spot_img
HomeΝΕΑΑΓΩΝΕΣPIRELLI: μια αλλαγη παρα τους 57 βαθμουσ κελσιου στο οδοστρωμα:

PIRELLI: μια αλλαγη παρα τους 57 βαθμουσ κελσιου στο οδοστρωμα:

PIRELLI: μια αλλαγη παρα τους 57 βαθμουσ κελσιου στο οδοστρωμα:

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

  • Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen πήρε την 7η φετινή του νίκη πραγματοποιώντας μια αλλαγή ελαστικών στο Γαλλικό Grand Prix. Άλλαξε από P Zero κίτρινη/μέση γόμα σε P Zero λευκή/σκληρή γόμα στον 16ο γύρο. Δυο γύρους προτού εμφανιστεί το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω της εξόδου του οδηγού της Ferrari, Charles Leclerc.
  • Η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας επηρέασε τη στρατηγική, καθώς οι περισσότεροι οδηγοί το εκμεταλλεύτηκαν για ν’ αλλάξουν ελαστικά. Οι πιο πολλοί πήγαν από τη μέση στη σκληρή γόμα καθώς μόνο τρεις οδηγοί είχαν εκκινήσει με τη σκληρή γόμα.
  • Ένας απ’ αυτούς ήταν ο οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz, που εκκινούσε τελευταίος και κατάφερε να τερματίσει 5ος παρότι πήρε ποινή. Έβαλε τη μέση γόμα υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας και εκ νέου φρέσκο σετ μέσης γόμας 11 γύρους πριν το τέλος. Ήταν ένας από τους τρεις οδηγούς που σταμάτησαν δυο φορές στον αγώνα.
  • Οι συνθήκες ήταν πάρα πολύ ζεστές το θερμόμετρο στην άσφαλτο έφτασε τους 57 βαθμούς Κελσίου αμέσως μετά την εκκίνηση του αγώνα.
F1 Pirelli GP Γαλλίας review 2022 (2)
1

ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΦΗΚΑΝ ΟΙ ΓΟΜΕΣ

  • ΣΚΛΗΡΗ C2: Ήταν κλειδί για τον αγώνα αυτή η γόμα τόσο σε διάρκεια όσο και σε απόδοση. Ο Verstappen συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους (36) με αυτή τη γόμα. Δεν έπαιξε ρόλο ότι καμία ομάδα δεν είχε διανύσει μεγάλες αποστάσεις μ’ αυτή τη γόμα τις προηγούμενες μέρες.
  • MEΣΗ C3:  Ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή στην εκκίνηση του αγώνα. Επέδειξε χαμηλότερη πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης από το αναμενόμενο και πολύ καλή ισορροπία σ’ αυτές τις απαιτητικές συνθήκες. Ειδικά στα χέρια του Sainz, που συμπλήρωσε με αυτή 24 γύρους. Παρότι εκκινούσε τελευταίος έφτασε να διεκδικεί θέση στο βάθρο. Ο Sainz επίσης σημείωσε τον ταχύτερο γύρο αγώνα, μ’ αυτή τη γόμα.
  • SOFT C4: Έλαμψε στις κατατακτήριες δοκιμές αλλά δε χρησιμοποιήθηκε στον αγώνα καθώς παρουσίαζε υψηλή πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης και δεν μπορούσε να συνδυαστεί με στρατηγική μιας αλλαγής.
F1 Pirelli GP Γαλλίας review 2022 (1)
2

ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ
“Σ’ αυτές τις πολύ ζεστές συνθήκες όπου η θερμοκρασία οδοστρώματος έφτασε τους 57 βαθμούς Κελσίου πιστεύαμε πως οι περισσότεροι θα επιλέξουν στρατηγική δυο αλλαγών. Αλλά στο τέλος, επιβεβαιώθηκε η αρχική μας πρόβλεψη για μια αλλαγή – η θεωρητικά ταχύτερη στρατηγική – χάρη στην ικανότητα και των δυο γομών της σκληρής και της μέσης σ΄ αυτές τις συνθήκες. Υπήρχε σημαντική πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης, που ήταν αναμενόμενη σ’ αυτές τις συνθήκες ενώ είδαμε και μερική αποκόλληση πέλματος. Δεν ήταν όμως τόσο σοβαρή που να οριοθετήσει την απόδοση και την αντοχή των ελαστικών, έτσι παρακολουθήσαμε έναν ακόμη συναρπαστικό και απρόβλεπτο αγώνα.”

3

Ο οδηγός της DAMS Ayumu Isawa πήρε την 1η του νίκη στη Formula 2 εκκινώντας από την 2η θέση. Κατάφερε να περάσει τον Logan Sergeant που εκκινούσε πρώτος στην αρχή. Ο Isawa εκκίνησε με την P Zero κόκκινη μαλακή γόμα και μετά έβαλε την P Zero λευκή/σκληρή γόμα: Η στρατηγική αυτή υιοθετήθηκε από 12 οδηγούς. Ο οδηγός της MP Motorsport, Clement Novalak ακολούθησε εναλλακτική στρατηγική εκκινώντας με τη σκληρή γόμα προτού βάλει τη μαλακή στον 8ο γύρο. Κατάφερε να ανέβει επτά θέσεις και να τερματίσει τελικά 8ος ακολουθώντας την ιδία στρατηγική με τον άλλο οδηγό της ομάδας του Felipe Drugovich.

 

 

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO