spot_img
HomeMOTOΟι γκάμες ελαστικών MICHELIN Power Slick MotoGP και MotoE αποδεικνύουν τις επιδόσεις τους σε...

Οι γκάμες ελαστικών MICHELIN Power Slick MotoGP και MotoE αποδεικνύουν τις επιδόσεις τους σε μια δύσκολη και απαιτητική πίστα

  • Η πίστα Barcelona-Catalunya παρουσίασε πολύ χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης, αλλά τα ελαστικά MICHELIN πρόσφεραν επιδόσεις υψηλού επιπέδου.
  • Ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) σημείωσε το νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών στη δεύτερη περίοδο δοκιμών (1’38.639), ενώ ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing) σημείωσε την ανώτερη ταχύτητα που έχει καταγραφεί με 356.4 χλμ./ώρα.
  • Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM MotoE, η μάχη συνεχίζεται με φόντο πρωτόγνωρες επιδόσεις. Παρόλο που έχουν απομείνει μόνο δύο αγώνες μέχρι το τέλος της σεζόν, ο τίτλος δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα.

Ένας αγώνας με έντονο ανταγωνισμό μόλις ολοκληρώθηκε στην πίστα Βαρκελώνης-Καταλονίας. Η μετατόπιση της ημερομηνίας (από τον Ιούνιο στον Σεπτέμβριο) δεν είχε μεγάλο αντίκτυπο στις θερμοκρασίες, ακόμα κι αν η καθαρή ηλιοφάνεια του 2022 αυτή τη φορά έδωσε τη θέση της σε συνθήκες πιο συννεφιασμένες και μερικές φορές πιο απειλητικές. Αυτές οι συνθήκες οδήγησαν τους συνεργάτες της Michelin να υιοθετήσουν ξεκάθαρες στρατηγικές, με τη βοήθεια της ομάδας Τεχνικών Συμβούλων του Γάλλου κατασκευαστή.

Στην πίστα Βαρκελώνης-Καταλονίας, οι συνεργάτες της Michelin είχαν στη διάθεσή τους το μαλακό, μεσαίο και σκληρό μέιγμα γόμας για τον μπροστινό τροχό και το μαλακό και μεσαίο μείγμα γόμας για τον πίσω. Με έξι αριστερές στροφές και οκτώ δεξιές στροφές, αλλά και μια ευθεία 1.047m με πλάτος 12m, οι αναβάτες του MotoGP είχαν τη δυνατότητα να διανύσουν 4.627 km σε κάθε γύρο, για να πιέσουν τους εαυτούς τους και να εκμεταλλευτούν στο όριο τις τις επιδόσεις από τα ελαστικά και τις μηχανές τους.

« Η πρόκληση του Σαββατοκύριακου ήταν αναμφισβήτητα η πολύ κακή πρόσφυση της πίστας », δήλωσε ο Piero TaramassoMichelin TwoWheel Motorsport Manager« Έπρεπε να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας όσο το δυνατόν περισσότερη σιγουριά, παρόλο που η πίστα είχε περιοχές που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε ολίσθηση του πίσω τροχού ή κλείδωμα του μπροστινού. Από την Παρασκευή, καταλάβαμε ότι το Soft μίγμα γόμας για τον εμπρός τροχό, θα ήταν το κατάλληλο ελαστικό για τα δοκιμαστικά, με άλλα λόγια για μια αρκετά σύντομη περίοδο μάχης με το χρονόμετρο, προκειμένου να σημειωσουμε ένα νέο ρεκόρ. Στη συνέχεια για τον αγώνα Sprint, όπως και το Grand Prix, το Σάββατο οι αναβάτες επέλεξαν το μεσαίο και μαλακό μέιγμα γόμας για τον πίσω τροχό , ενώ για τον αγώνα της Κυριακής συνεχίσαν με το μεσαίο, λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των γύρων που πρέπει να ολοκληρωθούν. Ο συνδυασμός της σωστής επιλογής ελαστικών, των βέλτιστων πιέσεων και του ρυθμού διατήρησης της θερμοκρασίας στα ελαστικά επέτρεψε σε όλους να βρουν το καλύτερο setup. Η εξέλιξη των μοτοσυκλετών σε συνδυασμό με τα ελαστικά μας συντέλεσαν για ακόμη μια φορά στην κατάρριψη του ρεκόρ γύρου πίστας όλων των εποχών, αν και ήταν μια σκληρή πρόκληση ».

Στον αγώνα Sprint το απόγευμα του Σαββάτου έβρεξε λίγο κατά τη διάρκεια του γύρου σχηματισμού, αλλά ο αγώνας τελικά πραγματοποιήθηκε σε στεγνή πίστα. Τον αγώνα των 12 γύρων κέρδισε ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing), μπροστά από τον Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) και τον Maverick Viñales (Aprilia Racing).

Το απόγευμα της Κυριακής ο Aleix Espargaro που πέρασε για άκομα μια φορά τη γραμμή τερματισμού του Grand Prix και κατέλαβε την πρώτη θέση, μπροστά από τον Maverick Viñales, με τον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Ο έβδομος και προτελευταίος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM ENEL MotoE™ πρόσφερε ένα συναρπαστικό θέαμα.

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO