![Με 600.000 χλμ.στο κοντέρ και σε εξαιρετική κατάσταση Super Astra στη συλλογή κλασικών μοντέλων Opel](https://motorsite.gr/wp-content/uploads/2021/05/opel-astra-caravan_02_20210526_1651218696-505.jpg)
Θα μπορούσε κάποτε το όνειρο της αιώνιας νεότητας να γίνει πραγματικότητα; Δηλαδή κάποιος να παραμείνει υγιής και ελκυστικός για πάντα; Αν και κανένα ανθρώπινο ον δεν έχει πετύχει κάτι τέτοιο μέχρι τώρα, ένα μηχάνημα φαίνεται να τα έχει καταφέρει. Για την ακρίβεια, ένα Opel Astra Caravan του 2003. Ένα μοντέλο G τελευταίας γενιάς με κινητήρα 1.7L diesel 59kW (80hp) σε έκδοση Elegance – και με βοηθητικό καλοριφέρ.
![Opel-Astra-Caravan_03](https://motorsite.gr/wp-content/uploads/2023/05/opel-astra-caravan_03_20210526_1910762858-9b6.jpg)
Το αυτοκίνητο και ο ιδιοκτήτης του, Henning Barth, εργαζόμενος στην Opel, κάλυπταν σχεδόν 100 χιλιόμετρα καθημερινά από το Hunsrück μέχρι τα κεντρικά της Opel στο Rüsselsheim.
![Opel-Astra-Caravan_04](https://motorsite.gr/wp-content/uploads/2023/05/opel-astra-caravan_04_20210526_1946989393-ac5.jpg)
Το Astra και ο Barth δημιούργησαν μία ‘dream team’ και έγραψαν μαζί 500.000km χωρίς να απαιτηθούν μεγάλες επισκευές. Ο Barth είχε αγοράσει το Astra μεταχειρισμένο με 100.000 χλμ. αντί 5.000€. Στη συνέχεια, πρόσθεσε +500.000χλμ, οπότε τώρα έχει γράψει συνολικά 600.000 χλμ..
![Opel-Astra-Caravan_05](https://motorsite.gr/wp-content/uploads/2023/05/opel-astra-caravan_05_20210526_1066098779-c14.jpg)
«Το πιο εκπληκτικό είναι ότι το Astra δεν έχει γεράσει πολύ όλα αυτά τα χρόνια και με τέτοια χιλιομετρική κάλυψη. Ομολογουμένως, το προσέχω ιδιαιτέρως, αλλά είναι απίστευτο το γεγονός ότι ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, ο υπερσυμπιεστής και η αντλία υψηλής πίεσης δεν ζήτησαν ποτέ κάτι.
Ακόμα και ο συμπλέκτης είναι ο αρχικός» σχολιάζει με υπερηφάνεια ο Barth μετά από 17 ευτυχισμένα χρόνια με το Astra του.
![Opel-Astra-Caravan_06](https://motorsite.gr/wp-content/uploads/2023/05/opel-astra-caravan_06_20210526_1817541203-161.jpg)
Ωστόσο, το ευτυχισμένο δίδυμο ακολουθεί τώρα ξεχωριστούς δρόμους. Ο Barth δώρισε το γεμάτο ενέργεια Astra του στη συλλογή Opel Classic. Το station wagon με τα 600.000km στο κοντέρ θα αποκτήσει μία τιμητική θέση στη συλλογή του Rüsselsheim, ενώ ο Barth έχει αγοράσει κάποιο άλλο Astra, ένα καλοσυντηρημένο μοντέλο της γενιάς J με κινητήρα 2.0λτ diesel (165hp). Επίσης ξεκινά ένα νέο εγχείρημα: να καταρρίψει τη χιλιομετρική κάλυψη του προηγούμενου μοντέλου.
![Opel-Astra-Caravan_07](https://motorsite.gr/wp-content/uploads/2023/05/opel-astra-caravan_07_20210526_2000804601-491.jpg)
Η Opel προσέφερε το Astra G μεταξύ 1998 και 2005 σε επτά εκδόσεις αμαξώματος με 12 κινητήρες, η ισχύς των οποίων κυμαινόταν από 48kW (65hp) έως 147kW (200hp). Το 2002, η οικογένεια του μοντέλου υποδέχτηκε ένα «άλογο ιπποδρόμου» με τη μορφή του Astra OPC, αρχικά με ισχύ 141kW (192hp) και αργότερα με 147kW (200hp).
![Opel-Astra-Caravan_08](https://motorsite.gr/wp-content/uploads/2023/05/opel-astra-caravan_08_20210526_1397363922-a36.jpg)
Το Astra G ήταν διαθέσιμο ως τρίθυρο και πεντάθυρο hatchback, τετράθυρο notchback, coupé, cabrio, station wagon και van διανομών. Σχεδόν τέσσερα εκατομμύρια αντίτυπα του Astra G πέρασαν από τις γραμμές παραγωγής.