spot_img
HomeAUTOΑπόλυτη επικράτηση του Audi R8 LMS στους ιταλικούς αγώνες αντοχής

Απόλυτη επικράτηση του Audi R8 LMS στους ιταλικούς αγώνες αντοχής

Οι αγωνιστικές ομάδες πελατών της Audi για άλλη μια φορά πρόσθεσαν στη συλλογή τους πολυάριθμα τρόπαια, τόσο σε επίπεδο γενικής όσο και σε επιμέρους κατηγορίες σε παγκόσμιους αγώνες με τα σπορ GT μοντέλα τους και τα αυτοκίνητα τουρισμού, το πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαΐου. Οι λάτρεις του off-road sport θα ενθουσιαστούν με ένα νέο ντοκιμαντέρ για το Ράλλυ Ντακάρ.

Audi R8 LMS GT3

Επιτυχημένο ξεκίνημα της σεζόν στην Ιταλία: Δύο ομάδες πελατών της Audi είχαν κάθε λόγο να γιορτάσουν στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν του Campionato Italiano GT Endurance. Η ομάδα Tresor Attempto Racing, έχοντας ξεκινήσει από την pole position, πέρασε πρώτη τη γραμμή τερματισμού στο Μιζάνο με το Audi R8 LMS, μετά από αγώνα τριών ωρών. Οι Riccardo Cazzaniga/Rocco Mazzola/Fabio Rauer κέρδισαν τον πρώτο από τους τέσσερις αγώνες αντοχής στην πίστα στις ακτές της Αδριατικής με διαφορά 1,2 δευτερολέπτων. Ο Ιταλός Riccardo Cazzaniga προηγήθηκε αρχικά, με την Audi να περνά στη δεύτερη θέση μετά την αλλαγή οδηγού, με τον Γερμανό teammate του Fabio Rauer. Ο Rocco Mazzola στη συνέχεια επανέκτησε την πρωτοπορία, όπως και ο συμπατριώτης του Cazzaniga στην εκκίνηση, και δεν την έχασε ποτέ. Η τρίτη θέση στη γενική κατάταξη πήγε στην Team Haas RT. Οι Ramez Azzam/Omar Jackson/Axcil Jefferies ανέβηκαν συνολικά 13 θέσεις από την 16η θέση στην εκκίνηση και κέρδισαν την κατηγορία Pro-Am με το Audi R8 LMS της ομάδας, μπροστά από δέκα άλλους συμμετέχοντες. 

Η Audi Sport Italia έφτασε επίσης κοντά σε μια θέση στο βάθρο: Μέχρι τον 45ο γύρο, οι Alessandro Bracalente/Andy Cantu/Nano López ήταν στην τρίτη θέση γενικής και δεύτερη στην κατηγορία Pro-Am όταν το Audi R8 LMS τους έφυγε στο χαλίκι εκτός πίστας, έχοντας πατήσει σε σημείο με λάδια. Στο δεύτερο αγώνα του Fanatec GT World Challenge Australia powered by AWS, οι ομάδες πελατών της Audi κατέκτησαν για άλλη μια φορά πολλά τρόπαια. Η Wolfbrook Team MPC πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα στην πίστα του Σίδνεϊ. Οι Ryan Wood/Steve Brooks κατέκτησαν τη δεύτερη θέση στον δεύτερο αγώνα με το Audi R8 LMS. Ακολούθησαν οι Broc Feeney/Brad Schumacher της Kelso Electrical Team MPC με διαφορά λίγο κάτω από οκτώ δευτερόλεπτα. Αυτό το δίδυμο ιδιωτών οδηγών με ένα Audi R8 LMS παραμένει δεύτερο στη γενική κατάταξη. Η Renee Gracie τράβηξε την προσοχή στις κατατακτήριες: η δεύτερη θέση γενικής και κατά συνέπεια η θέση στην πρώτη σειρά εκκίνησης στον πρώτο αγώνα, ήταν η καλύτερη προσωπική επίδοση της μέχρι σήμερα με το Audi R8 LMS. Κέρδισε την κατηγορία των ερασιτεχνών και στους δύο αγώνες, ενώ οι αδελφοί James και Theo Koundouris κατέλαβαν την τρίτη και δεύτερη θέση σε αυτήν την κατηγορία. Οι Matt Stoupas/Gary Higgon κέρδισαν την κατηγορία Trophy στον δεύτερο αγώνα με ένα άλλο Audi. 

Στο GT World Challenge Europe powered by AWS Sprint Cup, οι ομάδες πελατών της Audi βρέθηκαν τέσσερις φορές στο βάθρο στην κατηγορία τους με το R8 LMS. Στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν στο Brands Hatch, ο Δανός Sebastian Øgaard και ο Ιταλός Leonardo Moncini τερμάτισαν μαζί τρίτοι στο Gold Cup για την Tresor Attempto Racing, στους δύο αγώνες σπριντ μιας ώρας. Ο δεύτερος αγώνας στο Silver Cup ήταν ιδιαίτερα συναρπαστικός: οι συναθλητές τους Alex Aka/Ezequiel Perez Companc έχασαν τη νίκη στην κατηγορία τους για μόλις 0,676 δευτερόλεπτα μετά από 37 γύρους. Οι Lorens Lecertua/Ivan Klymenko ακολούθησαν περίπου 1,1 δευτερόλεπτα πίσω, στην τρίτη θέση με το Saintéloc Racing Audi. Οι πελάτες της Audi κατέκτησαν τρόπαια και στη δεύτερη διοργάνωση του GT World Challenge Asia powered by AWS. Στη Mandalika της Ινδονησίας, η ομάδα FAW Audi Sport Asia Team Phantom κατέκτησε την τρίτη θέση στην ασημένια κατηγορία στον πρώτο αγώνα, με τους Cheng Congfu/Yu Kuai. Είχαν ξεκινήσει από την pole position χάρη σε μια πολύ καλή απόδοση του Congfu, στις κατατακτήριες δοκιμές. Ωστόσο, το Audi R8 LMS τους έπρεπε να κάνει στρατηγικούς συμβιβασμούς σε δύο φάσεις του αγώνα σε καθεστώς κίτρινης σημαίας. Επιπλέον, έπρεπε να εκτίσουν ποινή πέντε δευτερολέπτων στα pit stop, όπως επιβαλλόταν από τους κανονισμούς μετά την προηγούμενη επιτυχία τους. Στον δεύτερο αγώνα, η δεύτερη θέση στην κατηγορία πήγε στην ομάδα Uno Racing με το δίδυμο οδηγών Rio/Shaun Thong, επίσης με Audi R8 LMS. Είχαν ανέβει δώδεκα θέσεις στον αγώνα, σε σύγκριση με τη θέση τους στην εκκίνηση. 

Το Spezial Tourenwagen Trophy ξεκίνησε τη νέα του σεζόν στο Hockenheim. Η Team Up2Race τερμάτισε τρίτη στον πρώτο αγώνα με το Audi R8 LMS της, που οδηγούσαν οι Pierre Lemmerz/Alexander Kroker. Ήταν μόλις 23 εκατοστά του δευτερολέπτου πίσω από τη δεύτερη θέση μετά από ένα συναρπαστικό φίνις. Στον δεύτερο αγώνα, ο Stefan Wieninger με ένα Audi R8 LMS της Land-Motorsport ήταν ο καλύτερος ιδιώτης οδηγός με Audi, κατακτώντας τη δεύτερη θέση, ενώ οι Lemmerz/Kroker τερμάτισαν και πάλι τρίτοι. Η Team équipe vitesse κέρδισε την κατηγορία SP9 Am στον τρίτο γύρο της Nürburgring Langstrecken-Serie. Οι Michael Heimrich/Arno Klasen/Eric Ullström στο τιμόνι ενός Audi R8 LMS τερμάτισαν με προβάδισμα δύο γύρων έναντι των διωκτών τους με Lamborghini.

Audi RS 3 LMS (TCR)

Κυριαρχία στην Ιταλία: Οι ομάδες πελατών της Audi κυριάρχησαν το πρώτο Σαββατοκύριακο του TCR Italy . Με 11 αυτοκίνητα RS 3 LMS σε συνολικά 20 συμμετοχές, η Audi δεν ήταν μόνο η ισχυρότερη μάρκα αριθμητικά, αλλά πανηγύρισε και ένα εντυπωσιακό 1-2-3-4 στον πρώτο αγώνα. Ο περσινός πρωταθλητής Nicolas Taylor ξεκίνησε από την pole position και κέρδισε τον πρώτο αγώνα στο Misano για την PMA Motorsport, με προβάδισμα 6,1 δευτερολέπτων. Τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο Matteo Poloni από την Gear Works, ακολουθούμενος από τον Pietro Alessi από την ομάδα BF Motorsport και τον Nicola Baldan από την Aikoa Racing. Ο Taylor ήταν επίσης ο καλύτερος οδηγός στην ηλικιακή κατηγορία κάτω των 25 ετών μπροστά από τον Alessi. Ταυτόχρονα, ο Denis Babuin της Planet Motorsport έχασε την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη λόγω ποινής δέκα δευτερολέπτων για άκυρη εκκίνηση, αλλά κέρδισε την κατηγορία Master μπροστά από τον Sandro Pelatti της PMA Motorsport και τον Francesco Cardone της Aikoa Racing. Και οι τρεις οδήγησαν Audi RS 3 LMS. Ο Carlo Alberto Bocca της BF Motorsport ολοκλήρωσε τα αποτελέσματα με νίκη στην κατηγορία rookie, ενώ ο Zekai Özen από την ομάδα Texaco τερμάτισε τρίτος σε αυτήν την κατηγορία με ένα άλλο Audi. Στον δεύτερο αγώνα, ο Nicola Baldan επωφελήθηκε από την αντίστροφη σειρά εκκίνησης, η οποία τον βοήθησε να κατακτήσει την pole position. Ο οδηγός από τη Βενετία παρέμεινε στην πρωτοπορία με το Audi του για 18 γύρους και διέσχισε τη γραμμή τερματισμού μισό δευτερόλεπτο μπροστά από έναν οδηγό της Hyundai. Ο Pietro Alessio εξασφάλισε για άλλη μια φορά την τρίτη θέση και έτσι κέρδισε επίσης την κατηγορία Under 25 μπροστά από τον Nicolas Taylor, ενώ ο Denis Babuin πανηγύρισε τη δεύτερη νίκη του στην κατηγορία Master. Ο Bocca σημείωσε άλλη μια επιτυχία στην κατηγορία rookie ενώ ο Özen τερμάτισε ξανά τρίτος. Ο Taylor είναι πλέον τέσσερις βαθμούς μπροστά από τον Baldan στην κατάταξη μετά την πρώτη από τις έξι διοργανώσεις.

Το TCR Italy DSG για αγωνιστικά αυτοκίνητα με κιβώτια ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη πραγματοποίησε επίσης τον πρώτο γύρο του στο Misano. Ο Gustavo Sandrucci ήταν ο καλύτερος οδηγός της Audi στον πρώτο αγώνα, τερματίζοντας τρίτος στη γενική κατάταξη για την Casals Motorsport. Ως αποτέλεσμα, κέρδισε την κατηγορία Master με το Audi RS 3 LMS μπροστά από τον Alessandro Berton της Planet Motorsport με ένα πανομοιότυπο αυτοκίνητο. Ο Mattia Lancelotti από την Planet Motorsport τερμάτισε τρίτος στην κατηγορία κάτω των 25 ετών. Στον δεύτερο αγώνα, ο Lancelotti ήταν ο καλύτερος από οκτώ πελάτες της Audi στην κατηγορία, κατακτώντας τη δεύτερη θέση γενικής και στην κατηγορία κάτω των 25 ετών. Ο συναθλητής του, Alessandro Berton, τερμάτισε τον αγώνα ως ο δεύτερος καλύτερος οδηγός Master. Στην κατηγορία γυναικών, η Carlotta Fedeli από την RC Motorsport επικράτησε και στους δύο αγώνες σπριντ απέναντι στη Seda Kaçan, επίσης με Audi, της ομάδας Texaco. Η γεννημένη στην Τουρκία, Seda Kaçan, ήταν επίσης η δεύτερη καλύτερη rookie στον πρώτο αγώνα και κέρδισε αυτήν την κατηγορία στο δεύτερο σπριντ. 

Οι ομάδες πελατών της Audi σημείωσαν επίσης επιτυχίες το δεύτερο Σαββατοκύριακο της σειράς Coppa Italia Turismo . Στο Mugello, ο Fulvio Ferri από την BF Motorsport κέρδισε τον πρώτο αγώνα σπριντ με προβάδισμα 12,5 δευτερολέπτων έναντι του Adriano Visdomini. Και οι δύο οδηγούσαν Audi RS 3 LMS. Στην κατηγορία DSG, ο Giacomo Orioli από την Planet Motorsport έφτασε στη νίκη με ακόμα ένα Audi, με τον Temel Camlidag της BF Motorsport να τερματίζει τρίτος. Στο δεύτερο σπριντ, η νίκη στη γενική κατάταξη πήγε στον Adriano Visdomini, ενώ ο Ramazan Kaya της BF Motorsport τερμάτισε τρίτος με Audi. Ο Kamil Cat εξασφάλισε τη νίκη στη DSG κατηγορία με το Audi της H2K Motorsport Italia, ενώ ο Temel Camlidag τερμάτισε τρίτος. 

Στη Nürburgring Langstrecken-Serie, η νορβηγική ομάδα Møller Bil Motorsport σημείωσε για άλλη μια φορά επιτυχία στην κατηγορία TCR. Οι Anders Lindstad/Kenneth Østvold/Håkon Schjærin με το Audi RS 3 LMS είχαν προβάδισμα δύο γύρων έναντι του Cupra των αντιπάλων τους μετά από τέσσερις ώρες αγώνα στον τρίτο γύρο της σειράς.

Η Team Zesati Racing VP Garage 34 κατέγραψε δύο νίκες στον τρίτο γύρο του TCR Mexico. Ο Carlo Zesati κέρδισε τον πρώτο και τον τρίτο αγώνα με το Audi RS 3 LMS στην πίστα αγώνων στην Πόλη του Μεξικού. Στον δεύτερο γύρο του TCR China Championship στο Ningbo, η ομάδα 326 Racing Team κατέκτησε την τρίτη θέση στην κατηγορία Am με τον Lai Jingwen στον πρώτο αγώνα. Στον δεύτερο αγώνα, ο Κινέζος οδηγός πήγε ακόμα καλύτερα και κατέκτησε τη δεύτερη θέση με το Audi RS 3 LMS. Στο TCR China Challenge στην ίδια πίστα, ο Chang Chien Shang κέρδισε τον πρώτο αγώνα με ένα Audi RS 3 LMS. Η Delta Artek Racing Team κατέκτησε την τρίτη θέση στην κατηγορία Cup με το Audi RS 3 LMS και τον Liu Chao. Στο δεύτερο σπριντ, ο Liu Zichen οδήγησε στη νίκη γενικής για την 326 Racing Team με ένα άλλο Audi. Η τρίτη θέση στην κατηγορία Cup πήγε στην 326 Racing Team και τον οδηγό της Qiu Yiheng. Συνολικά έντεκα αυτοκίνητα Audi RS 3 LMS συμμετείχαν στους διάφορους αγώνες στο Ningbo.

Audi R8 LMS GT4

Τρόπαια σε club racing: Η ομάδα Up2Race Team κατέκτησε δύο θέσεις στο πόντιουμ με το Audi R8 LMS GT4 στην έναρξη της σεζόν του Spezial Tourenwagen Trophy. Ο Jürgen Hemker τερμάτισε δεύτερος στην κατηγορία του στον πρώτο αγώνα στο Hockenheim. Στον δεύτερο 40λεπτο αγώνα της σειράς club racing, ο ιδιώτης οδηγός από το Betzdorf κέρδισε την Κατηγορία 3.

Dakar Rally

Η Audi σε μια ταινία: Η Universal Documentaries και τα Red Bull Studios συνεργάστηκαν σε ένα ντοκιμαντέρ. Με το όνομα «Dakar: Race Against The Desert», ο σκηνοθέτης Jalil Lespert έφτιαξε μια εντυπωσιακή ταινία για το Ράλλυ Ντακάρ 2023, η οποία επικεντρώνεται στην αφοσίωση, το ομαδικό πνεύμα και την αποφασιστικότητα των συμμετεχόντων. Ανάμεσα στους πρωταγωνιστές και ο πρώην εργοστασιακός οδηγός της Audi, Κάρλος Σάινθ. Ο Ισπανός, τέσσερις φορές νικητής του κλασικού αγώνα της ερήμου, ήταν παρών στην προβολή στο Cine Capitol της Μαδρίτης, όπως και το πρώην rally car του, το Audi RS Q e-tron. Από την κυκλοφορία της, οι θαυμαστές έχουν παρακολουθήσει την ταινία on-demand, σε διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες

Έρχονται τις επόμενες εβδομάδες:

16–17/05 Spa (B), 2ος γύρος, TCR Europe

16–18/05 Zolder (B), 1ος γύρος, Belcar Endurance Championship 16–18/05 Shanghai (CHN), 2ος γύρος, GT China Cup

16–18/05 Zandvoort (NL), 2ος γύρος, GT World Challenge Europe Sprint Cup 16–18/05 Sebring (USA), 4ος γύρος, GT America

16–18/05 Zandvoort (NL), 2ος γύρος, GT4 European Series powered by Rafa Racing Club 16–18/05 Spa (B), 2ος γύρος, International GT Open

17–18/05 Silverstone (GB), 3ος γύρος, TCR UK

17–18/05 Brands Hatch (GB), 2ος γύρος, GT Cup Championship 23–24/05 Misano (I), 3ος γύρος, 24H Series European Series 

23–25/05 Lausitzring (D), 2ος γύρος, DTM

23–25/05 Lausitzring (D), 1ος γύρος, ADAC GT Masters

23–25/05 Vallelunga (I), 1ος γύρος, Campionato Italiano GT Sprint 23–25/05 Buriram (THA), 1ος γύρος, Thailand Super Series

23–25/05 Vallelunga (I), round 2, TCR Italy

24–25/05 Nürburgring (D), Προκριματικά Nürburgring 24h

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO