"Battery 2 ndLife" project BMW Battery Storage Farm

Συντάκτης: Στέργιος Μανώλης
Εμφανίσεις: 236

Δεύτερος κύκλος ζωής για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων

Καθώς το 100.000ό BMW i3 πέρασε πρόσφατα από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Λειψίας, το BMW Group συνεχίζει να διευρύνει τον ηγετικό, διεθνή ρόλο του στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Το BMW i3 έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην ανάδειξη του BMW Group σε έναν από τους πιο επιτυχημένους παρόχους ηλεκτρικών οχημάτων σε όλο τον κόσμο.

Για το λόγο αυτό ο Harald Krüger, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, και ο Διευθυντής του εργοστασίου Hans-Peter Kemser γιόρτασαν το ορόσημο με τον Πρωθυπουργό της Σαξονίας, Stanislaw Tillich, άλλους προσκεκλημένους και εργαζόμενους του εργοστασίου. ΣτηBMW Battery Storage Farm  01ν εκδήλωση, οι Krüger και Kemser παρουσίασαν επίσης το επόμενο μέλος της οικογένειας BMW i, το BMW i8 Roadster, σε μορφή καμουφλαρισμένου πρωτοτύπου. Η μαζική παραγωγή του BMW i8 Roadster θα ξεκινήσει το 2018. Επίσης, αξιοσημείωτη είναι η επίσημη έναρξη λειτουργίας του BMW Battery Storage Farm Leipzig, που θα συνδέει 700 μπαταρίες υψηλής χωρητικότητας από οχήματα BMW i3. Το σύστημα αποθήκευσης μπαταριών μεγάλης κλίμακας στο εργοστάσιο της Λειψίας θα προσφέρει σε μπαταρίες που έχουν χρησιμοποιηθεί αρχικά σε οχήματα BMW i3, έναν δεύτερο κύκλο ζωής σε ένα κερδοφόρο, βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο βασισμένο στην αξιοποίηση της ενέργειας.

Από τη Λειψία το 100.000ό BMW i 3
Η μαζική παραγωγή του BMW i3 ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2013. Το BMW Group έχει επενδύσει συνολικά 400 εκατομμύρια Ευρώ στην παραγωγή μοντέλων BMW i στη Λειψία, BMW Battery Storage Farm  02δημιουργώντας πάνω από 800 θέσεις εργασίας. Η τρέχουσα καθημερνή παραγωγή του BMW i3 υπερβαίνει τις 120 μονάδες, με ετήσιο όγκο παραγωγής το 2016, 26.631 οχήματα. Η παραγωγή στη Λειψία περιλαμβάνει εξαρτήματα από ανθρακονήματα και βαμμένα πλαστικά εξαρτήματα για τα εξωτερικά πάνελ, φανοποιείο BMW i και αίθουσα συναρμολόγησης BMW i. Η μαζική παραγωγή του BMW i8 ξεκίνησε το Μάιο του 2014 και συνολικά 2.783 οχήματα BMW i8 έφυγαν από το εργοστάσιο το 2016. Η παραγωγή του πιο επιτυχημένου, υβριδικού σπορ αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο είναι από οκτώ έως δέκα οχήματα την ημέρα. Το επόμενο μέλος της οικογένειας BMW i, το BMW i8 Roadster, μία ανοιχτή έκδοση το σπορ αυτοκινήτου, θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2018.

Battery 2 ndLife
Η επίσημη έναρξη λειτουργίας της ‘φάρμας’ μπαταριών στις εγκαταστάσεις του BMW Battery Storage Farm  03εργοστασίου της BMW στη Λειψία, καταδεικνύει την καινοτόμα, βιώσιμη και επικερδή δεύτερη χρήση μπαταριών του BMW i3, μετά το τέλος του κύκλου ζωής του. Η ‘φάρμα’ μπαταριών στη Λειψία μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 700 μεταχειρισμένες μπαταρίες υψηλής χωρητικότητας από BMW i3. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 500 νέες και χρησιμοποιημένες μπαταρίες επειδή σήμερα – τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμα του BMW i3 – τα περισσότερα πακέτα μπαταριών παραμένουν στα αυτοκίνητα στο δρόμο. «Η χωρητικότητα 700 τέτοιων μπαταριών αντιστοιχεί σε ηλεκτρική αυτονομία 100.000 χλμ. σε ένα BMW i3. Η δυνατότητα επέκτασης θα επιτρέψει αργότερα την αποθήκευση περισσοτέρων μπαταριών. Επίσης, το σύστημα είναι ήδη συμβατό με BMW Battery Storage Farm  07προσεχείς γενιές μπαταριών και επομένως, αξιόπιστο για το μέλλον», υπογράμμισε ο Joachim Kolling, Επικεφαλής Υπηρεσιών Ενέργειας του BMW Group. «Επιβεβαιώνουμε για μία ακόμα φορά, ότι η φιλοσοφία βιωσιμότητας της BMW i δεν σταματά στο αυτοκίνητο». Με ανεμογεννήτριες εγκατεστημένες στο χώρο του εργοστασίου, το BMW Battery Storage Farm Leipzig συνδέει αποκεντρωμένες πηγές ανανεώσιμης ενέργειας με την τοπική μονάδα αποθήκευσης και έναν βιομηχανικό καταναλωτή με εντελώς μοναδικό τρόπο. H σταθερή μονάδα αποθήκευσης συνδέεται επίσης με το δημόσιο δίκτυο ηλεκτρισμού, που επιτρέπει τη BMW Battery Storage Farm  05διακίνηση του ηλεκτρισμού ως πρωταρχικής εξισορροπητικής ενέργειας. Με αυτό τον τρόπο, το BMW Group συμβάλλει στη σταθερότητα του δημοσίου δικτύου ηλεκτρισμού και εκτελεί μία πολύτιμη υπηρεσία για την ευρύτερη κοινωνία. Όταν υπάρχει πλεόνασμα ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, το σύστημα αποθήκευσης μπαταριών μεγάλης κλίμακας, μπορεί να ανακουφίσει το δίκτυο, με απορρόφηση ενέργειας. Όταν δεν υπάρχει αρκετή ενέργεια στο σύστημα ηλεκτρισμού, η εγκατάσταση μπορεί εξισορροπήσει αυτή την έλλειψη.

Μείωση του κόστους κατανάλωσης
Η φάρμα μπαταριών του BMW Group στο εργοστάσιο της Λειψίας, θα ανοίξει νέες δυνατότητες για μείωση κόστους κατανάλωσης BMW Battery Storage Farm  06ενέργειας, αλλά και μείωσης εκπομπών CO2. Πρόκειται για μία ακόμα πρωτοβουλία του BMW Group στο πλαίσιο της φιλοδοξίας του να γίνει η πιο βιώσιμη εταιρία αυτοκινήτων στον κόσμο.

Το project BMW Battery Storage Farm στη Λειψία, αποτελεί τμήμα της πρωτοβουλίας WindNODE, που είναι αφιερωμένη στην προώθηση ευφυών συστημάτων χρήσης και αποθήκευσης για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Το Γερμανικό, Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομικών Υποθέσεων και Ενέργειας χρηματοδοτεί το εγχείρημα μέσω του προγράμματός του ‘Smart Energy Showcases – Digital Agenda for the Energy Transition’ (SINTEG).

  • BMW Battery Storage Farm 01
  • BMW Battery Storage Farm 02
  • BMW Battery Storage Farm 03
  • BMW Battery Storage Farm 04
  • BMW Battery Storage Farm 05
  • BMW Battery Storage Farm 06
  • BMW Battery Storage Farm 07
  • BMW Battery Storage Farm 08
  • BMW Battery Storage Farm 09
  • BMW Battery Storage Farm 10