spot_img
HomeΝΕΑΑΓΩΝΕΣF1 Grand Prix Μελβούρνης

F1 Grand Prix Μελβούρνης

Australian GP Preview 10Ντεμπούτο για τα πιο μαλακά & ταχύτερα P Zero, με την νέα ώρα εκκίνησης να είναι 16:10 τοπική (8:10 ώρα Ελλάδος) να πλησιάζει για να ανοίξει, επιτέλους, η αυλαία του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος F1. Και μολονότι η επιλογή γομών για το Αυστραλιανό Grand Prix είναι ίδια με την περσινή – μαλακή, πολύ μαλακή, πάρα πολύ μαλακή – όλες οι γόμες είναι ένα επίπεδο πιο μαλακές από τις αντίστοιχες περσινές. Οι φετινές πιο μαλακές γόμες έπαιξαν ρόλο και στη μεγάλη βελτίωση απόδοσης που καταγράφηκε στις δοκιμές εξέλιξης. Με νέα μονοθέσια, νέους οδηγούς, ευμετάβλητο καιρό και σημαντική βελτίωση στο κράτημα της πίστας κατά τη διάρκεια του τριημέρου, η Australian GP Preview 20Μελβούρνη είναι παραδοσιακά ένας από τους πιο απρόβλεπτους αγώνες της χρονιάς, που όλοι αδημονούν να γίνει.

Η διαδρομή υπό το πρίσμα των ελαστικών

Πρόσφυση ασφάλτου, κάθετη δύναμη, τραχύτητα ασφάλτου, καταπόνηση ελαστικών, πλευρικές δυνάμεις.

Australian GP Preview 12Η θερμική καταπόνηση των ελαστικών
Το Άλμπερτ Παρκ είναι μια ημιμόνιμη εγκατάσταση. Η διαδρομή δεν χρησιμοποιείται συχνά για αγώνες κατά τη διάρκεια της χρονιάς οπότε η πίστα δεν είναι στρωμένη με γόμα και γλιστράει στην αρχή του αγωνιστικού τριημέρου. Αποτελείται γενικά από κοντές ή μεσαίες ευθείες και στροφές χαμηλής ή μέσης ταχύτητας. Η πρόσφυση είναι το κλειδί για να έχεις μια καλή έξοδο από τις περισσότερες στροφές που εναλλάσσονται με μικρές ευθείες.
Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω τοπικής Australian GP Preview 14υπερθέρμανσης είναι συνολικά σε χαμηλά επίπεδα: Τα περισσότερα μονοθέσια σταμάτησαν μόνο μια φορά για ελαστικά πέρυσι. Η πιο δημοφιλής στρατηγική που χρησιμοποίησαν και οι τρεις πρώτοι ήταν: Πάρα πολύ μαλακή/ μαλακή γόμα. Οι εν γένει πιο μαλακές γόμες φέτος ενέχουν διαφορετικούς βαθμούς φθοράς και πτώσης στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης οπότε θα έχουμε περισσότερα πιτ στοπ.
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας: Το 2006 εμφανίστηκε 4 φορές. Οι πλευρικές δυνάμεις δεν είναι ιδιαίτερα υψηλές: Η συνολική ενέργεια που διοχετεύεται Australian GP Preview 17διαμέσου των ελαστικών είναι κοντά στο μέσο όρο. Η συνολική καθυστέρηση εισόδου/εξόδου από τα πιτ είναι περίπου 25 sec. Δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στην πίστα.

Mario Isola – Επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου
“Οι δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη ανέδειξαν ένα σημαντικό βήμα βελτίωσης της απόδοσης για τα μονοθέσια και τα ελαστικά του 2018, που λογικά θα το διαπιστώσουμε στις πολύ διαφορετικές συνθήκες της Αυστραλίας. Δεν είναι βέβαιο ποιες Australian GP Preview 18ακριβώς συνθήκες θα είναι αυτές, διότι ο καιρός αυτή την εποχή στη Μελβούρνη μπορεί να είναι πολύ ζεστός ή πολύ κρύος. Από τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις μας, οι φετινές πιο μαλακές γόμες δημιουργούν δυνατότητα για στρατηγική ενός ή δυο πιτ στοπ. Πέρυσι η πλειοψηφία των οδηγών πραγματοποίησε μία αλλαγή. Ως συνήθως υπάρχουν αναπάντητα ερωτηματικά για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Ελπίζουμε να δούμε ένα συναρπαστικό Grand Prix όπου η στρατηγική θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξή του.”

Australian GP Preview 19Τι νέο έχουμε στον αγώνα
Έχουμε νέα ώρα εκκίνησης 16.10 τοπική ώρα (8:10 ώρα Ελλάδος). Όλοι οι αγώνες εκκινούν 10 λεπτά αργότερα για να διαμορφωθεί πιο εύκολα το πρόγραμμα της τηλεοπτικής κάλυψης.

Το νέο διθέσιο αυτοκίνητο Formula 1 θα κάνει το ντεμπούτο του στην Αυστραλία και θα βασίζεται στο πρωτότυπο σχέδιο της Tyrrell από το 1998. Θα φοράAustralian GP Preview 21 ελαστικά Pirelli.

ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΣΛΙΚ) ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ
22.0 psi (εμπρός) | 19.5 psi (πίσω) -3.75° (εμπρός) | -2.00° (πίσω)

ΦΕΤΙΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

 

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO