spot_img
HomeMOTOΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑHONDA CBR1000RR MY2017

HONDA CBR1000RR MY2017

HONDA CBR1000RR Fireblade MY2017 05Το νέο Fireblade δυνάμωσε, ελάφρυνε και αγρίεψε!
Με 189 ίππους για 195kg και νέο πακέτο ηλεκτρονικών, μοιάζει πιο ακονισμένο και πιο καυτό από ποτέ

Μετά τις εκδόσεις SP και SP2, που είδαμε τον Οκτώβριο στην έκθεση της Κολωνίας, σειρά για παρουσίαση είχε η βασική έκδοση του Fireblade.
H Honda κάνει λόγο για μείωση βάρους κατά 16kg σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και για μεγαλύτερη ιπποδύναμη κατά 10hp, νούμερα που οδηγούν στην εντυπωσιακή αύξηση του λόγου ιπποδύναμης/βάρους κατά 14%.

HONDA CBR1000RR Fireblade MY2017 06Φυσικά διαθέτει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με στόχο την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων τόσο στην καθημερινή οδήγηση όσο και στην πίστα.
Βασική μονάδα στο πακέτο των ηλεκτρονικών είναι η νέα μονάδα αισθητήρων κίνησης (IMU), που καταγράφει δεδομένα σε πέντε άξονες για ακριβή εκτίμηση της κατάστασης της μοτοσυκλέτας.
Αυτή συνεργάζεται τόσο με το σύστημα που ελέγχει τη δύναμη που φτάνει στον πίσω τροχό (HSTC) -το οποίο με τη σειρά του συνεργάζεται με τη διαχείριση του κινητήρα- όσο και με το νέο ABS.

Όσον αφορά στον κινητήρα, για το ..αβγάτισμα της ιπποδύναμης αυξήθηκε η συμπίεση και έγινε πιο “άγριος” ο χρονισμός των εκκεντροφόρων.
Πλέον χρησιμοποιείται σύστημα Ride-By-Wire (ηλεκτρονικό γκάζι) και αισθητήρας επιτάχυνσης (APS) προκειμένου να εκτιμηθεί αν η δύναμη που παράγει ο κινητήρας αξιοποιείται άμεσα ή όχι.
HONDA CBR1000RR Fireblade MY2017 07Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών mode λειτουργίας, που επηρεάζουν τον έλεγχο της απόδοσης, την παρέμβαση του HSTC και το φρένο του κινητήρα.

Τρία modes υπάρχουν διαθέσιμα και για τη νέα οθόνη (TFT) των οργάνων, προκειμένου να απεικονίζονται πληροφορίες χρήσιμες για το δρόμο, την πίστα ή για το Service.
Σε αντίθεση με τις εκδόσεις SP, όπου συναντάμε ημιενεργητικές αναρτήσεις της Öhlins, στη βασική έκδοση υπάρχει πιρούνι Showa 43mm (Big Piston Fork) και αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας (Showa Balance Free Rear Cushion), ενώ το ρόλο σταμπιλιζατέρ παίζει το ηλεκτρονικό αμορτισέρ τιμονιού (HESD).
Στα φρένα επιλέχθηκε η λύση της Tokico (αντί για Brembo που χρησιμοποιούν οι εκδόσεις SP) ενώ το quickshifter (για ανεβάσματα και κατεβάσματα χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη) στη βασική έκδοση προσφέρεται μόνο ως έξτρα.

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO