Ήρθε η ώρα για το μεγάλο ραντεβού του karting! Η πίστα των Σερρών φιλοξενεί το διήμερο 11-12 Μαΐου τον κοινό γύρο για τα Rotax MAX Challenge Greece και Rotax MAX Challenge Bulgaria. Σε μία αγωνιστική γιορτή που ενώνει την αφρόκρεμα του karting συνολικά τριών χωρών, αποκτώντας χαρακτήρα Βαλκανικού αγώνα, αφού θα υπάρχουν κοινά grid σε όλες τις κατηγορίες! Πράγμα που ανεβάζει τον αριθμό των συμμετοχών στις 61 – αριθμός που δεν συναντάται στις εντός συνόρων διοργανώσεις.
Τα grid των κατηγοριών διαμορφώνονται ως εξής:
Στην κατηγορία Micro MΑΧ (8-11 ετών) θα παραταχθούν στη σχάρα εκκίνησης 7 οδηγοί, οι τρεις εκ των οποίων Έλληνες: Δημήτρης-Μάξιμος Μισχόπουλος, Κωνσταντίνος Νικολάου, Χρήστος Χριστοφορίδης).
Στη Mini MΑΧ (10-13 ετών) οι συμμετοχές ανεβαίνουν στις 11, με πέντε εξ αυτών να αφορούν το ελληνικό έπαθλο: Χρήστος Μαλακός, Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Έκτορας Τσέντας, Γιάννης Μολοχίδης).
Η Junior MΑΧ (12-14 ετών) είναι η πιο πολυπληθής κατηγορία, με συνολικά 23 αθλητές να παίρνουν εκκίνηση! Από αυτούς, οι δέκα εκπροσωπούν τη γαλανόλευκη: Θάνος Μπουτσιάδης, Εμμανουήλ Οικονομόπολος, Φαίδων Παπαφιλίππου, Τζορτζ-Σεμπάστιαν Παυλόπουλος, Σωκράτης Πολυχρονίδης, Λευτέρης Τουμπακας, Ηλίας Χρυσουλάκης, Γιάννης Παρασκευαΐδης, Νίκος Καραγιάννης, Αθανάσιος Σαραφίδης.
Συνολικά 13 συμμετοχές έχει η κατηγορία Senior MAX (15+ ετών), με πέντε εξ αυτών να συμμετέχουν στο ελληνικό έπαθλο: Γιώργος Καφαντάρης, Χριστόφορος Μπέζας, Σοφοκλής Παπαδόπουλος, Εμμανουήλ Σκεπετζάκης και Γιάννης Δήμος.
Τέλος, η απαιτητική κατηγορία DD2 MAX (15+ ετών) αποτελεί αποκλειστικά ελληνική υπόθεση, με τέσσερις εκ των επτά συμμετεχόντων να ανήκουν στην Κλάση DD2 MAX Master (32+ ετών). Στην σχάρα εκκίνησης θα παραταχθούν οι Χρήστος Οικονόμου, Γιώργος Αραβανής-Καστινιέρα, Ιάσων Πουλιτσίδης και οι Εμμανουήλ Αλεξανδρής, Δημήτρης Ζερβός, Σωτήρης Κανελλάκης και Σταύρος Βούλτσιος που ανήκουν στη Master.
Οι προαναφερθέντες οδηγοί, θα έχουν τριπλό στόχο στον αγώνα των Σερρών. Θα κυνηγήσουν τη μεμονωμένη επιτυχία σε αγώνες που θα γίνουν με «γεμάτα» grid, την καλύτερη δυνατή βαθμολόγηση στη διεκδίκηση του φετινού επάθλου αλλά και τη βελτίωση των πιθανοτήτων κατάκτησης ενός εκ των εισιτηρίων για τους Παγκόσμιους Τελικούς της Rotax που φέτος θα διεξαχθούν στο Sarno της Ιταλίας, τον προσεχή Οκτώβριο.
Πρέπει να σημειωθεί πως και φέτος διατηρούνται τα βασικά χαρακτηριστικά του επάθλου, όπως η χρήση σφραγισμένων κινητήρων Rotax 125 MAX Evo, η ιπποδύναμη των οποίων αυξάνεται γραμμικά ανάλογα την κατηγορία αλλά και η αποκλειστική χρήση ελαστικών της MOJO.