spot_img
HomeAUTOΕιδική βαθμολογία για συστήματα υποβοήθησης: κορυφαία βαθμολογίαγια τη Mercedes-Benz E-Class και την...

Ειδική βαθμολογία για συστήματα υποβοήθησης: κορυφαία βαθμολογίαγια τη Mercedes-Benz E-Class και την EQE SUV από τον Οργανισμό EuroNCAP

  • Η Mercedes-Benz E-Class και η EQE SUV λαμβάνουν τις κορυφαίες βαθμολογίες συνολικά
    στην ειδική αξιολόγηση του Euro NCAP για συστήματα υποβοήθησης
  • Οι αξιολογήσεις έγιναν στον εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα περισσότερα συστήματα
    υποβοήθησης
  • Οι αρχές της ολοκληρωμένης ασφάλειας – ιδίως η ασφάλεια ατυχημάτων – αποτελούν
    προτεραιότητα για τη Mercedes-Benz, ανεξάρτητα από τα εκάστοτε συστήματα κίνησης
    Ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός ασφάλειας Euro NCAP βράβευσε δύο οχήματα
    Mercedes-Benz, τη νέα E-Class και την EQE SUV, για το πολύ υψηλό επίπεδο απόδοσης των
    συστημάτων υποβοήθησής τους. Και τα δύο Mercedes-Benz, η E 400 e 4MATIC Sedan (WLTP:
    κατανάλωση καυσίμου συνδ.: 0,9-0,6 l/100 km. Εκπομπές CO₂ συνδ.: 20-14 g/km.
    Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας συνδ.: 21,5-19,2 kWh/100 km)1
    και η EQE 500 4MATIC SUV
    (WLTP: κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας συνδ.: 21,9-18,4 kWh/100 km. Εκπομπές CO₂ συνδ.:
    0 g/km)1
    έλαβαν την κορυφαία βαθμολογία συνολικά στην ειδική αξιολόγηση για τα
    συστήματα υποβοήθησης. Τα υψηλότερα αποτελέσματα του Euro NCAP που έχουν επιτευχθεί
    μέχρι σήμερα στις δύο υποκατηγορίες «ικανότητα υποβοήθησης» και «εφεδρική ασφάλεια»
    επιτεύχθηκαν το 2022 από τη λιμουζίνα EQE με βαθμολογία 85 και 100 τοις εκατό. Με
    βαθμολογίες 85 και 99 τοις εκατό αντίστοιχα, η E-Class και η EQE SUV συνεχίζουν αυτήν την
    επιτυχημένη πορεία της μάρκας.

“Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με αυτά τα εξαιρετικά αποτελέσματα. Οι διακρίσεις αποδεικνύουν
ότι οι προσπάθειές μας όσον αφορά στην υποβοήθηση και την ασφάλεια, οι οποίες είναι
προσαρμοσμένες σε πραγματικά σενάρια ατυχημάτων, είναι αποτελεσματικές και αυτό
αποδεικνύεται από τυποποιημένες αξιολογήσεις. Ταυτόχρονα, οι εξαιρετικές επιδόσεις τόσο της
E-Class ως plug-in hybrid, όσο και της αμιγώς ηλεκτρικής EQE SUV στις αξιολογήσεις του Εuro
NCAP, επιβεβαιώνουν ότι η ποιότητα των συστημάτων υποβοήθησης στη Mercedes-Benz δεν
κάνει διακρίσεις ως προς το είδος του συστήματος κίνησης ενός οχήματος.”
Markus Schäfer, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Mercedes-Benz Group AG, Chief Technology Officer
Στην ειδική αξιολόγηση για τα συστήματα υποβοήθησης, το Euro NCAP χρησιμοποιεί ως βάση τον
πιο ολοκληρωμένο εξοπλισμό με συστήματα υποβοήθησης, δηλαδή το προαιρετικό πακέτο
υποβοήθησης οδήγησης Plus2
για την E-Class και την EQE SUV. Μαζί με τα συστήματα που
περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό, και τα δύο μοντέλα διέθεταν τα συστήματα AcƟve
Distance Assist DISTRONIC, AcƟve Speed Limit Assist, AcƟve Traffic Jam Assist, AcƟve Steering Assist,
AcƟve Lane Change Assist, AcƟve Emergency Stop Assist, AcƟve Brake Assist, Evasive Steering Assist,
AcƟve Lane Keeping Assist, AcƟve Blind Spot Assist, ATTENTION ASSIST, υποβοήθηση εκκίνησης σε
διασταυρώσεις (juncƟon start-off funcƟon) και πακέτο στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας
καθώς και τα συστήματα PRE-SAFE® PLUS και PRE-SAFE® Impulse Side.
Για τη Mercedes-Benz αποτελεί θέμα αρχής, τα υψηλά πρότυπα ασφαλείας να μην
διαφοροποιούνται ανάλογα με το σύστημα κίνησης κάθε οχήματος και το απέδειξε πρόσφατα
με την πρώτη παγκοσμίως δημοσιοποιημένη δοκιμή σύγκρουσης δύο πλήρως ηλεκτρικών
οχημάτων στο Τεχνολογικό Κέντρο για την Ασφάλεια Οχημάτων του Ομίλου στο Sindelfingen.
Όπως όλα τα οχήματα της Mercedes-Benz, η EQE SUV διαθέτει άκαμπτη καμπίνα επιβατών,
ειδικές ζώνες παραμόρφωσης και σύγχρονα συστήματα συγκράτησης. Επιπλέον, η MercedesBenz έχει αναπτύξει μια φιλοσοφία ασφάλειας υψηλής τάσης πολλαπλών σταδίων, ώστε να
παρέχεται υψηλό επίπεδο ασφάλειας κατά την οδήγηση καθώς και κατά τη διάρκεια, αλλά και
μετά από σύγκρουση.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO