Η Kia παρουσιάζει τον οδικό χάρτη για να ηγηθεί της παγκόσμιας εποχής της ηλεκτροκίνησης μέσω EVs, HEVs και PBVs
- Η Kia προωθεί τον μετασχηματισμό της σε «πάροχο λύσεων βιώσιμης κινητικότητας»
- Ο οδικός χάρτης επιτρέπει στην Kia να ανταποκριθεί προληπτικά στις αβεβαιότητες που χαρακτηρίζουν τη βιομηχανία κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένων των αλλαγών στην αγορά των EVs
- Η εταιρεία θα επεκτείνει τη γκάμα των EV της με περισσότερα μοντέλα- ταυτόχρονα θα ενισχύσει τη γκάμα των HEV της για τη διαχείριση των διακυμάνσεων στη ζήτηση EV
- Στόχος πωλήσεις ύψος 1,6 εκατομμυρίων EVs ετησίως το 2030, με την παρουσίαση 15 καινούργιων μοντέλων
- Τα PBV θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της Kia, με στόχο τις 250.000 πωλήσεις τους ετησίως έως το 2030 με τα μοντέλα PV5 και PV7
- Η Kia θα επενδύσει 38 τρισεκατομμύρια KRW μέχρι το 2028, συμπεριλαμβανομένων 15 εκατ. KRW για μελλοντικές επιχειρήσεις
- Επιχειρηματική καθοδήγηση για το 2024: KRW 101 tln σε έσοδα με λειτουργικό κέρδος KRW 12 tln -περιθώριο λειτουργικού κέρδους 11,9% με πωλήσεις 3,2 εκατομμυρίων μονάδων παγκοσμίως
- Ο διευθύνων σύμβουλος επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Kia στη διαχείριση των ESG
Η Kia Corporation ενημέρωσε για τις μελλοντικές στρατηγικές και τους οικονομικούς της στόχους στο CEO Investor Day της στη Σεούλ της Κορέας.
Με βάση τα καινοτόμα επιτεύγματά της κατά τα έτη μετά την ανακοίνωση των μεσομακροπρόθεσμων επιχειρηματικών της πρωτοβουλιών, η Kia εστιάζει στην επικαιροποίηση της στρατηγικής της για το 2030 που ανακοινώθηκε πέρυσι και στην περαιτέρω ενίσχυση της επιχειρηματικής στρατηγικής της, ανταποκρινόμενη στην αβεβαιότητα που επικρατεί σε όλο το παγκόσμιο τοπίο της βιομηχανίας κινητικότητας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Kia επικαιροποίησε τη μεσο-μακροπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική της με έμφαση στην ηλεκτροκίνηση, καθώς και τη δραστηριότητα των PBV. Η Kia επανέλαβε τον ετήσιο στόχο της για το 2030 για πωλήσεις 4,3 εκατομμυρίων μονάδων, συμπεριλαμβανομένων 1,6 εκατομμυρίων μονάδων ηλεκτρικών οχημάτων (EV). Ο ετήσιος στόχος πωλήσεων των 4,3 εκατομμυρίων για το 2030 είναι 34,4% υψηλότερος από τον ετήσιο στόχο της μάρκας για το 2024, που είναι 3,2 εκατομμύρια μονάδες.
Επίσης η εταιρεία σχεδιάζει να γίνει μια κορυφαία μάρκα EVs αυξάνοντας το ποσοστό των ηλεκτροκίνητων μοντέλων στο σύνολο των πωλήσεων της, με την πώληση του μεγαλύτερου ποσοστού ηλεκτροκίνητων μοντέλων μεταξύ των συνολικών πωλήσεών της, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών μοντέλων (HEV), των plug-in υβριδικών (PHEV) και των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία. Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων ύψους 2,48 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως ή 58% των συνολικών πωλήσεων της Kia το 2030.
“Μετά την επιτυχημένη επανεκκίνηση της μάρκας μας το 2021, η Kia ενισχύει την παγκόσμια επιχειρηματική στρατηγική της για την περαιτέρω δημιουργία μιας καινοτόμου γκάμας EV και την επιτάχυνση της μετάβασης της εταιρείας σε πάροχο βιώσιμων λύσεων κινητικότητας”, δήλωσε ο Ho Sung Song, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia. “Ανταποκρινόμενη αποτελεσματικά στις αλλαγές στην αγορά κινητικότητας και εφαρμόζοντας αποτελεσματικά μεσομακροπρόθεσμες στρατηγικές, η Kia ενισχύει τη δέσμευση της για την ευημερία των πελατών, των κοινοτήτων, της παγκόσμιας κοινωνίας και του περιβάλλοντος”.
Συνοπτική παρουσίαση της Ημέρας Επενδυτών
Αντιμετώπιση των αβεβαιοτήτων του κλάδου | |
Αλλαγές στην αγορά EV | • Ενίσχυση της γκάμας HEV: 6 μοντέλα το 2024 → 8 μοντέλα το 2026 → 9 μοντέλα το 2028- Επέκταση των πωλήσεων EV στο πλαίσιο της νέας γκάμας, συμπεριλαμβανομένων των EV2, EV3, EV4, EV5, και σχέδια για την παραγωγή τόσο EVs όσο και οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε 13 εργοστάσια παγκοσμίως |
Η άνοδος των κινεζικών εταιρειών | • Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων: εφαρμογή των τεχνολογιών OTA, ADAS- Δημιουργία ενός παγκόσμιου συστήματος εξυπηρέτησης: 6.200 σημεία, 34.000 ταλαντούχοι τεχνικοί – Είσοδος σε νέες αγορές PBV: στόχευση σε B2B εκτός από B2C- Αξιοποίηση κινεζικών εργοστασίων για άλλες αναδυόμενες αγορές: 250.000 μονάδες το 2027 |
Επιτάχυνση του ανταγωνισμού | • Διατήρηση του κατάλληλου επιπέδου αποθεμάτων μέσω ευέλικτης παραγωγής και λειτουργίας- Παροχή καινοτόμων προϊόντων στους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία του χρήστη |
4 Βασικοί στόχοι για τη στρατηγική του 2030 | |
Παγκόσμιες πωλήσεις 4,3 εκατ. μονάδων | • Ετήσιος στόχος πωλήσεων 4,3 εκατ. μονάδων έως το 2030, συμπεριλαμβανομένων 2,48 εκατ. ηλεκτροκίνητων μοντέλων- Δημιουργία πλήρους γκάμας EV, ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων, δημιουργία νέας ζήτησης PBV- Διαφοροποίηση της μάρκας με βελτιωμένες εμπειρίες υψηλής ποιότητας για τους πελάτες και ανταπόκριση στην αυξανόμενη ζήτηση με διαφοροποίηση των βάσεων παραγωγής. |
Στρατηγική EV | • Επέκταση της γκάμας των EVs σε 15 μοντέλα το 2027, με στόχο πωλήσεων EVs ύψους1,6 εκατομμυρίων το 2030- Βελτίωση των επιδόσεων των μπαταριών και εξασφάλιση ανταγωνιστικότητας από πλευράς κόστους- Προώθηση μιας στρατηγικής επέκτασης των υποδομών φόρτισης παγκοσμίως (E-pit, IONNA JV, IONITY) |
PBV Πρωτοπορεία | • Ετήσιος στόχος πωλήσεων 250.000 PBV το 2030 με τα νέα μοντέλα PV5 και PV7 της Kia – με 150.000 και 100.000 μονάδες, αντίστοιχα- Παρουσίαση του PV5 το 2025 και του PV7 το 2027- Παραγωγή των μοντέλων PBV στο εργοστάσιο EVO στην Κορέα και χρήση ενός ευέλικτου συστήματος παραγωγής |
Διαχείριση ESG | • Στοχεύοντας σε πρωτοβουλίες RE100 για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στις εγκαταστάσεις της μάρκας σε όλο τον κόσμο: 66% έως το 2030, 82% έως το 2035 και 100% έως το 2040 |
Επιχειρηματικοί στόχοι για το 2024 / Μεσομακροπρόθεσμοι οικονομικοί στόχοι | |
Επιχειρηματικοί στόχοι για το 2024 | 3,2 εκατομμύρια μονάδες χονδρικής, 3,14 εκατομμύρια πωλήσεις λιανικής και μερίδιο αγοράς 3,8%.- Έσοδα 101 εκατ. KRW, λειτουργικά κέρδη 12 εκατ. KRW και περιθώριο λειτουργικού κέρδους 11,9%.- Παρουσιάσεις:- δύο νέα μοντέλα: τα EV3 και K4 sedan- τρία ανανεωμένα μοντέλα: EV6, K8 sedan και Sportage SUV- δύο εκδόσεις – K3 πεντάθυρο και EV6 GT |
Οικονομικοί στόχοι | • Μεσομακροπρόθεσμος στόχος λειτουργικού περιθωρίου κέρδους άνω του 10%- Επενδύσεις ύψους 38 τρισεκατομμυρίων KRW έως το 2028 για τη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας στο μέλλον- Διατήρηση του ποσοστού διανομής μερίσματος στο 20 έως 35% με βάση τα καθαρά κέρδη- Αγορά μετοχών έως 500 δισ. KRW κάθε χρόνο για πέντε έτη και ακύρωση του 50% αυτών |
Η Kia ανταποκρίνεται προληπτικά στις αβεβαιότητες του κλάδου της κινητικότητας
Η Kia εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να περιγράψει τα μέτρα που λαμβάνει για να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις κύριες αλλαγές στη βιομηχανία που αναμένεται να προκύψουν τα επόμενα χρόνια: τις αλλαγές στην αγορά των EVs, την άνοδο των κινέζων κατασκευαστών και την αλλαγή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος.
① Ενίσχυση της εξηλεκτρισμένης γκάμας και της ευέλικτης παραγωγής για τις αλλαγές στην αγορά EV
Ενώ η μακροπρόθεσμη ζήτηση για EVs για το 2030 αναμένεται να παραμείνει αμετάβλητη, ο ρυθμός αύξησης της ζήτησης μπορεί να αποδειχθεί μη ομαλός στο άμεσο
μέλλον. Παράγοντες όπως η μικρότερη παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη, η μείωση των επιδοτήσεων για EVs και η βραδύτερη ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης ενδέχεται να επηρεάσουν τη ζήτηση των EVs.
Προκειμένου να ανταποκριθεί άμεσα στις αλλαγές στο περιβάλλον της αγοράς, η Kia θα εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή ευελιξία στη γκάμα της. Η Kia σχεδιάζει να ενισχύσει τη γκάμα των υβριδικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων της (HEV) από έξι μοντέλα το 2024 σε εννέα μοντέλα έως το 2028, με επιλογές συστημάτων κίνησης HEV που θα είναι διαθέσιμα για τα περισσότερα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της μάρκας.
Ανταποκρινόμενη στις αλλαγές της αγοράς των EVs, η Kia θα λανσάρει έξι καινούργια EVs μέχρι το 2026, ξεκινώντας με το EV3 το 2024, το οποίο θα ακολουθήσουν τα EV2, EV4 και EV5 στις πιο σημαντικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων αυτές των ΗΠΑ, της Ευρώπης και της Νότιας Κορέας. Στις αναδυόμενες αγορές, η εταιρεία θα εξελίξει δύο EVs ειδικά για αυτές, όπως το Carens EV για την αγορά της Ινδίας.
Η μάρκα σχεδιάζει επίσης να παράγει τόσο EVs όσο και μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) σε 13 εργοστάσια παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων επτά στη Νότια Κορέα και έξι στο εξωτερικό. Επιπλέον, στη Νότια Κορέα θα λειτουργήσουν δύο εργοστάσια που θα κατασκευάζουν αποκλειστικά EVs.
② Ανταγωνιστικό προϊόν και διαφοροποιημένες υπηρεσίες έναντι των ανερχόμενων κινέζων κατασκευαστών
Η Kia σκοπεύει να ακολουθήσει επίσης και μια πολιτική πολλαπλών κατευθύνσεων για να αντιμετωπίσει την άνοδο των ανταγωνιστικών κινεζικών εταιρειών με την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων της, τη δημιουργία ενός παγκόσμιου συστήματος λειτουργίας υπηρεσιών και ανταλλακτικών, την είσοδο σε νέες αγορές PBV και τη χρησιμοποίηση κινεζικών εργοστασίων για άλλες αναδυόμενες αγορές.
Η Kia θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα του προϊόντος και της ποιότητας στις αναδυόμενες αγορές, με σχέδια επέκτασης των συνδεδεμένων υπηρεσιών στις περιοχές Ασίας-Ειρηνικού, Μέσης Ανατολής και Κεντρικής και Νότιας Αμερικής, παρέχοντας συνδεδεμένες λειτουργίες σε 74 χώρες μέχρι το 2026.
Η Kia σχεδιάζει να συνεχίσει να ενισχύει τις επιδόσεις των οχημάτων της, αυξάνοντας τον αριθμό των μοντέλων που διαθέτουν τεχνολογία over-the-air (OTA) σε 18 και αυξάνοντας το ποσοστό εγκατάστασης προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού (ADAS) σε πάνω από το 63% των μοντέλων έως το 2026.
Η προσέγγιση αυτή θα ενισχυθεί με βελτιώσεις στην ικανοποίηση των πελατών, όπως η δυνατότητα εξυπηρέτησης που διαθέτει 6.200 σημεία παγκοσμίως και σχεδόν 34.000 ταλαντούχους τεχνικούς, καθώς και η παροχή εξαρτημάτων με επίκεντρο τον πελάτη και η συνεχής επέκταση των ψηφιακών υπηρεσιών της Kia.
Επιπλέον, η Kia σχεδιάζει να δημιουργήσει νέα ζήτηση με βάση την καινοτομία και την ευελιξία της δραστηριότητας PBV. Η Kia θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα και το ευέλικτο σύστημα παραγωγής της για τα PBV στην αγορά B2B, η οποία απαιτεί οχήματα για διάφορους επιχειρηματικούς σκοπούς, και για να προωθήσει τη ζήτηση B2C.
Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει επίσης τα κινεζικά εργοστάσιά της για να εξυπηρετήσει τη ζήτηση στις αναδυόμενες αγορές, η οποία αναμένεται να συνεισφέρει 250.000 μονάδες το 2027.
③ Βελτιστοποιημένη και ευέλικτη επιχειρηματική λειτουργία για ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον
Παρά τη συνεχή ανάπτυξη της Kia, η παγκόσμια ζήτηση οχημάτων εξακολουθεί να παραμένει κάτω από τα προ-Covid επίπεδα, κυρίως λόγω της εξασθενημένης αγοραστικής δύναμης που προκαλείται από τα υψηλά επιτόκια και τον πληθωρισμό. Ταυτόχρονα, πολλές μάρκες EV έχουν επενδύσει επιθετικά προκειμένου να μπορούν να ανταγωνιστούν για χαμηλότερες τιμές.
Η Kia θα ανταποκριθεί σε αυτή την κατάσταση, αρχικά με τη διατήρηση ενός κατάλληλου επιπέδου αποθεμάτων μέσω ευέλικτης παραγωγής και λειτουργίας. Στη συνέχεια, με τη διαχείριση της βέλτιστης στρατηγικής λειτουργίας κινήτρων με την καλύτερη υπολειμματική αξία, η Kia θα μεγιστοποιήσει την αξία για τους πελάτες της.
Επιπλέον, η μάρκα θα συνεχίσει να προσφέρει καινοτόμα προϊόντα στους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία του χρήστη. Για παράδειγμα, θα αναπτυχθεί τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για την παροχή φωνητικών υπηρεσιών τεχνητής νοημοσύνης εντός του αυτοκινήτου, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της αργότερα φέτος στα EV3 και K4.
Στρατηγική Kia 2030: «Τέσσερις βασικοί στόχοι»
Η Kia θα εδραιώσει περαιτέρω τη «Στρατηγική 2030» που ανακοίνωσε πέρυσι με τέσσερις βασικούς στόχους: παγκόσμιες πωλήσεις 4,3 εκατομμυρίων μονάδων, πωλήσεις 1,6 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων, πρωτοποριακή ανάπτυξη PBV και υπεύθυνη διαχείριση ESG.
① Ετήσιος στόχος παγκόσμιων πωλήσεων 4,3 εκατομμύρια για το 2030
Έχοντας προηγουμένως ανακοινώσει έναν ετήσιο στόχο πωλήσεων 4,3 εκατομμυρίων μονάδων έως το 2030, με τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα να αντιπροσωπεύουν το 58% της συνολικής γκάμας, η εμπιστοσύνη της Kia στα βραβευμένα προϊόντα της, οδήγησε τη μάρκα να αναθεωρήσει τους ετήσιους στόχους πωλήσεων EVs σε 1,15 εκατομμύρια μονάδες το 2027 και σε 1,6 εκατομμύρια το 2030.
Η Kia σχεδιάζει να αυξήσει τις πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων μοντέλων σε 2,48 εκατομμύρια μονάδες, που το 2030 θα αντιπροσωπεύουν το 58% των πωλήσεων, με 882.000 μονάδες HEV και PHEV. Πρόκειται για αύξηση τριών ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με τον περσινό στόχο και ενισχύει τη στρατηγική της Kia για αλλαγή της δομής των πωλήσεων με ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στην εξηλεκτρισμένη γκάμα.
Καθώς η ζήτηση για HEV αναμένεται να συνεχιστεί, η Kia σχεδιάζει να αναπτύξει υβριδικά συστήματα κίνησης της επόμενης γενιάς με βελτιωμένη απόδοση, ροπή και οικονομία καυσίμου, καθώς και να εφαρμόσει αυτά τα προηγμένα συστήματα σε διάφορες κατηγορίες αυτοκινήτων επεκτείνοντας τις ευέλικτες δυνατότητες παραγωγής τόσο για τα μοντέλα HEV όσο και για τα ICE.
Η Kia σχεδιάζει να συνεχίσει τη δυναμική ανάπτυξής της με τη δημιουργία μιας πλήρους γκάμας EVs σε βασικές αγορές, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων της και τη δημιουργία νέας ζήτησης με τη διάθεση PBVs. Επιπλέον, η εταιρεία θα διαφοροποιήσει τη μάρκα στις αναδυόμενες αγορές με βελτιωμένες εμπειρίες υψηλής
ποιότητας για τους πελάτες και θα ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση διαφοροποιώντας τις βάσεις παραγωγής.
② Στρατηγική EV: Έως 15 ηλεκτρικά μέχρι το 2027, στόχος τα 1,6 εκατομμύρια πωλήσεις EV το 2030
Η μεσο-μακροπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική της Kia εστιάζει στον εξηλεκτρισμό και την ανάπτυξη των PBVs, με την υποστήριξη συνολικά 15 μοντέλων EV μέχρι το 2027. Αυτός ο στόχος αντιπροσωπεύει την προσθήκη ενός ακόμη μοντέλου EV στα 14 μοντέλα για τα οποία είχε ήδη δεσμευτεί η μάρκα. Ο αριθμός αυτός περιλαμβάνει νέα EVs -μεταξύ άλλων τα EV2, EV3, EV4 και EV5, καθώς και δύο PBV –τα PV5 και PV7.
Επιπλέον, για να βελτιώσει την απόδοση των μπαταριών και να εξασφαλίσει την ανταγωνιστικότητα του κόστους, η Kia σχεδιάζει να επικεντρωθεί στην αναβάθμιση της τεχνολογίας της, ενισχύοντας την ενεργειακή πυκνότητα και την βελτίωση της αυτονομίας των μπαταριών νικελίου-κοβαλτίου-μαγγανίου (NCM). Η μάρκα θα παρέχει επίσης διάφορες επιλογές μπαταριών, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών φωσφορικού σιδήρου- λιθίου (LFP), για να καλύψει τις διαφορετικές ανάγκες των παγκόσμιων αγορών.
Επίσης, η Kia προωθεί παγκοσμίως μια στρατηγική επέκτασης των υποδομών φόρτισης. Η μάρκα σχεδιάζει να κατασκευάσει περισσότερους από 5.400 σταθμούς με την επωνυμία E-pit μέχρι το 2030 στη Νότια Κορέα, ενώ σήμερα είναι εγκατεστημένοι 482 σταθμοί. Περαιτέρω η Kia στοχεύει να χρησιμοποιήσει περισσότερους από 30.000 σταθμούς φόρτισης στη Βόρεια Αμερική έως το 2030 στο πλαίσιο της κοινοπραξίας IONNA. Στην Ευρώπη, η εταιρεία θα κατασκευάσει περισσότερους από 17.000 σταθμούς φόρτισης μέσω της συνεργασίας της με την IONITY.
Προϊοντικές κατευθύνσεις για την επίτευξη των στόχων πωλήσεων
Η Kia παρουσιάζει τέσσερις βασικές κατευθύνσεις των προϊόντων της: συνδεσιμότητα, αυτόνομη οδήγηση, επιδόσεις και σχεδιασμός.
Η Kia σχεδιάζει να επεκτείνει σταδιακά τις νέες υπηρεσίες που βασίζονται στη συνδεσιμότητα, όπως είναι οι OTA, οι κατά παραγγελία λειτουργίες (Feature on Demand ή FoD) και πληρωμές μέσα από το αυτοκίνητο. Επιπλέον, η Kia σχεδιάζει να συνεχίσει να βελτιώνει τις τεχνολογίες συνδεσιμότητας που βασίζονται στο δίκτυο 5G, όπως τα προηγμένα συστήματα OTA και η αποδοτική οδήγηση με χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI).
Η εταιρεία θα επικεντρωθεί επίσης σε μεγάλο βαθμό στην επέκταση των αυτοκινήτων που καθορίζονται από το λογισμικό (SDV), με την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης πλατφόρμας που μπορεί να μεγιστοποιήσει τη συνέργεια μεταξύ υλικού και λογισμικού του συστήματος και το συνδυασμό υπολογιστικών μονάδων υψηλής απόδοσης με συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας και τις τελευταίες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση της ευκολίας και της ασφάλειας.
Η Kia αναβαθμίζει την τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο (HDA) και έως το 2026 σχεδιάζει να επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης στις πόλεις μέσω της συνεχούς εξέλιξης αισθητήρων υψηλής ανάλυσης ακριβείας και του σχετικού λογισμικού.
Η Kia σχεδιάζει επίσης να συνεχίσει να λανσάρει εκδόσεις εξοπλισμού GT των EV μοντέλων της, συμπεριλαμβανομένου του EV9 GT, τον Ιανουάριο του 2025. Η μάρκα σχεδιάζει να μεγιστοποιήσει την άνεση και τις επιδόσεις των μοντέλων της μέσω της δυνατότητας OTA. Αυτή η δυνατότητα εφαρμόζει ορισμένες από τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες λογισμικού, όπως η αρχιτεκτονική οχημάτων επόμενης γενιάς, οι κεντρικοί υπολογιστές υψηλής απόδοσης, τα ολοκληρωμένα λειτουργικά συστήματα και το λογισμικό που ενσωματώνεται σε μονάδες ελέγχου.
③ Πρωτοπόρος στα PBV με ποικίλες λύσεις
Η εκδήλωση 2024 CEO Investor Day παρείχε επίσης ένα λεπτομερές σχέδιο για το όραμα της Kia για τα PBV. Έχοντας εγκαινιάσει την επιχείρηση «Platform Beyond Vehicle» στη CES 2024, η εταιρεία έχει θέσει ως ετήσιο στόχο πωλήσεων 250.000 PBV το 2030 με τα νέα μοντέλα PV5 και PV7 της Kia – με 150.000 και 100.000 μονάδες, αντίστοιχα.
Η Kia θα λανσάρει το πρώτο της PBV, το μεσαίου μεγέθους PV5, το 2025, σηματοδοτώντας την έναρξη της σχετικής επιχειρηματικής της δραστηριότητας. Στη συνέχεια, το 2027, η μάρκα θα λανσάρει το PV7, ένα μεγάλο PBV που προσφέρει γενναιόδωρους χώρους.
Αυτός ο στόχος υποστηρίζεται από ένα ευέλικτο σύστημα παραγωγής, εξατομικευμένες λύσεις PBV για τους πελάτες και συνέργειες με τις μελλοντικές επιχειρήσεις του Ομίλου Hyundai Motor Group, συμπεριλαμβανομένης της αυτόνομης οδήγησης, της ρομποτικής και της προηγμένης εναέριας κινητικότητας (AAM).
④ Ενίσχυση της επιχειρηματικής δομής της ESG
Τον περασμένο χρόνο, η Kia καθιέρωσε το όραμά της για την ESG με την ονομασία «Βιώσιμη κίνηση για ένα εμπνευσμένο μέλλον». Με επίκεντρο τρεις βασικούς περιβαλλοντικούς, κοινωνικούς και διακυβερνητικούς στόχους, το όραμα στοχεύει στη δημιουργία ενός βιώσιμου μοντέλου παραγωγής και στην ενίσχυση της ανάπτυξης φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων. Επιπλέον, θα ενισχύει την Kia να συμμετέχει ενεργά στην επίλυση παγκόσμιων κοινωνικών ζητημάτων, να συμβάλει στην οικοδόμηση μιας κοινωνίας όπου όλοι θα είναι ασφαλείς και ικανοποιημένοι και να καθιερώσει διαφανή και αξιόπιστη διακυβέρνηση εφαρμόζοντας μία υπεύθυνη διαχείριση.
Εστιάζοντας στο περιβάλλον, η Kia είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με το RE100. Με στόχο έως το 2030 το 66%, έως το 2035 το 82% και έως το 2040 το 100%, η μάρκα θα αντικαταστήσει -παγκοσμίως, στους χώρους εργασίας της- όλες τις απαιτήσεις ηλεκτρικής ενέργειας με ανανεώσιμες πηγές. Ειδικότερα, οι στόχοι για το 2030 και το 2035 αυξάνονται κατά τρεις και τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες αντίστοιχα, σε σύγκριση με τους στόχους που ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια της Ημέρας Επενδυτών CEO 2023, γεγονός που αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Kia να ηγηθεί σε θέματα βιωσιμότητας και περιβάλλοντος.
■ Επιχειρηματικοί στόχοι και μέσο-μακροπρόθεσμοι οικονομικοί στόχοι για το 2024
Η Kia ανακοίνωσε το επιχειρηματικό της σχέδιο για το 2024, το οποίο βασίζεται στη βελτιστοποίηση της παγκόσμιας προσφοράς, την παρουσίαση νέων μοντέλων και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εν μέσω μίας
αβέβαιης αύξησης της βιομηχανικής ζήτησης το 2024. Υπό αυτή την διαφαινόμενη υποτονική αύξηση της βιομηχανικής ζήτησης, η Kia καθόρισε το επιχειρηματικό της πλάνο για το 2024 με 3,2 εκατομμύρια πωλήσεις χονδρικής, 3,14 εκατομμύρια πωλήσεις λιανικής και μερίδιο αγοράς στο 3,8%.
Το 2024, η Kia σχεδιάζει να παρουσιάσει δύο νέα μοντέλα, τα EV3 και K4 sedan, καθώς και τρία ανανεωμένα, τα EV6, K8 sedan και Sportage SUV, όπως και δύο εκδόσεις, το πεντάθυρο K3 και το EV6 GT. Με το λανσάρισμα του EV3, η Kia θα ηγηθεί του εκδημοκρατισμού των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Με την επιτυχημένη παρουσίαση του σεντάν K4, που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της μάρκας στο Μεξικό, η Kia θα συνεχίσει την παγκόσμια δυναμική των πωλήσεών της.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης τους οικονομικούς της στόχους για το 2024, δηλαδή έσοδα ύψους 101 τρισεκατομμυρίων KRW, λειτουργικά κέρδη ύψους 12 τρισεκατομμυρίων KRW και περιθώριο λειτουργικού κέρδους 11,9%.
Η Kia παρουσίασε τον μέσο-μακροπρόθεσμο στόχο της για βιώσιμο περιθώριο λειτουργικού κέρδους άνω του 10% μέσω της εξασφάλισης σταθερού κέρδους από τα HEV και ICE αυτοκίνητά της, καθώς και της ανταγωνιστικότητας του κόστους των EV. Σε μακροπρόθεσμη προοπτική, η εταιρεία θα δημιουργήσει νέες πηγές κερδοφορίας από τις επιχειρήσεις SDV.
Η Kia σχεδιάζει επίσης να συνεχίσει την επέκταση των επενδύσεών της για να εξασφαλίσει τη μελλοντική ανταγωνιστικότητα. Σχεδιάζει να επενδύσει 38 τρισεκατομμύρια KRW μέχρι το 2028, αύξηση κατά 5 τρισεκατομμύρια KRW σε σύγκριση με την περσινή ανακοίνωση.
Επιπλέον, η Kia συνεχίζει να εφαρμόζει την πολιτική της για την επιστροφή των μετόχων για τη μεγιστοποίηση της αξίας των μετόχων. Όπως προτάθηκε πέρυσι, η Kia σχεδιάζει να διατηρήσει το ποσοστό διανομής μερίσματος στο 20% έως 35% με βάση τα καθαρά κέρδη, να αγοράσει μετοχές μέχρι 500 δισεκατομμύρια KRW κάθε χρόνο για πέντε χρόνια και να ακυρώσει το 50% από αυτές.
Η εταιρεία θα ακυρώσει επιπλέον 50% των αγορασμένων μετοχών σε περίπτωση επίτευξης του αθροιστικού οικονομικού στόχου του τρίτου τριμήνου, ιδίως για να διευρύνει τις αποδόσεις των μετόχων και να ανταποκριθεί ενεργά στις προσδοκίες της αγοράς.
Η Kia (www.kia.com) είναι μια παγκόσμια εταιρεία κινητικότητας με όραμα να δημιουργεί βιώσιμες λύσεις κινητικότητας για καταναλωτές, κοινότητες και κοινωνίες σε όλο τον κόσμο. Η Kia ιδρύθηκε το 1944 και για περισσότερα από 75 χρόνια παρέχει λύσεις κινητικότητας. Με 52.000 εργαζόμενους παγκοσμίως, παρουσία σε περισσότερες από 190 αγορές και
εγκαταστάσεις παραγωγής σε έξι χώρες, η εταιρεία πουλά σήμερα περίπου τρία εκατομμύρια οχήματα ετησίως. Η Kia ηγείται της διάδοσης των εξηλεκτρισμένων και ηλεκτρικών οχημάτων με
μπαταρία και αναπτύσσει μια γκάμα υπηρεσιών κινητικότητας που συνεχώς διευρύνεται, ενθαρρύνοντας εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να εξερευνήσουν τους καλύτερους
τρόπους μετακίνησής τους. Το motto της εταιρείας – «Movement that inspires» – αντανακλά στη δέσμευση της Kia να εμπνέει τους καταναλωτές μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών της.