Ο τέταρτος αγώνας της Formula 1 που διεξήχθη στο Λας Βέγκας ολοκληρώθηκε με θρίαμβο για τη Mercedes, η οποία εξασφάλισε το 1-2 χάρη στον George Russell και τον Lewis Hamilton. Επιπλέον, ο Max Verstappen στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής για τέταρτη συνεχόμενη φορά, αφού τερμάτισε πέμπτος. Ο Lando Norris, που τερμάτισε 6ος δεν μπορεί πλέον και μαθηματικά να φτάσει τον Ολλανδό, στους δύο αγώνες που απομένουν. Αυτή ήταν η τρίτη νίκη του Russell σε 126 Grand Prix, η δεύτερη της σεζόν μετά την πρώτη στο Σπίλμπεργκ. Η Mercedes ήταν πρώτη σε όλες τις περιόδους δοκιμών και έφτασε για 60στη φορά στο 1-2 στον αγώνα. Το προηγούμενο χρονολογείται από τη Βραζιλία πριν από δύο χρόνια, και πάλι με τον Russell να κερδίζει μπροστά από τον Hamilton.
Με τέσσερις τίτλους, ο Verstappen έφτασε πλέον τους Sebastian Vettel και Alain Prost στην τέταρτη θέση της λίστας των πρωταθλητών όλων των εποχών. Επικεφαλής είναι οι Lewis Hamilton και Michael Schumacher με επτά τίτλους ο καθένας και ακολουθεί ο αείμνηστος Juan-Manuel Fangio με πέντε τίτλους. Παραδόξως είναι η δεύτερη φορά που ο Max κερδίζει τον τίτλο Σάββατο. Η πρώτη ήταν πέρυσι στον αγώνα Sprint στη Λουσέιλ του Κατάρ. Είναι ο όγδοος τίτλος οδηγών για τη Red Bull, όλοι υπό την ηγεσία του Christian Horner, ο οποίος είναι επικεφαλής από την πρώτη σεζόν το 2005. Η ομάδα είναι τέταρτη σε πρωταθλήματα οδηγών πίσω από τη Ferrari (15), τη McLaren (12) και τη Mercedes (9).
ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ
Οι θερμοκρασίες τόσο του περιβάλλοντος όσο και της οδοστρώματος ήταν ελαφρώς υψηλότερες από τις προηγούμενες ημέρες, φτάνοντας τους 18/17 °C. Στην εκκίνηση, η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών επέλεξε να ξεκινήσει με τα μεσαία ελαστικά (Medium). Υπήρχαν τέσσερις που επέλεξαν διαφορετικά: ο Alonso έβαλε τα μαλακά (Soft), οι Perez, Bottas και Colapinto – εκκινούσε από το pit lane – επέλεξαν τα σκληρά (Hard). Σχεδόν όλοι οι οδηγοί έκαναν δύο στάσεις στα pit, προτιμώντας να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα ελαστικά, ειδικά τα δύο σετ σκληρής γόμας που είχαν κρατήσει για τον αγώνα, αντί να προσπαθήσουν να τα διαχειριστούν, ειδικά στο πρώτο μέρος. Όπως συμβαίνει συχνά, μεγαλύτερη απόσταση με ένα σετ ελαστικά διένυσαν ειδικοί σ’ αυτόν τον τομέα: ο Kevin Magnussen και ο Esteban Ocon ολοκλήρωσαν και οι δύο 33 γύρους με τη σκληρή γόμα, ενώ ο Valtteri Bottas έκανε 18 με τη μεσαία γόμα.
MARIO ISOLA ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ MOTORSPORT PIRELLI: «Καταρχάς, συγχαρητήρια στον Max Verstappen για τον τέταρτο παγκόσμιο τίτλο του, μια απίστευτη επιτυχία για έναν νέο οδηγό που μόλις έκλεισε τα 27. Συγχαρητήρια επίσης στην Red Bull, καθώς αυτή είναι η όγδοη φορά που ένας από τους οδηγούς της στέφεται πρωταθλητής. Παρότι η αρχή της σεζόν φαινόταν να ακολουθεί το ίδιο μοτίβο με την περσινή, ο Max είχε δύσκολη περίοδο, αλλά πάλεψε σκληρά αγώνα με τον αγώνα, παρά το γεγονός ότι δεν είχε το πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Απέδειξε ότι είναι ένας εξαιρετικός πρωταθλητής. Συγχαρητήρια επίσης στη Formula 1 για τη διοργάνωση ενός καταπληκτικού αγώνα στο Λας Βέγκας, γεμάτο εικόνες και ήχους και πάνω απ’ όλα, μια μεγάλη παράσταση στην πίστα που σίγουρα άρεσε στο κοινό των περισσότερων από 300.000 θεατών που ήρθαν στην πίστα το Σαββατοκύριακο και στα εκατοντάδες εκατομμύρια που παρακολούθησαν στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο. Όσον αφορά στην απόδοση των ελαστικών, δεν ήταν ένα ιδιαίτερα ξεκάθαρο Grand Prix, ξεκινώντας από τις επιλογές στρατηγικής. Πριν τον αγώνα, η μια αλλαγή ήταν θεωρητικά η πιο γρήγορη επιλογή, αλλά στο τέλος, σχεδόν όλοι οι οδηγοί έκαναν δύο αλλαγές, αν εξαιρέσουμε τον Norris που έκανε μια επιπλέον στάση για να διεκδικήσει το βαθμό ταχύτερου γύρου αλλά και τον Ocon, που προτίμησε να μην ρισκάρει στο τέλος. Από την ανάλυση των δεδομένων, αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι αρκετοί οδηγοί επέλεξαν να πιέσουν σκληρά από την αρχή χωρίς να δώσουν ιδιαίτερη σημασία στη διαχείριση των ελαστικών. Ως αποτέλεσμα, κάποιοι από αυτούς υπέφεραν περισσότερο από το αναμενόμενο από τοπική παραμόρφωση και αναγκάστηκαν να κάνουν την πρώτη τους στάση νωρίτερα από το προγραμματισμένο. Αυτό προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση που σιγά-σιγά ώθησε όλους προς δυο αλλαγές, ειδικά καθώς ήξεραν ότι διέθεταν δυο σετ σκληρών ελαστικών, τα οποία ήταν αναμφίβολα η πιο ανταγωνιστική επιλογή για τον αγώνα. Κατά μέσο όρο, το επίπεδο φθοράς/απόδοσης ήταν σχετικά ήπιο τόσο στη μέση όσο και στη σκληρή γόμα όπως και η φθορά. Σαφώς κάποιοι οδηγοί υπέφεραν περισσότερο από άλλους από τη φθορά, ειδικά στη μέση γόμα (C4). Μια αλλαγή θα ήταν εφικτή εάν διαχειρίζονταν τα ελαστικά, προσεκτικά. Το αποτέλεσμα ήταν ένα συναρπαστικό Grand Prix με πολλές προσπεράσεις και μάχες τροχό με τροχό, κάτι που ήταν εξαιρετικό για όλους τους φίλους αυτού του υπέροχου αθλήματος».