spot_img
HomeAUTOΕΙΔΗΣΕΙΣNέο Volkswagen Touareg

Nέο Volkswagen Touareg

New VW Touareg 10Το 3ης γενιάς VW Touareg έρχεται από το μέλλον, γεμάτο τεχνολογίες αιχμής, άνεσης και εκτός δρόμου δυνατότητες. Οι δημιουργοί του το “προίκισαν” με το Innovision Cockpit, με το σύστημα τετραδιεύθυνσης, 4Motion και σύστημα αντιστρεπτικών δοκών για ενεργητική σταθεροποίηση πρόσφυσης, σύστημα νυχτερινής όρασης, με τεχνολογίες αιχμής και πρωτοποριακή δομή. Τώρα το πλαίσιο αλουμινίου-χάλυβα, είναι μειωμένο κατά 106 κιλά, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 113 λίτρα.

Στο πλήρως ανασχεδιασμένο Touareg η Volkswagen New VW Touareg 11παρουσιάζει για πρώτη φορά τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με την ονομασία Innovision Cockpit. Στη συγκεκριμένη διάταξη, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (ψηφιακό ταμπλό με οθόνη 12 ιντσών) και το κορυφαίο σύστημα infotainment Discover Premium (με οθόνη 15 ιντσών), συνδυάζονται έτσι ώστε να προσφέρουν όλες τις λειτουργίες πληροφόρησης, επικοινωνίας και χειρισμών, με τρόπο ώστε να καταργούν ουσιαστικά τα συμβατικά πλήκτρα και τους διακόπτες. Με το Innovision Cockpit ο οδηγός του νέου Touareg, ελέγχει και χειρίζεται τα πάντα διαισθητικά, σχεδόν «με τη σκέψη», έχοντας ταυτόχρονα και απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης.

Το Touareg ενσωματώνει τη μεγαλύτερη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης, βελτίωσης της οδικής συμπεριφοράς και άνεσης, που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο της Volkswagen.

Δείτε το νέο VW Touareg video 1

New VW Touareg 12Τρία επίπεδα προαιρετικού εξοπλισμού
Πέρα από τον βασικό εξοπλισμό, για το νέο Touareg διατίθενται και τρείς επιλογές πακέτων προαιρετικού εξοπλισμού: ‘Atmosphere’, ‘Elegance’ και ‘R-Line’. Στο νέο πακέτο ‘Atmosphere’ συνδυάζονται το ξύλο και τα φυσικά χρώματα. Στο ‘Elegance’ κυριαρχούν τα στοιχεία τεχνολογίας με το μέταλλο και τα αντίστοιχα χρώματα. Και τέλος, στο ‘R-Line’ η έμφαση δίνεται αποκλειστικά στο σπορ χαρακτήρα. Και τα τρία πακέτα περιλαμβάνουν εξωτερικά σποϊλερ στο χρώμα του αμαξώματος. (Ειδικά στο ‘R-Line’ περιλαμβάνονται και ειδικές προεκτάσεις στα φρύδια των φτερών, βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος). Επιπρόσθετα, υπάρχουν και αρκετά διακοσμητικά χρωμίου που στολίζουν τους προφυλακτήρες, New VW Touareg 13τα πλαίσια των παραθύρων, και τη μάσκα, αλλά και την απόληξη της εξάτμισης (παραλληλόγραμμη στο στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης V8 TDI).

Γκάμα κινητήρων
Με κινητήρες V6 & V8 καθώς & ‘Plug-in hybrid’
Αρχικά, στην Ευρώπη, το νέο μοντέλο θα διατίθεται με δύο κινητήρες V6 diesel ισχύος 231 και 286hp. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν και εκδόσεις με κινητήρα V6 βενζίνης (340hp) και V8 turbodiesel (421hp). Οι κινητήρες TDI των 231 και 286 ίππων έχουν ροπή που φτάνει τα 500 και 600Nm αντίστοιχα. Ο βενζινοκινητήρας TSI έχει New VW Touareg 16ροπή που φτάνει τα 450Nm, ενώ ο V8 φτάνει την εντυπωσιακή επίδοση των 900Nm. Οι συγκεκριμένες τιμές μέγιστης ισχύος και ροπής διασφαλίζουν στο αυτοκίνητο την μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης στην κατηγορία.

Η Volkswagen πρόκειται να προσφέρει το Touareg με ένα νέο plug-in υβριδικό κινητήρα συνολικής ισχύος 367hp, έκδοση που θα διατίθεται αρχικά στην αγορά της Κίνας. Η ακριβής ημερομηνία παρουσίασης του υβριδικού Touareg στην Ευρωπαϊκή αγορά δεν είναι ακόμα γνωστή.

New VW Touareg 184MOTION & Active Control
Συνεχίζει να διαθέτει σαν στάνταρ το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MOTION. Το σύστημα τετρακίνησης συνοδεύεται από ένα αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων (με λειτουργία αλλαγών ‘shift by wire’ και οπτική ένδειξη της επιλεγμένης σχέσης στον πίνακα οργάνων), και αυτό στο βασικό εξοπλισμό, το οποίο μπορεί να διαχειριστεί ροπή μέχρι 1000Nm. Το μοίρασμα της ροπής ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα αναλαμβάνει ένα κεντρικό διαφορικό με χαρακτηριστικά ασύμμετρης κατανομής. Έως και 70% της διαθέσιμης ροπής μπορεί να μεταφερθεί στους εμπρός τροχούς, ενώ για τους πίσω το ποσοστό αυτό μπορεί να φτάσει έως και το 80%.

New VW Touareg 204MOTION Active Control
Θα διατίθεται με στάνταρ κίνηση και στους τέσσερεις τροχούς, διαθέτει ενεργό σύστημα ελέγχου 4MOTION Active Control με δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων κίνησης. Το σύστημα λειτουργεί μέσω του επιλογέα 4MOTION Active Control, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

Ο οδηγός το χρησιμοποιεί για να επιλέξει από τέσσερα προγράμματα κίνησης, με τη βοήθεια αναδυόμενων μενού. Γυρίζοντας προς τα αριστερά εμφανίζονται τα New VW Touareg 23προφίλ οδήγησης σε κανονικές συνθήκες δρόμου, ενώ η περιστροφή προς τα δεξιά εμφανίζει τα προφίλ για κίνηση εκτός δρόμου. Το σύστημα ενεργού ελέγχου 4MOTION προσαρμόζει σε δευτερόλεπτα όλα τα συστήματα υποβοήθησης ανάλογα με την αντίστοιχη οδηγική κατάσταση.

Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης και η επιλογή προγράμματος οδήγησης. Σε αυτή την περίπτωση ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει – ανάλογα με τον βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό που διαθέτει το αυτοκίνητο – τις παραμέτρους λειτουργίας του αυτόματου κιβωτίου, τον αυτόματο κλιματισμό, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, τα διάφορα συστήματα υποβοήθησης, την αερανάρτηση, το Adaptive Cruise Control (ACC), καθώς και την απόκριση του γκαζιού.

Προγράμματα οδήγησης
Οι πέντε στάνταρ και οι τέσσερεις προαιρετικές επιλογές των προγραμμάτων οδήγησης, μπορούν να πραγματοποιηθούν είτε από το αντίστοιχο μενού στο σύστημα infotainment, ή/και από το 4MOTION Active New VW Touareg 14Control.

Για κίνηση ‘εντός δρόμου’
‘Eco’ (για βέλτιστη οικονομία)
‘Comfort’ (για βέλτιστη άνεση σε μεγάλα ταξίδια)
‘Normal’ (για ισορροπημένη συμπεριφορά)
‘Sport’ (για συνθήκες δυναμικής οδήγησης και αντίστοιχης οδικής συμπεριφοράς)
‘Individual’ (με παραμέτρους που έχουν επιλεγεί από τον οδηγό)

New VW Touareg 22Για κίνηση ‘εκτός δρόμου’
‘Snow’ (για κίνηση σε ολισθηρό οδόστρωμα)
‘Off-road Auto’ (προαιρετικά με το ‘Off-road pack’; ιδανικό για «γενική χρήση» σε καταστάσεις εκτός δρόμου)
‘Sand’ (προαιρετικά με το ‘Off-road pack’; προσαρμοσμένο για κίνηση σε αμμώδες έδαφος, χωρίς το σύστημα Hill Start Assist)
‘Gravel’ (προαιρετικά με το ‘Off-road pack’; για ελαφρώς ανώμαλο οδόστρωμα, αγροτικούς δρόμους)
‘Off-road expert’ (προαιρετικά με το ‘Off-road pack’; με παραμέτρους off-road κίνησης που έχουν επιλεγεί από τον οδηγό)

Πακέτο ‘Off-road’
Τα παραπάνω προαιρετικά προγράμματα του συστήματος του Touareg, διατίθενται σε συνδυασμό με το New VW Touareg 24πακέτο ‘Off-road’. Πέρα από τις επιπλέον επιλογές προγραμμάτων οδήγησης, το πακέτο περιλαμβάνει και μερικά ακόμη χαρακτηριστικά όπως : δύο σημεία για ρυμούλκηση εμπρός, αυξημένης χωρητικότητας ρεζερβουάρ (από 75 σε 90 λίτρα), και ειδική προστασία του κάτω μέρους του αυτοκινήτου, που αποτελείται από προστατευτική ποδιά για το ψυγείο, προστατευτικό για την 12βολτη μπαταρία, και ενισχυμένη προστασία από πέτρες για το ρεζερβουάρ και ολόκληρο το κάτω μέρος.
Είναι από τα ελάχιστα επιβατικά που έχει την ικανότητα να ρυμουλκήσει φορτία βάρους έως 3,5 τόνους (με φρένα, και σε κλίση έως οκτώ τοις εκατό). Η εκπληκτική αυτή ικανότητα του Touareg βασίζεται στην διάταξη του συστήματος κίνησης σε όλους τους τροχούς, και τους κινητήρες V6 και V8 με την τεράστια ροπή.

Σύστημα ανάρτησης & τετραδιεύθυνσηςNew VW Touareg 17
Το σύστημα ανάρτησης του νέου Touareg έχει επανασχεδιαστεί με τρόπο ώστε να τελειοποιήσει τόσο το επίπεδο άνεσης, όσο και τα δυναμικά χαρακτηριστικά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Στον προαιρετικό εξοπλισμό, η Volkswagen συνεχίζει να προσφέρει στο Touareg το σύστημα αερανάρτησης με ηλεκτρονικό έλεγχο της απόσβεσης. Εντελώς καινούργιο χαρακτηριστικό αυτού του συστήματος, αποτελεί και η ηλεκτρομηχανική ρύθμιση της σκληρότητας των αντιστρεπτικών, ενώ ακόμα μία εξελιγμένη τεχνολογία είναι και η τετραδιεύθυνση, που κάνει το μεγάλο SUV τόσο ευέλικτο και ευκίνητο σαν να ήταν ένα μικρομεσαίο SUV. Τόσο εμπρός, όσο και πίσω, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (πενταπλοί), κατασκευασμένη από κράμα αλουμινίου και χάλυβα.

New VW Touareg 25Ακόμα μία τεχνολογική εξέλιξη είναι και το ενεργητικό σύστημα αντιστρεπτικών δοκών που μέσω ενός ηλεκτρομηχανισμού ελέγχει και σταθεροποιεί την πρόσφυση (σύστημα eAWS). Τα δύο βασικά στοιχεία του eAWS είναι οι αντιστρεπτικές δοκοί στον εμπρός και πίσω άξονα. Τα συμβατικά συστήματα ανάρτησης διαθέτουν εμπρός και πίσω ατσάλινες αντιστρεπτικές δοκούς. Κάθε αντιστρεπτική ενώνει το ένα άκρο του άξονα με το άλλο. Όταν το αυτοκίνητο στρίβει (ή όταν η μία πλευρά του περνά πάνω από μεγάλα αναχώματα/’bumps’), τα δύο άκρα της αντιστρεπτικής στρέφονται με αντίθετη φορά μεταξύ τους. Οι αντίρροπες δυνάμεις στρέψης που αναπτύσσονται, αποτρέπουν με αυτό τον τρόπο την τάση του αυτοκινήτου να ανατραπεί σε μία στροφή. Το σύστημα eAWS, κάνει αυτή τη δουλειά ακόμα καλύτερα.

Δείτε το νέο VW Touareg video 2

Εξελιγμένο σύστημα αερανάρτησης
Η νέα γενιά του συστήματος αερανάρτησης δεν βελτιώνει μόνο την άνεση, αλλά και την αεροδυναμική και τις New VW Touareg 15επιδόσεις του Touareg, ειδικά σε καταστάσεις οδήγησης σε ανώμαλο έδαφος. Το νέο σύστημα αερανάρτησης ανταποκρίνεται ταχύτατα, εντελώς αθόρυβα, και παραμένει ανεπηρέαστο στις μεταβολές της εξωτερικής θερμοκρασίας και της ατμοσφαιρικής πίεσης (π.χ. σε μεγάλο υψόμετρο). Το σύστημα αερανάρτησης διαθέτει σαν στάνταρ, τις επιλογές ‘Normal’ και ‘Comfort’. Εκτός από τις δύο αυτές επιλογές υπάρχουν και τα προγράμματα ‘Off-road’ (Ανύψωση αμαξώματος κατά 25χλστ.) και ‘Special off-road’ που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος συνολικά κατά 70χλστ. Όταν το αυτοκίνητο ξεπεράσει τα 120χλμ/ώρα, το σύστημα ανάρτησης χαμηλώνει αυτόματα το αμάξωμα κατά 15 έως 25χλστ. (επίπεδα ‘Low’), ώστε να μειωθεί η αεροδυναμική αντίσταση και να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά. Τέλος, προσφέρεται και η επιλογή επιπέδου ‘Loading’ (χαμήλωμα κατά 40χλστ.), που βοηθά στο φόρτωμα των αποσκευών στο πορτμπαγκάζ.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO