spot_img

Hyundai Motor

1. Hyundai PonyΛίγοι φαντάστηκαν την εκπληκτική πορεία που θα είχε ο Νοτιοκοεάτικος αυτός γίγαντας πριν από 40 χρόνια.

Και σήμερα η Hyundai γιορτάζει τη συμπλήρωση 40 ετών εξαγωγικής ανάπτυξης στις διεθνείς αγορές, που την έχει αναδείξει σε μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον κόσμο. Από το πρώτο μοντέλο μαζικής παραγωγής της Νότιας Κορέας στην τελευταία γενιά των οικολογικών αυτοκινήτων, έχουν εξαχθεί από το 1976 περισσότερα από 23 εκατομμύρια οχήματα της Hyundai Motor σε όλο τον κόσμο.

2. Hyundai PonyΤο πρωτοποριακό «Pony» τετράθυρο sedan είχε ξεκινήσει να εξάγεται στη Νότια Αμερική, με 1.042 οχήματα που παραδόθηκαν σε 13 χώρες. Τέσσερις δεκαετίες αργότερα, η Hyundai Motor εξάγει σήμερα περισσότερα από 1,15 εκατομμύρια οχήματα ετησίως από τις μονάδες παραγωγής της εταιρείας στη Ν. Κορέα και μόνο, που αποστέλλονται σε 184 χώρες. Υπολογίζεται ότι εξάγονται περίπου 3.150 οχήματα την ημέρα, τρεις φορές οι συνολικές εξαγωγές του πρώτου έτους.
Ειδική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην πόλη Guayaquil της Δημοκρατίας του Ισημερινού – η χώρα που πραγματοποιήθηκε η πρώτη εξαγωγή της Hyundai, για τον εορτασμό της συμπλήρωσης της 4ης 10ετίας ορόσημο.

8. Hyundai TucsonΜε αφορμή την ιστορική αυτή στιγμή, η Hyundai παρουσίασε μια σειρά από 26 ιστορικά και σύγχρονα οχήματα. Με σκοπό να αναδειχθεί η εξαγωγική ιστορία της Hyundai στη γκάμα των αυτοκινήτων που παρουσιάστηκε, περιλαμβάνονταν δύο μοντέλα Pony, τα νέα SUVs Tucson και Santa Fe, καθώς και τα πρωτοποριακά οχήματα IONIQ (υβριδικό, plug-in υβριδικό και πλήρως ηλεκτρικό). Μετά το πέρας της εκδήλωσης, οι συμμετέχοντες έλαβαν μέρος σε εκδήλωση test drive με οχήματα IONIQ στα όμορφα νησιά Γκαλαπάγκος, ώστε να βιώσουν τόσο τις υβριδικές όσο και τις πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις του οχήματος.6. Hyundai Ioniq

Σήμερα η Hyundai Motor αποτελεί την έκτη ισχυρότερη μάρκα αυτοκινήτων στον κόσμο και την 35η ισχυρότερη μάρκα συνολικά σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με τις τελευταίες βαθμολογίες της Interbrand. Διανύοντας μια ακόμη δύσκολη χρονιά για την αυτοκινητοβιομηχανία, η συνολική αξία της μάρκας αυξήθηκε κατά 11,1% σε σχέση με το 2015, φθάνοντας τα $ 12.6bn και καθιερώνοντας τη θέση της ανάμεσα στις ισχυρότερες μάρκες στον πλανήτη.

5. Hyundai RNΗ μάρκα Hyundai έχει προσανατολισθεί για να επιτύχει ακόμη υψηλότερους στόχους με το λανσάρισμα του IONIQ – το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που προσφέρει τρία εναλλακτικά συστήματα κίνησης : υβριδικό, plug-in και πλήρως ηλεκτρικό σε έναν ενιαίο τύπο αμαξώματος, δίνοντας τη δυνατότητα στο ευρύ κοινό για πιο προσιτή και απολαυστική οδήγηση με χαμηλές έως μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το 2017, τα υψηλής απόδοσης Hyundai Ν αυτοκίνητα θα έρθουν στην αγορά και το μέλλον της αυτοκίνησης επικεντρώνεται στο «IONIQ Project» που θα συνεχίσει να πιέζει τα όρια της αυτοκινητοβιομηχανίας, κινώντας τη Hyundai Motor σε νέους ορίζοντες.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO