το Sport μοντέλο που έχει καθιερώσει την εταιρεία σε μία κατηγορία μεγάλων απαιτήσεων, ενσωματώνοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και εφαρμόζοντας υψηλό ποιοτικό επίπεδο σε κάθε του σημείο. Η νέα έκδοση Premium είναι σχεδιασμένη για όσους θέλουν να διανύουν μεγάλες αποστάσεις με ακόμα μεγαλύτερη άνεση και ευκολία, χωρίς όμως να στερηθούν τα δυναμικά Sport χαρακτηριστικά του μοντέλου. Tο AK 575 Premium έχει μια πιο τουριστική χροιά, που χαρακτηρίζεται από ένα νέο αεροδυναμικό προφίλ για μεγαλύτερη προστασία στις μακρινές διαδρομές. 

Ο νέος κινητήρας

Η πιο σημαντική καινοτομία, όπως υποδηλώνεται και στο όνομα του νέου ΑΚ, είναι αναμφίβολα ο νέος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, η χωρητικότητα του οποίου ανεβαίνει στα 574,2cc (από 550). Καλύπτει πλέον τις νέες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro5+, κρατάει σταθερή την ιπποδύναμή του (52,4Hp/7.000rpm) και αυξάνει τη ροπή στα 56,4Nm/5.750rpm. Aυτό μεταφράζεται σε καλύτερη απόκριση του γκαζιού και μια πιο “γεμάτη” λειτουργία στις χαμηλομεσαίες στροφές, με τις εν κινήσει επιταχύνσεις (ρεπρίζ) να γίνονται ακόμα καλύτερες. Η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα, μια λύση που βελτιώνει την απόδοση μειώνοντας το θόρυβο και την ανάγκη συντήρησης. Επιπλέον, υπάρχουν τρία διαθέσιμα οδηγικά προγράμματα: Sport με ενεργό TCS, Sport με απενεργοποιημένο TCS και Rain με ενεργό TCS. 


Περισσότερο με μοτοσυκλέτα μοιάζει

Σε σύγκριση με το ΑΚ 550 τα χαρακτηριστικά του πλαισίου δεν έχουν αλλάξει, ένα πραγματικά δυνατό σημείο του AK από την άφιξή του στην αγορά. Το πλαίσιο αλουμινίου με τον κινητήρα στο κέντρο όπως και στις μοτοσυκλέτες, το επίσης αλουμινένιο ψαλίδι, το έκκεντρα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ, το ανεστραμμένο πιρούνι των 41mm με τις δύο πλάκες στήριξης, οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo και, φυσικά, το Bosch Cornering ABS, είναι στοιχεία που προέρχονται από τον κόσμο των μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων. Mια αδρανειακή μονάδα μέτρησης ΙΜU (Inertia Measurement Unit) συνεργάζεται με το εξελιγμένο σύστημα πέδησης AIBS (Advanced Intelligent Braking System) και μεταξύ άλλων ενσωματώνει τη λειτουργία Cornering ABS! Στο εσωτερικό της βρίσκονται επιταχυνσιόμετρα και γυροσκόπια που καταγράφουν όλες τις δυνάμεις που ασκούνται στο όχημα (κλίσεις, επιταχύνσεις, φρεναρίσματα κλπ) σε 6 άξονες. Όλα τα δεδομένα περνούν μέσα από έναν επεξεργαστή, ο οποίος στη συνέχεια δίνει τις ανάλογες εντολές στα συστήματα ασφαλείας και προσαρμόζει τη διαχείριση της ισχύος. 

Το γκάζι είναι πλέον ηλεκτρονικό και αυτό σημαίνει τη δυνατότητα εφαρμογής πολλών νέων τεχνολογιών. Όπως το σύστημα ελέγχου ETS (Electronic Throttle System), γνωστό και ως Ride by Wire, που προσφέρει δύο διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Riding Modes) και που παράλληλα φροντίζει για τη διαχείριση του νέου συστήματος ελέγχου πρόσφυσης TCS, μια σημαντική τεχνική καινοτομία που βελτιώνει δραματικά την οδηγική ασφάλεια. Το Cruise control στο βασικό εξοπλισμό είναι ένα πραγματικό εργαλείο για τον ταξιδιώτη, καθώς του επιτρέπει να διατηρεί σταθερή ταχύτητα μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού. 

Σχεδίαση για μεγαλύτερη άνεση και οικονομία

Η σχεδίαση έχει κύριο χαρακτηριστικό τις “λείες” επιφάνειες και βασικό στόχο την επίτευξη καλύτερου αεροδυναμικού συντελεστή. Σε συνδυασμό με την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα (+/-85mm), αυτό μεταφράζεται σε μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση και τα οφέλη εντοπίζονται τόσο στην καλύτερη προστασία του αναβάτη όσο και στη σημαντική μείωση του θορύβου στις υψηλές ταχύτητες. Ευνόητο είναι πως αυτό επιφέρει ευεργετικό αποτέλεσμα και στην κατανάλωση καυσίμου, κάτι που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του AK 5750 Premium. Σημαντική κρίνεται και η χρήση ρυθμιζόμενης κατά μήκος πλάτης στη σέλα του οδηγού, για να βρίσκουν όλοι τη σωστή θέση με βάση το ύψος ή τις προτιμήσεις τους.

Σημασία στη λεπτομέρεια

Ο πίνακας των οργάνων έχει ανανεωθεί με γνώμονα την ευκολότερη ανάγνωση κάτω από κάθε συνθήκη. Εξακολουθεί να αποτελείται από 3 ψηφιακές οθόνες, πλην όμως με αυξημένη φωτεινότητα και υψηλότερη ευκρίνεια κάτω από κάθε εξωτερική συνθήκη φωτισμού χάρη στην εφαρμογή τεχνολογίας IPS κατά των αντανακλάσεων. Τα δεδομένα είναι καλά ταξινομημένα και το περίγραμμα αλλάζει χρώμα ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης! Η εκκίνηση γίνεται με έξυπνο κλειδί τρίτης γενιάς και μέσα από ένα πρακτικό μπουτόν ανάφλεξης “click and go”, το οποίο αφενός ξεκλειδώνει αυτόματα το τιμόνι και αφετέρου θέτει σε ετοιμότητα όλες τις λειτουργίες του ΑΚ 575 Premium. Όλοι οι διακόπτες του τιμονιού προσεγγίζονται χωρίς να χρειαστεί ο αναβάτης να σηκώσει κάποιο χέρι. Ιδιαίτερα χρηστική αποδεικνύεται η δυνατότητα που δίνεται στον αναβάτη να ελέγχει βασικές λειτουργίες μέσα από ξεχωριστά κουμπιά, τοποθετημένα σε “στυλ πιάνου” κάτω από τον κεντρικό πίνακα οργάνων. Τέλος, τα ανήκοντα στο βασικό εξοπλισμό θερμαινόμενα γκριπ είναι αυτά που φροντίζουν να κάνουν πιο άνετες τις διαδρομές σε χαμηλές θερμοκρασίες. 

Βασικός εξοπλισμός ΑΚ 575

  • Ηλεκτρονικό γκάζι Ride-by-wire
  • Riding Modes
  • Cruise Control
  • Δικάναλο Cornering Bosch 9.1 ABS 
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα φέρινγκ
  • Traction Control που απενεργοποιείται
  • Φωτισμός Full Led
  • Συνδεσιμότητα bluetooth
  • Θερμαινόμενα γκριπ
  • TPMS (σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών)
  • Keyless τρίτης γενιάς
  • Θύρα USB

Χρώματα και τιμή

Το νέο ΑΚ 575 Premium διατίθεται στην τιμή των 11.995€ σε τρεις χρωματισμούς: Space Black και σε δύο νέους Ice White και Lagoon Green. Το νέο ΑΚ575 καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 3 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων και η απόκτησή του μπορεί να γίνει και μέσω των ευνοϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων της αντιπροσωπείας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλ. 210-2585991 και στην ιστοσελίδα www.kymco.gr 

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO