spot_img

Ford Fiesta ST

Το νέο Ford Fiesta ST θα διατίθεται για πρώτη φορά με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Ford Fiesta ST 10που βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση στις στροφές και η εταιρεία αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες για τις προηγμένες τεχνολογίες που υπόσχονται πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία, όπως:

Προαιρετικό, μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) για βελτιστοποιημένη πρόσφυση στις στροφές.

Πατενταρισμένα ελατήρια – πρωτιά για την Ford Fiesta ST 11κατηγορία – ανακατανέμουν τα πλευρικά φορτία που δέχεται η πίσω ανάρτηση σε μία στροφή, προσφέροντας ταχύτερη είσοδο, καλύτερη απόκριση του πίσω μέρους και περισσότερο συμπαγή αίσθηση.

Προαιρετικό Launch Control για αξιόπιστες, γρήγορες εκκινήσεις από στάση στην πίστα, με την υποστήριξη μιας ειδικής γραφικής ένδειξης στον πίνακα οργάνων.

Η νέα αυτή έκδοση θα κυκλοφορήσει σε λίγες εβδομάδες.

Δείτε το πως “παίζει” στο δρόμο

Ford Fiesta ST 18Drive Modes
Το νέο Fiesta ST, με τον 3κύλινδρο, 1.5L EcoBoost κινητήρα των 200 ίππων διαθέτει και επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) από το λανσάρισμά του, που επιτρέπουν τη διαμόρφωση του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης και των συστημάτων ελέγχου ευστάθειας σύμφωνα με τις ρυθμίσεις Normal, Sport και Track – μεταβάλλοντας το χαρακτήρα του οχήματος από ένα ευέλικτο, καθημερινό hatchback σε ένα ιδιαίτερα σπορ αυτοκίνητο, με το πάτημα ενός μπουτόν.

Ford Fiesta ST 19Το ταχύτατο Fiesta ST περιλαμβάνει ακόμη
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου – πρωτιά για τη βιομηχανία – για 3κύλινδρο κινητήρα για βελτιωμένη απόδοση καυσίμου. Τεχνολογία ενεργής πεταλούδας στην εξάτμιση που ενισχύει τον απίστευτα συναρπαστικό, σπορ ήχο του τρικύλινδρου κινητήρα και σύστημα συνδεσιμότητα SYNC 3, ηχοσύστημα υψηλών προδιαγραφών B&O PLAY, με προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού όπως Lane Keeping Aid και Traffic Sign Recognition

Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD)
Για πρώτη θα διατίθεται με ένα προαιρετικό μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) της Ford Fiesta ST 12Quaife, με σκοπό τη βελτιστοποίηση της ελκτικής πρόσφυσης και καλύτερο στρίψιμο – προσφέροντας κυρίως αυξημένη πρόσφυση στην έξοδο των στροφών.

Το μηχανικό διαφορικό περιορίζει τη ροπή στον τροχό με τη λιγότερη πρόσφυση – για παράδειγμα, στον εσωτερικό τροχό μέσα σε μία στροφή – προκειμένου να μειώσει την ολίσθηση και να αυξήσει τη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση, αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητες Ford Fiesta ST 13του κινητήρα.

Το διαφορικό της Quaife είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο σύστημα Torque Vectoring Control της Ford που βελτιώνει το κράτημα και μειώνει την υποστροφή, εφαρμόζοντας πίεση πέδησης στον εσωτερικό τροχό, όταν το όχημα στρίβει.

Με πατέντα για την πίσω ανάρτηση
Οι μηχανικοί της Ford εξέλιξαν μία πατέντα για την πίσω ανάρτηση η οποία βελτιώνει την ευστάθεια, την ευελιξία και την απόκριση του πίσω άξονα του Ford Fiesta ST 14νέου Fiesta ST – προσφέροντας μία πιο συμπαγή αίσθηση και συμβάλλοντας σε μία εξαιρετικά απολαυστική, οδηγική εμπειρία. Ανάμεσα στα πλεονεκτήματα που προσφέρει η μοναδική διάταξη της ανάρτησης είναι:
Ταχύτερη είσοδος στις στροφές και καλύτερη απόκριση στις αλλαγές κατεύθυνσης. Ελαφρύτερη κατασκευή κατά 10 kg – συγκριτικά με τη λύση ενός συνδέσμου Watt που συνήθως χρησιμοποιείται για αύξηση της ακαμψίας της πίσω ανάρτησης. Συμβατότητα με τα υπόλοιπα στοιχεία της ανάρτησης.
Ford Fiesta ST 16Κανένας συμβιβασμός στην άνεση και την ποιότητα κύλισης.

Με προαιρετικό Launch control
Έχοντας εξελιχθεί με την προοπτική να χρησιμοποιείται μόνο στην πίστα, το προαιρετικό Launch control θα προσφέρει στους οδηγούς του νέου Fiesta ST μέγιστη ικανοποίηση με τις αξιόπιστες, γρήγορες εκκινήσεις από στάση.

Απλό στη χρήση, οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν το Launch Control από τα χειριστήρια στο τιμόνι, με ενεργοποίηση μιας ειδικής ένδειξης στον πίνακα Ford Fiesta ST 15οργάνων 4,2 ιντσών. Κρατώντας το γκάζι τέρμα πατημένο, το σύστημα διατηρεί τις στροφές στο κόκκινο ενώ ενεργοποιείται μία ένδειξη ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για εκκίνηση. Αφήνοντας τελείως το συμπλέκτη, επιτυγχάνεται μία βελτιστοποιημένη εκκίνηση από στάση με τα συστήματα electronic stability control (ESC), traction control, Torque Vectoring Control και Torque Steer Compensation να διαχειρίζονται την καμπύλη ισχύος και ροπής.

Με 200 ίππους
Ο νέος κινητήρας 1.5L EcoBoost της Ford χρησιμοποιεί υπερσυμπίεση, ψεκασμό καυσίμου υψηλής πίεσης, Twin-independent Variable Cam Timing και αρχιτεκτονική τριών κυλίνδρων για να αποδίδει Ford Fiesta ST 17200 ίππους στις 6.000 rpm, και ροπή 290 Nm από τις 1.600 έως τις 4.000 rpm, για επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,5 δεύτερα και τελική ταχύτητα 232 km/h.

Ένας νέος συνδυασμός ψεκασμού καυσίμου στον αυλό και άμεσου ψεκασμού συνεργάζεται με την πρωτοποριακή τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford, πετυχαίνοντας βελτίωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 κατά 11% σύμφωνα με στοιχεία της Ford, συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Fiesta ST200.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO