spot_img
HomeAUTOΕΙΔΗΣΕΙΣΤο Polestar 1 στους πάγους

Το Polestar 1 στους πάγους

Σε εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εξαντλητικές δοκιμές του Polestar , το οποίο πέρασε με απόλυτη επιτυχία και εξαιρετικές εντυπώσεις την πρώτη του χειμερινή δοκιμή στη βόρεια Σουηδία. Polestar 1 ice 10Μετά την πρώτη του παρουσίαση στο κοινό στην πρόσφατη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, το Grand Tourer Coupé 2+2 θέσεων, με υβριδικό σύστημα κίνησης υψηλών επιδόσεων (Electric Performance Hybrid), εμφανίζεται στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου στις 25 Απριλίου.

Μια ξεχωριστή μάρκα
Για τους λιγότερο μυημένους στην αυτοκινητοβιομηχανία, η Polestar είναι το νέο ξεχωριστό brand ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων του Volvo Car Group. Θα επωφελείται από ειδικές τεχνολογικές και μηχανολογικές συνέργειες με τη Volvo Cars, καθώς και από σημαντικές οικονομίες κλίμακας ως αποτέλεσμα της σύνδεσής της με τη Volvo. Οι εν λόγω συνέργειες θα της επιτρέψουν να σχεδιάζει, να αναπτύσσει και να κατασκευάζει κορυφαία ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα επιδόσεων.

Η νέα εποχή της μάρκας ξεκινά με το Polestar 1 – ένα GT Coupé 600 ίππων και 1.000 Nm ροπής με υβριδικό σύστημα κίνησης υψηλών επιδόσεων (Electric Performance Hybrid) και αυτονομία 150 χιλιομέτρων (αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση) – τη μεγαλύτερη από κάθε άλλο υβριδικό αυτοκίνητο παγκοσμίως. Στο μέλλον θα ακολουθήσουν τα Polestar 2 και Polestar 3, μοντέλα ευρύτερης Polestar 1 ice 11παραγωγής, αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα και εστιασμένα στον οδηγό.

Σήμερα, η Polestar κατασκευάζει τα Polestar S60 και V60, μοντέλα υψηλών επιδόσεων με 367 ίππους και πάνω από 250 βελτιώσεις σε σχέση με τις κανονικές εκδόσεις. Επίσης παρέχει τη δυνατότητα μηχανολογικών αναβαθμίσεων, καθώς και βελτιστοποιήσεις στο λογισμικό του κινητήρα για τα υπάρχοντα μοντέλα Volvo.

Στους -28 βαθμούς δοκιμάστηκε το Polestar 1
Η παρουσίαση του Polestar 1 γίνεται σε κλίμα αισιοδοξίας, απόρροια και των εξαιρετικών εντυπώσεων που άφησε το πρώτο λειτουργικό πρωτότυπο στους δοκιμαστές του, μηχανικούς και οδηγούς. Οι εξονυχιστικές δοκιμές διαρκείας δύο εβδομάδων πραγματοποιήθηκαν βόρεια του Αρκτικού Κύκλου, σε θερμοκρασίες έως και 28 βαθμών υπό το μηδέν.

Δείτε το Video από τη χειμερινή δοκιμή του

Η εξαντλητική χειμερινή δοκιμή αποσκοπεί στον έλεγχο και τη ρύθμιση τυπικών τεχνικών παραμέτρων, όπως η ανάρτηση και τα οδικά χαρακτηριστικά. Ωστόσο, στην περίπτωση αυτού του υβριδικού-ηλεκτρικού μοντέλου υψηλών επιδόσεων, εξετάστηκε διεξοδικά η συμπεριφορά του συστήματος κίνησης και των μπαταριών – σε ένα από τα πιο παγωμένα μέρη του πλανήτη.

Επικεντρωμένοι στο “torque vectoring system”
Οι δοκιμαστές εστίασαν την προσοχή τους ιδιαιτέρως στο σύστημα κατανομής της ροπής “torque vectoring system”, που περιλαμβάνει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες στον πίσω άξονα, με ξεχωριστές διατάξεις πλανητικών γραναζιών για βέλτιστο έλεγχο της ροπής ανάμεσα στους δύο τροχούς. Η δοκιμή στον πάγο επέτρεψε στους δοκιμαστές να αναλύσουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στη διάρκεια της οδήγησης, βελτιώνοντας περαιτέρω τη δυναμική ισορροπία του πλαισίου.

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO