spot_img
HomeAUTOΕίσοδος της OMODA & JAECOO στην Ευρώπη

Είσοδος της OMODA & JAECOO στην Ευρώπη

Είσοδος της OMODA & JAECOO στην Ευρώπη: Η Συνέντευξη Τύπου στην Πολωνία Σηματοδοτεί την Έναρξη μιας Νέας Εποχής

Η OMODA & JAECOO πραγματοποίησε με επιτυχία συνέντευξη Τύπου στην Πολωνία, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη της στην Ευρώπη, ακολουθώντας την πρόσφατη είσοδό της εταιρείας στην ισπανική αγορά τον Φεβρουάριο.

Η OMODA & JAECOO σχεδιάζουν να δημιουργήσουν ένα ισχυρό οικοσύστημα συνεργασιών και ένα δίκτυο υπηρεσιών πωλήσεων στην Πολωνία, δημιουργώντας στρατηγικές συμμαχίες με 15 κορυφαίους Πολωνούς εμπόρους αυτοκινήτων. Με μια καλά εδραιωμένη αλυσίδα εφοδιασμού στην Ευρώπη, είναι σε θέση να ανταποκριθούν γρήγορα στις απαιτήσεις των πελατών.

Από την ίδρυσή της πριν από ένα χρόνο, η OMODA & JAECOO έχει γίνει γρήγορα μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εξατομικευμένες μάρκες αυτοκινήτων παγκοσμίως. Οι παγκόσμιες πωλήσεις τους έχουν ξεπεράσει τις 240.000 μονάδες, με μηνιαία αύξηση 12,8% τον Μάιο.

Η OMODA απευθύνεται στη νέα γενιά των λάτρεις του lifestyle με έμφαση στα έξυπνα και ηλεκτρικά οχήματα, ενώ η JAECOO είναι αφιερωμένη στην αστική ελίτ και στην παγκόσμια αγορά οχημάτων εκτός δρόμου.

Στις 12 Ιουνίου, διοργάνωσε μια συνέντευξη Τύπου στο Gama Space στη Βαρσοβία, κάνοντας επίσημα την είσοδο της στην πολωνική αγορά. Πάνω από 150 καλεσμένοι, συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων μέσων ενημέρωσης, ειδικών και συνεργατών, παρακολούθησαν αυτή τη σημαντική εκδήλωση.

Ο Eric Zheng, ο National Director για την Πολωνία, υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία της πολωνικής αγοράς στην παγκόσμια ανάπτυξή της εταιρείας. Η εταιρεία OMODA & JAECOO σχεδιάζει να εδρεύσει στην Πολωνία και να επεκταθούν σε περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες και παγκόσμιες αγορές.

Στο συνέδριο έγινε το επίσημο ντεμπούτο των τριών μοντέλων: OMODA 5, OMODA E5 και JAECOO 7, παρουσιάζοντας την καινοτομία και την προηγμένη τεχνολογία της μάρκας. Στην εκδήλωση έγινε επίσης η ίδρυση 22 πολυμορφικών εκθεσιακών χώρων στην Πολωνία, με σχέδια να αυξηθούν σε 30 μέχρι το τέλος του έτους.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου υπογραμμίστηκε η δύναμη και τη δέσμευση της εταιρείας για την ευρωπαϊκή αγορά, θέτοντας τις βάσεις για τη συνεχιζόμενη παγκόσμια ανάπτυξή της.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO