«Είναι η πρώτη φορά που συναντάμε τέτοιες συνθήκες στο Buriram!» δήλωσε ο Piero Taramasso, Michelin Two–Wheel Motorsport Manager. «Ποτέ πριν δεν καταγράψαμε 60°C στην πίστα της Ταϊλάνδης. Σε μια τέτοια κόλαση και δεδομένης της φθοράς των πίσω ελαστικών που μετρήσαμε μετά τον αγώνα Tissot Sprint, είχαμε δίκιο που φέραμε την γκάμα των ενισχυμένων ελαστικών, τα οποία είχαμε ήδη παρουσιάσει εδώ πέρυσι. Χάρη στην αυξημένη αντίστασή τους, οι αναβάτες διαχειρίστηκαν τον αγώνα χωρίς μεγάλες δυσκολίες. Το traction control έπαιξε βασικό ρόλο σε αυτό το Grand Prix που ξεκίνησε τη σεζόν. Παρά την αποπνικτική ζέστη και τους περιορισμούς της, οι χρόνοι γύρων παρέμειναν κοντά σε εκείνους του 2024 και ο Marc Marquez σημείωσε ακόμη και νέο ρεκόρ, ενώ οι συνθήκες του περασμένου έτους ήταν πολύ πιο ευνοϊκές. Γενικά, είναι ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα ».


Κανονικά μέρος των αγώνων Ασίας-Ωκεανίας μεταξύ Σεπτεμβρίου και Νοεμβρίου, το Grand Prix της Ταϊλάνδης μεταφέρθηκε στην αρχή της φετινής σεζόν, σύμφωνα με το πρόγραμμα αγώνων που εγκρίθηκε από την Dorna Sports. Οι καιρικές συνθήκες αναμενόταν να είναι παρόμοιες με εκείνες του Φθινοπώρου, με περιορισμένους κινδύνους. Ωστόσο, ένας έντονος καύσωνας διατάραξε τις προσδοκίες, ωθώντας τις θερμοκρασίες στους 37°C στον αέρα και στους 62°C στην άσφαλτο. Αυτό αποτέλεσε μια τρομερή πρόκληση για τους αναβάτες, τις ομάδες και τις μοτοσυκλέτες, υποβάλλοντας φρένα και ελαστικά σε εξαιρετική καταπόνηση.

Η πίστα Buriram είναι ήδη γνωστή για την πολυπλοκότητά της. Με πέντε αριστερές, επτά δεξιές στροφές και δύο μεγάλες ευθείες, περίπου ενός χιλιομέτρου, αποτελεί πρόκληση για τα πίσω ελαστικά, προκαλώντας συχνά υπερβολικό σπινάρισμα των τροχών. Οι σωστές ρυθμίσεις του traction control είναι ζωτικής σημασίας για την αποφυγή υπερθέρμανσης των ελαστικών, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε απώλεια πρόσφυσης και πρόωρη φθορά.

Για το Grand Prix της Ταϊλάνδης 2025, οι συνεργάτες της Michelin είχαν διαθέσιμα τρία τρεις συμμετρικά μείγματα γόμας (μαλακό, μεσαίο και σκληρό) για τον μπροστινό τροχό. Για τον πίσω τροχό, είχαν δύο επιλογές: Μαλακό ή Μεσαίο, με ασύμμετρο σχέδιο πέλματος. Το σκληρό μπροστινό ελαστικό MICHELIN Power Slick , μαζί με τις δύο επιλογές πίσω, διέθεταν μια πιο άκαμπτη εσωτερική δομή.

Κατά τη διάρκεια των προκριματικών του Σαββάτου αργά το πρωί, οι αναβάτες που αγωνίστηκαν σε μια πίστα που η θερμοκρασία ασφάλτου άγγιζε τους 60°C, επέλεξαν τα μαλακά μείγματα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slick. Ο Marc Marquez (Ducati Lenovo Team) κέρδισε την pole position με χρόνο 1’28.782 κοντα στο ρεκόρ όλων των εποχών στην πίστα Chang International Circuit (1’28.700). Στο Q2, ο Raul Fernandez (Trackhouse MotoGP Team) σημείωσε ταχύτητα ρεκόρ 341.7 χλμ./.ώρα, μια επίδοση που πέτυχε και ο Pedro Acosta (Red Bull KTM Factory Racing) κατά τη διάρκεια του αγώνα Tissot Sprint.
Τον αγώνα Tissot Sprint, που πραγματοποιήθηκε στις 3:00 μ.μ. του Σαββάτου, κέρδισε ο Marc Marquez που πήρε το προβάδισμα από την αρχή μέχρι το τέλος, περνώντας τη γραμμή του τερματισμού μπροστά από τον αδελφό του Alex (BK8 Gresini Racing MotoGP) και τον Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team).

Το Grand Prix της Ταϊλάνδης, που πραγματοποιήθηκε στις 3:00 μ.μ. την Κυριακή κάτω από αποπνικτική ζέστη (35°C στον αέρα, 50°C στην πίστα). Ο Marc Marquez διατήρησε το προβάδισμά του στην αρχή, ακολουθούμενος από τους Alex Marquez και Francesco Bagnaia. Διεύρυνε τη διαφορά σημειώνοντας το ρεκόρ γύρου αγώνα με χρόνο (1’30.637) στον τέταρτο γύρο. Στον έβδομο γύρο, έδωσε το προβάδισμα στον αδερφό του Άλεξ και τον ακολούθησε στενά μέχρι τέσσερις γύρους από το τέλος, όταν ξαναπήρε την πρώτη θέση για να τη διατηρήσει μέχρι την καρό σημαία. Τερμάτισε μπροστά από τους Alex Marquez και Francesco Bagnaia, προσφέροντας ένα συναρπαστικό θέαμα για τους σχεδόν 100.000 παθιασμένους θεατές στην πίστα Chang International Circuit.

Ο επόμενος αγώνας της σεζόν MotoGP 2025, το Gran Premio de la República Argentina, θα πραγματοποιηθεί στην πίστα Termas de Río Hondo από τις 14 έως τις 16 Μαρτίου.