spot_img
HomeMOTO2025 HONDA ADV350

2025 HONDA ADV350

Το ADV350 συνδυάζει το στιβαρό, adventure στυλ του X-ADV με την ανθεκτικότητα ενός ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου και ενός ανεστραμμένου πιρουνιού διαμέτρου 37mm. 

Οι αναβαθμίσεις του 25YM περιλαμβάνουν πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστά δοχεία αερίου και ρύθμιση προ-φόρτισης ελατηρίου, οθόνη TFT 5 ιντσών με σύνδεση smartphone μέσω Honda RoadSync* και διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων τύπου joystick, φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο και φλας αυτόματης ακύρωσης. Μηχανικά, ο κινητήρας των 330κ.εκ. υιοθετεί ανανεωμένα εσωτερικά σιλανσιέ, αναβαθμισμένο καταλύτη, νέα χαρτογράφηση της ECU και έναν νέο αισθητήρα O2 ώστε να αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2 Ps (21,5kW) και ροπή 31,5Nm. Το HSTC διαχειρίζεται την πρόσφυση του πίσω τροχού. Η ζελατίνα ρυθμίζεται ως προς το ύψος, ενώ ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι αρκετός για δύο full-face κράνη. Μία θύρα USB στο ντουλαπάκι και η λειτουργία Smart Key αποτελούν πρόσθετες πρακτικές πινελιές. Τέσσερις νέες επιλογές χρωμάτων για το 25YM αναδεικνύουν περαιτέρω την ελκυστική εμφάνιση του μοντέλου.

25YM Honda ADV350

*Η εφαρμογή Honda RoadSync προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας. 

Όταν το 2016 η Honda αποκάλυψε το X-ADV, συνδυάζοντας τα χαρακτηριστικά ενός mega scooter και μιας πρωτοποριακής μοτοσυκλέτας adventure, ξύπνησε στους Ευρωπαίους αναβάτες την έντονη επιθυμία για ένα δίτροχο που ούτε καν είχαν φανταστεί μέχρι τότε. Μία πραγματικά καινοτόμα πρόταση, χωρίς κάτι αντίστοιχο από τον ανταγωνισμό την περασμένη δεκαετία.

Η επιτυχία του μοντέλου, δικαίωσε και με το παραπάνω την τολμηρή απόφαση της Honda. Μετασχηματίζοντας την έννοια του αστικού σκούτερ, το ADV350 – που αποκαλύφθηκε ως μοντέλο 22YM και κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Honda Italia Industriale – συνδύαζε το εκλεπτυσμένο στυλ και την πρακτικότητα ενός φινετσάτου σκούτερ με τη στιβαρότητα ενός ADV. Αντλώντας έμπνευση απευθείας από το X-ADV, ενσαρκώνει άριστα τη φιλοσοφία ‘New Urban Adventure’.

25YM Honda ADV350

Η επιτυχία ήρθε αμέσως. Το ADV350 είναι ένα μοντέλο που έχει κατακτήσει το ευρωπαϊκό κοινό (κυρίως νεαρούς αναβάτες), ενώ από τότε που παρουσιάστηκε, οι πωλήσεις του ξεπερνούν τις 22.000 μονάδες. Το 25YM έρχεται τώρα να σηματοδοτήσει μία περαιτέρω εξέλιξη, με προσεγμένες βελτιώσεις στον χειρισμό, τις επιδόσεις και την τεχνολογία που οι ιδιοκτήτες θα εκτιμήσουν.

Όπως πάντα, το ADV350 είναι ένα σκούτερ γεννημένο για διαδρομές εντός και εκτός των ορίων της πόλης.

25YM Honda ADV350

Επισκόπηση

Με το στιβαρό του στήσιμο, το ADV350 ξεχωρίζει από το πλήθος, ενώ οι αιχμηρές γωνίες και τα τολμηρά χρώματα αναδεικνύουν την off-road εμφάνιση. Το X-ADV αποτέλεσε αναμφισβήτητα πηγή έμπνευσης όπως και η σειρά μοντέλων CRF με τις κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητές τους.

Η πρακτικότητα ήταν ένα ακόμα ζητούμενο για τους σχεδιαστές: υπάρχει χώρος για δύο κράνη full-face κάτω από τη σέλα (τώρα με εσωτερικό φως), ενώ διατίθεται θύρα φόρτισης USB και λειτουργία Smart Key. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε τέσσερα διαφορετικά ύψη και μία νέα οθόνη TFT 5 ιντσών επιτρέπει τη σύνδεση με smartphone μέσω Honda RoadSync* με έναν διαισθητικό διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων τύπου joystick.

25YM Honda ADV350

Ο περιπετειώδης χαρακτήρας φαίνεται στο εμπρός τμήμα του ADV350. Η θέση οδήγησης προσφέρει φυσικό έλεγχο, ενώ το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο είναι μελετημένο ώστε να παρέχει ευελιξία, καλή κατευθυντικότητα και άριστη πληροφόρηση και αίσθηση στον αναβάτη. Το ανεστραμμένο πιρούνι των 37mm, με πάνω και κάτω τιμονόπλακες τύπου μοτοσυκλέτας και πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστά δοχεία αερίου – τα οποία αποκτούν ρυθμιζόμενη προ-φόρτιση ελατηρίου για το 25ΥΜ – πετυχαίνουν εξαιρετική απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου. 

Ελαφριοί τροχοί 15 ιντσών μπροστά/14 ιντσών πίσω φοράνε tubeless ελαστικά διαστάσεων 120/70-15 μπροστά και 140/70-14 πίσω με πέλμα τύπου block pattern, που εξασφαλίζουν άφθονη πρόσφυση στο ADV350 ανεξαρτήτως των συνθηκών. Το σύστημα φρένων εξοπλίζεται με έναν δίσκο 256mm μπροστά και έναν πίσω δίσκο 240mm.

25YM Honda ADV350

Το ADV350 κινείται με απίστευτη άνεση, τόσο την πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο. Με νέες ρυθμίσεις στο σύστημα εξάτμισης και ανανεωμένη χαρτογράφηση της ECU, ο τετραβάλβιδος κινητήρας SOHC 330κ.εκ. τεχνολογίας Enhanced Smart Power+ (eSP+), αποδίδει μέγιστη ισχύ 29,2 Ps (21,5kW) και ροπή 31,5Nm.

Τα συστήματα Honda Selectable Torque Control (HSTC) και Emergency Stop Signal προσφέρονται ως στάνταρ εξοπλισμός, αυξάνοντας τα επίπεδα ασφάλειας. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης του μοντέλου για το 25YM, φλας με αυτόματη ακύρωση περιλαμβάνονται τώρα στον βασικό εξοπλισμό.

Το 25YM ADV350 θα διατίθεται στις εξής χρωματικές επιλογές: 

  • *ΝΕΟ* Pearl Nightstar Black
  • * ΝΕΟ* Mat Ruthenium Silver Metallic
  • * ΝΕΟ* Hyper Red
  • * ΝΕΟ* Mat Coal Black Metallic

Κύρια Χαρακτηριστικά

Στυλ & εξοπλισμός

  • Διπλοί προβολείς LED τοποθετημένοι ψηλά πάνω από τον εμπρός τροχό αναδεικνύουν το adventure στυλ
  • Νέα οθόνη TFT πέντε ιντσών, με διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων και λειτουργικότητα Honda RoadSync*
  • Φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα και ζελατίνα ρυθμιζόμενη σε τέσσερα ύψη
  • Το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) προειδοποιεί τους άλλους οδηγούς για ένα ξαφνικό φρενάρισμα

Το στυλ του ADV350 προσφέρει κάτι περισσότερο από μία μικρή γεύση περιπέτειας. Οι διπλοί προβολείς LED (όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED) τοποθετούνται ψηλά πάνω από τον εμπρός τροχό, ενώ τα ανοίγματα στο φέρινγκ αφήνουν σε κοινή θέα το ανεστραμμένο πιρούνι. Τονίζοντας περαιτέρω τον off-road προσανατολισμό του ADV350, τα βαμμένα πάνελ πλαισιώνουν τη σέλα και τα μαύρα κάτω τμήματα. Έτσι δημιουργείται η εντύπωση ενός υψηλότερου κέντρου βάρους, όπως ακριβώς συμβαίνει με το X-ADV και τις αγωνιστικών προδιαγραφών μοτοσυκλέτες CRF. 

Πολυάριθμες λεπτομέρειες συνεισφέρουν στην χρηστικότητα και την ευελιξία του ADV350. Η ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα σε τέσσερις θέσεις σε εύρος 133 mm. Στην ψηλότερη θέση, η ροή αέρα περνά ελεγχόμενα γύρω από τους ώμους του αναβάτη μειώνοντας την κόπωση σε μεγάλα ταξίδια με υψηλότερες ταχύτητες. Σε συνθήκες πόλης – όπου ο δροσερός αέρας και η απρόσκοπτη ορατότητα είναι κάτι που εκτιμούν οι αναβάτες – η χαμηλότερη θέση είναι ιδανική. 

Υπάρχει άφθονος χώρος κάτω από τη σέλα – συνολικά 48 λίτρα – που σημαίνει ότι δύο full-face κράνη αποθηκεύονται άνετα. Ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί χωριστεί σε τμήματα, ανάλογα με τις ανάγκες. Στο ντουλαπάκι μπροστά αριστερά, υπάρχει θύρα USB Type-C για την ασφαλή φόρτιση ενός smartphone. Το ύψος της σέλας στα 795mm είναι εξαιρετικά πρακτικό για τον αναβάτη. 

Για το 25YM έχει προστεθεί εξοπλισμός που διευκολύνει την εγκατάσταση Γνήσιων Αξεσουάρ Honda, με προεγκατάσταση καλωδίωσης για Προβολείς Ομίχλης και Βάσεις για Κάγκελα Πατώματος. 

Μία νέα έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία ‘optical bonding’ για βελτιωμένη ευκρίνεια στο έντονο ηλιακό φως. Πρόκειται για μία διαδικασία έγχυσης ρητίνης μεταξύ του εξωτερικού γυάλινου καλύμματος και της οθόνης TFT, χάρη στην οποία μειώνεται η αντανάκλαση και η οθόνη παραμένει ευανάγνωστη ακόμα και σε συνθήκες ηλιοφάνειας. Η συνδεσιμότητα smartphone IOS/Android μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync* αποτελεί μία ακόμα αναβάθμιση.

Το χαρακτηριστικό αυτό – μαζί με το νέο, εύχρηστο, φωτιζόμενο διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων τύπου joystick στο αριστερό γκριπ –  επιτρέπει την εύκολη διαχείριση της υπηρεσίας πλοήγησης στην οθόνη. Επίσης προσφέρει στον αναβάτη τη δυνατότητα (μέσω ενός ακουστικού Bluetooth ενσωματωμένου στο κράνος) να διαχειρίζεται τηλεφωνικές κλήσεις και την αγαπημένη του μουσική. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κατεβάσει την εφαρμογή Honda RoadSync* από το Play Store ή το App Store και να συνδέσει το ADV350 του.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό άνεσης είναι η λειτουργία Smart Key, που επιτρέπει τον έλεγχο του κεντρικού διακόπτη και της κλειδαριάς της σέλας με το κλειδί την τσέπη του αναβάτη, ενώ κλειδώνει αυτόματα το ADV350 όταν αυτός απομακρύνεται. Επίσης παρέχει πρόσβαση στο προαιρετικό Smart top box 50L – αρκεί ο αναβάτης να το έχει μαζί του και το top box ξεκλειδώνει αυτόματα. Τέλος, πατώντας το κουμπί ανταπόκρισης του Smart Key, ενεργοποιούνται τα φλας της μοτοσυκλέτας για εύκολο εντοπισμό. 

Το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) ενεργοποιεί (και αντίστοιχα ακυρώνει) τα πίσω φλας σε ένα απότομο φρενάρισμα, προειδοποιώντας τους άλλους οδηγούς. Τα φλας επίσης διαθέτουν λειτουργία αυτόματης ακύρωσης στη συνήθη χρήση.

*Η εφαρμογή Honda RoadSync προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας

Πλαίσιο

  • Ελαφρύ σωληνωτό πλαίσιο, ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 37mm 
  • Πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αερίου – τώρα με ρύθμιση προ-φόρτισης ελατηρίου στάνταρ – προσφέρουν ευελιξία κίνησης και φυσικό έλεγχο
  • Τροχοί από χυτό αλουμίνιο έξι μπράτσων συνδυάζονται με tubeless ελαστικά με πέλμα τύπου block-pattern
  • Δισκόφρενα μπροστά και πίσω

Ως ένα σκούτερ σχεδιασμένο για να διαχειρίζεται τις προκλήσεις των δρόμων των πόλεων, αλλά και να αντεπεξέρχεται σε ελαφρές off-road συνθήκες, το πλαίσιό του ADV350 έχει κατασκευαστεί για να εμπνέει αυτοπεποίθηση. Το ελαφρύ, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο προσφέρει στιβαρότητα κατά την οδήγηση και αυτοπεποίθηση στον αναβάτη, με μεταξόνιο 1520mm, γωνία κάστερ 26,5° και ίχνος τροχού 90mm. Το βάρος (πλήρες υγρών) είναι 186kg.

Το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 37mm (με διαδρομή 125mm), συνδέεται με πάνω και κάτω τιμονόπλακες τύπου μοτοσυκλέτας, αυξάνοντας την ακαμψία ολόκληρου του εμπρός τμήματος. Για το 25YM υπάρχει μία αναβάθμιση στα πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αερίου. Με την προσθήκη μιας ρυθμιζόμενης προ-φόρτισης ελατηρίου προσφέρουν εξαιρετική συμπεριφορά της ανάρτησης σε διάφορους τύπους δρόμων. Με διαδρομή 130mm συνεργάζονται με ένα μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι.

Η σχεδίαση των τροχών του ADV350 είναι μοναδική στην οικογένεια σκούτερ της Honda. Κατασκευασμένοι από χυτό αλουμίνιο και σε μαύρο φινίρισμα, οι ελαφριοί εμπρός 15” και πίσω 14” τροχοί χρησιμοποιούν ένα μοτίβο σχήματος ‘Χ’ με 6 διασταυρούμενα μπράτσα. Εμπρός και πίσω tubeless ελαστικά, με χάραξη block-pattern διαστάσεων 120/70-15 και 140/70-14, προσφέρουν απόσβεση των ανωμαλιών και άνεση, χάρη στο φαρδύ πέλμα και το μεγάλο όγκο αέρα που εσωκλείουν. Ένα δισκόφρενο 256mm αναλαμβάνει καθήκοντα πέδησης μπροστά σε συνδυασμό με πίσω δίσκο 240mm και 2-κάναλο ABS για καλύτερο έλεγχο. 

Κινητήρας

  • Τετραβάλβιδος κινητήρας SOHC 330κ.εκ. τεχνολογίας enhanced Smart Power+ (eSP+) 
  • Μέγιστη ισχύς 29,2 PS (21,5 kW) στις 7.500 σαλ., ροπή 31,5 Nm στις 5.250 σαλ.
  • Νέα χαρτογράφηση της ECU, αναθεώρηση καταλύτη, αισθητήρας Ο2 και εσωτερικό του σιλανσιέ με προστατευτικό κάλυμμα
  • Ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας 11,7L και κατανάλωση 28,6km/l economy (WMTC mode) προσφέρει δυνητική αυτονομία 330km+ 

Ο τετραβάλβιδος κινητήρας χωρητικότητας 330κ.εκ. του ADV350, με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC) και τεχνολογία enhanced Smart Power+ (eSP+), πετυχαίνει εξαιρετικά περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά και υψηλή απόδοση ισχύος – για χρήση εντός και εκτός των ορίων της πόλης – χάρη τις τεχνολογίες χαμηλών τριβών. 

Η μέγιστη ισχύς των 29,2 PS (21,5kW) που αποδίδεται της 7.500 σαλ. συνδυάζεται με μέγιστη ροπή 31Nm στις 5.250 σαλ. Η διάμετρος του εμβόλου είναι 77mm και η διαδρομή 70.8mm. Η σχέση συμπίεσης είναι 10.5:1. Κοκοράκια με ρουλεμάν, κουζινέτα στροφαλοφόρου χαμηλών τριβών και στεγανός στροφαλοθάλαμος, προσφέρουν αξιοπιστία σε βάθος χρόνου και ισχυρές επιδόσεις. Για βελτίωση της ψύξης του εμβόλου, ένα μπεκ λαδιού, όπως αυτό της CRF450R, ψεκάζει το λάδι στο πίσω τμήμα του εμβόλου, βελτιώνοντας το χρονισμό της ανάφλεξης και την αποδοτικότητα της καύσης. Η χωρητικότητα σε λιπαντικό είναι 1,8 λίτρα.

Ο αέρας τροφοδοτείται από ένα φιλτροκούτι 5,5 λίτρων και μια πεταλούδα 36mm τροφοδοτεί με μείγμα καυσίμου/αέρα τις βαλβίδες εισαγωγής διαμέτρου 28mm. Ο αυλός εισαγωγής προσφέρει αποδοτική ροή και στροβιλισμό του καύσιμου μείγματος εντός του κυλίνδρου, για πιο ομοιόμορφη καύση και τα καυσαέρια εξέρχονται από τον κινητήρα μέσω του αυλού εξαγωγής ευθείας σχεδίασης.

Οι εσωτερικές τριβές έχουν μειωθεί χάρη στην έκκεντρη τοποθέτηση του κυλίνδρου κατά 5mm, στην υιοθέτηση υδραυλικού τεντωτήρα καδένας εκκεντροφόρου και στη χρήση μιας αντλίας επιστροφής λαδιού. Η αντλία αυτή που χρησιμοποιείται σε κινητήρες υψηλών επιδόσεων, μειώνει την εσωτερική πίεση μέσα στον κινητήρα, την ανάδευση του λαδιού, τις ροϊκές απώλειες και τις εσωτερικές τριβές στα κινούμενα μέρη.

Ένας αντικραδασμικός άξονας αναβαθμίζει την πολιτισμένη λειτουργία και συμβάλλει στην ομαλή, απολαυστική οδήγηση. Ένας αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης οδηγεί το κιβώτιο V-Matic (με κλιμάκωση κατάλληλη για άμεση απόκριση σε χαμηλές ταχύτητες και ζωηρή επιτάχυνση) και τον ιμάντα τελικής μετάδοσης. 

Ο κινητήρας του ADV350 διαθέτει Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το σύστημα ανιχνεύει την οποιαδήποτε διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού, υπολογίζει το βαθμό ολίσθησης και ελέγχει τη ροπή του κινητήρα μέσω της διαχείρισης ψεκασμού καυσίμου, για ανάκτηση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Το HSTC ενεργοποιείται και απενεργοποιείται από έναν διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Μία ένδειξη ‘Τ’ στην οθόνη αναβοσβήνει όταν το σύστημα επεμβαίνει για τη διαχείριση της πρόσφυσης.

Σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση της ECU, αναβαθμίστηκε ο καταλύτης και η εσωτερική δομή του σιλανσιέ (αλλά και το προστατευτικό του κάλυμμα), ενώ προστέθηκε και ένας αισθητήρας O2 για συμμόρφωση με μελλοντικές προδιαγραφές ρύπων. Η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή, μόλις 28.6km/l (WMTC mode), ενώ με χωρητικότητα ρεζερβουάρ 11,7L η δυνητική αυτονομία υπερβαίνει τα 330km. 

Αξεσουάρ

Μία πλήρης γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ Honda διατίθεται για το  ADV350 σε πακέτα ή μεμονωμένα για διευκόλυνση του αναβάτη:

Το Comfort Park είναι μια ευέλικτη συλλογή αξεσουάρ που έχει σχεδιαστεί για να αυξήσει την άνεση και την ευκολία του αναβάτη.

  • Σετ εκτροπέων αέρα
  • Θερμαινόμενα γκριπ
  • Τσάντα κονσόλα
  • Ψηλή ζελατίνα 

Το Style Pack βελτιώνει την προστασία και την εμφάνιση:

  • Προαιρετική σέλα
  • Ανοξείδωτη πλάκα τιμονιού 
  • Βάση τιμονιού 

Το Adventure Pack είναι ένα στιβαρό, ειδικά κατασκευασμένο πακέτο αξεσουάρ που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύουν την off-road εμφάνιση του σκούτερ και να αναδείξουν την παρουσία του στο δρόμο:

  • Προστατευτικά πλαϊνά κάγκελα
  • Φώτα ομίχλης LED και βάσεις 

Το Urban Pack έχει σχεδιαστεί για να βελτιώσει την εμπειρία των καθημερινών αστικών μετακινήσεων συνδυάζοντας τεχνολογία αιχμής με πρακτικά χαρακτηριστικά για συνθήκες πόλης και αυξάνοντας την ικανότητα μεταφοράς αποσκευών:

  • Πίσω σχάρα
  • Smart Top Box 50L με ηλεκτρική κλειδαριά και πλάτη
  • Αλουμινένιο κάλυμμα για το Top Box
  • Αποδοτικός συναγερμός τύπου Buzzer 

Διατίθενται επίσης:

  • Κλειδαριά δισκόφρενου τύπου U 
  • Κουκούλα εξωτερικού χώρου

Τεχνικές Προδιαγραφές 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤύποςΥγρόψυκτος, τετράχρονος, τετραβάλβιδος μονοκύλινδρος SOHC, eSP+
Κυβισμός330 cc
Διάμετρος x Διαδρομή (mm)77 mm x 70.8 mm 
Σχέση συμπίεσης10.5:1
Μέγιστη ισχύς29,2PS (21,5kW) στις 7.500 σαλ.
Μέγιστη ροπή31,5 Nm στις 5.250 σαλ.
Επίπεδο θορύβου (dB)μέγιστο 81,7 dB
Τελική ταχύτητα133 km/h
Χωρητικότητα σε λιπαντικό1.8 L
Εκκίνηση (Μίζα)Ηλεκτρική
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ
ΨεκασμόςΗλεκτρονικός PGM-FI 
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ11,7 L
Εκπομπές CO2 (WMTC)79 g/km
Κατανάλωση καυσίμου3,4 L/100km 
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Τύπος μπαταρίαςAGM YTZ10
Χωρητικότητα μπαταρίας12 V 8.6 Ah
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος συμπλέκτηΑυτόματος, φυγοκεντρικός, ξηρός
Τύπος κιβωτίουCVT 
Τελική μετάδοσηΙμάντας τύπου V
ΠΛΑΙΣΙΟ
ΤύποςΣωληνωτό ατσάλινο underbone
ΠΛΑΙΣΙΟ
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)2.200 mm x 895 mm x 1.295 mm
Μεταξόνιο1.520 mm
Γωνία Κάστερ26.5°
Ίχνος Τροχού90 mm
Ύψος Σέλας795 mm
Απόσταση από το έδαφος145 mm
Βάρος (πλήρες υγρών)186 kg
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΕμπρόςΑνεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 37 mm με διαδρομή 125 mm 
ΠίσωΔιπλά αμορτισέρ με διαδρομή 130 mm 
ΤΡΟΧΟΙ
ΕμπρόςΧυτό αλουμίνιο  
ΠίσωΧυτό αλουμίνιο  
Ελαστικό εμπρός120/70-15MC 56P
Ελαστικό πίσω140/70-14MC 62P
ΦΡΕΝΑ
ABS Δικάναλο
Εμπρός Διπίστονη δαγκάνα της Nissin, δίσκος 256 mm
ΠίσωΔαγκάνα της Nissin, δίσκος 240 mm
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ΌργαναΟθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών, 5 ιντσών
ΠροβολέαςLED 
Πίσω φωςLED
ΣυνδεσιμότηταRoadSync*
USBUSB-C
Auto Winker CancelΝαι
HSTCΔύο επιπέδων παρέμβασης + Απενεργοποίηση
Additional FeaturesESS, SMART Key,
RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO