spot_img
HomeAUTOΕΙΔΗΣΕΙΣH Nissan εξακολουθεί να προηγείται στη Θεσσαλονίκη

H Nissan εξακολουθεί να προηγείται στη Θεσσαλονίκη

Nissan QashqaiΣτην αγορά του αυτοκινήτου στη Θεσσαλονίκη, η Nissan κράτησε την πρωτοπορία και τον περασμένο Ιούλιο. Σύμφωνα με τα ανεπίσημα πρώτα στοιχεία, οι 422 συνολικά ταξινομήσεις του περασμένου μήνα στη Θεσσαλονίκη δεν ήταν και η καλύτερη επίδοση της αγοράς, αν και υπάρχουν ακόμη καινούργια αυτοκίνητα με τιμές απόσυρσης. Πάντως σε επίπεδο 7μήνου στη Θεσσαλονίκη εξακολουθεί να προηγείται η Nissan με 451 ταξινομήσεις και ποσοστό 14,4% και ακολουθούν οι Toyota 409 & 13,1%, Opel 302 & 9,6%, Suzuki 198 & 6,3%, BMW 186 & 5,9%, Citroen 171 & 5,5%, VW 168 & 5,4%, Peugeot 164 & 5,2%, Ford 149 & 4,8%, Renault 130 & 4,1%, Mercedes 128 & 4,1%, Audi 125 & 4,0%, Hyundai 75 & 2,4%, Kia 69 & 2,2%, Skoda 76 & 2,1%, Mini 58 & 1,9%, Volvo 57 & 1,8%, Fiat 56 & 1,8%, Seat 48 & 1,5%, Honda 47 & 1,5%, Jeep 33 & 1,1%, Dacia 16 & 0,5%, Smart 11 & 0,4%, Mitsubishi 3 & 0,1%, Subaru 3 & 0,1%, Chevrolet 2 & 0,1%, Porsche 1 & 0,0% και Alfa Romeo 1 & 0,0%.

Συνολικά ταξινομήθηκαν κατά το πρώτο 7μηνο στην περιοχή 3.133 καινούργια αυτοκίνητα επιβατικά και ελαφρά φορτηγά, κατέχοντας η Θεσσαλονίκη ποσοστό επί της συνολικής αγοράς, μόλις 5,7%. Από τις 422 συνολικά ταξινομήσεις του Ιουλίου στη Θεσσαλονίκη οι 282 ήταν λιανικές και μόλις το 33%, 140 αυτοκίνητα ήταν εταιρικές.

Πιο αναλυτικά κατά τον περασμένο Ιούλιο ταξινομήθηκαν στη Θεσσαλονίκη 63 Toyota με ποσοστό αγοράς 14,9% και ακολούθησαν οι Nissan 61 & 14,5%, Suzuki 41 & 9,7%, Opel 33 & 7,8%, BMW 26 & 6,2%, Citroen 17 & 4,0%, VW 24 & 5,7%, Peugeot 13 & 3,1%, Ford 30 & 7,1%, Renault 29 & 6,9%, Mercedes 16 & 3,8%, Audi 12 & 2,8%, Hyundai 10 & 2,4%, Kia 10 & 2,4%, Skoda 7 & 1,7%, Mini 6 & 1,4%, Volvo 8 & 1,9%, Fiat 4 & 0,9%, Seat 4 & 0,9%, Honda 3 & 0,7%, Jeep 2 & 0,5%, Smart 1 & 0,2%, Subaru 1 & 0,2% λοιποί 1 & 0,2%. Το ποσοστό της Θεσσαλονίκης τον Ιούλιο ήταν μόλις 6,0%, ιδιαίτερα χαμηλό για έναν ακόμη μήνα.

Nissan QashqaiΠανελλαδικά η αγορά έκλεισε στις 7.089 ταξινομήσεις, με τις εταιρικές πωλήσεις να φθάνουν τις 4.132 (ποσοστό 58%) και τις λιανικές 2.957. Τα 3.413 αυτοκίνητα από αυτά (ποσοστό 48%) ήταν με κινητήρες ντίζελ, τα 3.401 με κινητήρες βενζίνης, ενώ 275 είχαν άλλο καύσιμο (ηλεκτρικά, υβριδικά, αερίου κ.λ.π.) .

Πιο αναλυτικά πανελλαδικά πρώτη ήταν η Toyota με 925 ταξινομήσεις και ποσοστό 13,8% και ακολούθησαν οι Nissan 809 & 11,4%, VW 559 & 7,9%, Fiat 556 & 7,8%, Opel 473 & 6,7%, Peugeot 404 & 5,7%, Suzuki 383 & 5,4%, Mercedes 353 & 5,0%, Renault 316 & 4,5%, Seat 311 & 4,4%, BMW 309 & 4,4%, Citroen 280 & 3,9%, Audi 263 & 3,7%, Ford 236 & 3,3%, Skoda 193 & 2,7%, Mini 141 & 1,5%, Dacia 104 & 1,5%, Volvo 98 & 1,4%, Honda 79 & 1,1%, Jeep 76 & 1,1%, Smart 50 & 0,7%, Alfa Romeo 47 & 0,7%, Kia 47 & 0,7%, Hyundai 45 & 0,6%, Land Rover 11 & 0,2%, Ssangyong 11 & 0,2%, Mitsubishi 9 & 0,1%, Subaru 8 & 0,1%, Lancia 5 & 0,1%, Lexus 5 & 0,1%, Laguar 2 & 0,0%, Abarth 2 & 0,0%, Mazda 2 & 0,0%, Tesla 1 & 0,0%, Chevrolet 1 & 0,0%, Daihatsu 1 & 0,0% και Porsche 1 & 0,0%.

Αναλύοντας τις ταξινομήσεις του Ιουλίου ανά κατηγορία (segment) βλέπουμε ότι στο Segment A πρώτο ήταν το Fiat Panda, στο segment B το Toyota Yaris, στο segment C το Nissan Qashqai και στο segment SUV το Suzuki Vitara.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO