spot_img
HomeAUTOΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΟδήγηση με εικονική πραγματικότητα

Οδήγηση με εικονική πραγματικότητα

Οι τεχνολογίες “καλπάζουν”. Ο κόσμος μας αλλάζει και έρχονται νέα “ήθη & έθιμα” στην καθημερινότητά μας. Κανείς δεν θα μπορούσε να το φανταστεί αυτό πριν από λίγα χρόνια. Και όμως τώρα όλα είναι εφικτά!

Ford VR Experience 14Η έλευση της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (VR) προβλέπεται να αλλάξει εκ βάθρων τον τρόπο ζωής μας τις ερχόμενες δεκαετίες. Οι κινηματογραφικές αίθουσες θα προσφέρουν μία βιωματική εμπειρία στο κοινό με ταινίες VR, οι ασθενείς θα κάνουν θεραπεία VR και οι πελάτες θα δοκιμάζουν εικονικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που επιθυμούν. Πρόκειται για μία εντελώς νέα διάσταση στην ιδέα του δειγματισμού ή τη δοκιμή νέων πραγμάτων. Το ίδιο θα ισχύσει και για τα αυτοκίνητα.

Αλλάζει την εμπειρία της αγοράς
Περισσότερο από ποτέ, η Ford ενσωματώνει την Εικονική Πραγματικότητα (VR) στον τρόπο σχεδίασης των οχημάτων της, και τώρα ξεκινά να διερευνά πώς αυτή η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει την εμπειρία αγοράς.

Ford VR Experience 13«Πραγματικά είναι σαν λευκός καμβάς. Φανταστείτε κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα SUV, να βιώνει την εμπειρία οδήγησης στους αμμόλοφους στην έρημο, χωρίς καν να απομακρυνθεί από τον καναπέ του,» δήλωσε ο Jeffrey Nowak, global digital experience chief, της Ford Motor Company. «Παρομοίως, όσοι ψάχνουν ένα αυτοκίνητο πόλης, μπορούν από το σπίτι, φορώντας τις πιτζάμες τους να ‘οδηγούν’ τη διαδρομή για το σχολείο σε ώρα αιχμής, αφού έχουν βάλει τα παιδιά για ύπνο.»

Διαδικτυακά, οι αγοραστές μπορούν να δοκιμάζουν, πριν αγοράσουν, εάν τους ταιριάζει ένα νέο ζευγάρι γυαλιών ή ρούχα, ακόμα και την εικόνα ενός νέου αυτοκινήτου έξω από το σπίτι τους. Αλλά σύμφωνα με την Sheryl Connelly, Ford global trend & futuring manager, μερικές φορές ζαλίζονται από την υπερπροσφορά προϊόντων, και οδηγούνται σε δίλημμα.

Ford VR Experience 12Θα νιώσουν ακόμα και τη μυρωδιά
Το σημαντικότερο κίνητρο αγοράς ενός αυτοκινήτου, μετά από τα πρακτικά, οικονομικά θέματα, είναι “καθαρά συναισθηματικό” και το test drive μπορεί να αποτελέσει ένα κρίσιμο “πρώτο ραντεβού” για τον καταναλωτή και το υποψήφιο επόμενο όχημά του. Επιτρέποντας στους πελάτες να δοκιμάζουν διαφορετικά μοντέλα την ώρα και στο μέρος που τους εξυπηρετεί – και για όσο διάστημα το επιθυμούν – η εικονική πραγματικότητα μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να αποκτήσουν μία πολύ πιο καθαρή άποψη για το αυτοκίνητο της αρεσκείας τους, πριν καν επισκεφθούν έναν έμπορο. Επίσης θα μπορεί να προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να νιώσουν ακόμα και τη μοναδική μυρωδιά του νέου αυτοκινήτου που σκέπτονται να αγοράσουν.

Τεχνολογία με ολογράμματα
Η Ford διερευνά αυτή τη στιγμή τις δυνατότητες μιας σειράς τεχνολογιών εικονικής (VR) και Ford VR Experience 11επαυξημένης πραγματικότητας (AR), με ψηφιακά ολογράμματα που θα ενσωματώνονται στον πραγματικό κόσμο, ώστε την επόμενη δεκαετία ο κόσμος να μπορεί να έχει τη βιωματική εμπειρία ενός προϊόντος από την άνεση του σπιτιού του.

«Οραματιζόμαστε την ημέρα που ο πελάτης θα μπορεί να εντοπίζει το μοντέλο για το οποίο ενδιαφέρεται – από το χρώμα μέχρι το ακριβές φινίρισμα εσωτερικού – και να επιλέγει την ώρα και το μέρος που επιθυμεί την προσομοίωση. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες.» δήλωσε ο Nowak

Εικονικές δοκιμές
Η Ford ήδη κάνει εκτενή χρήση της εικονικής πραγματικότητας (VR) στη σχεδίαση. Μία Ford VR Experience 10προηγμένη εγκατάσταση στο Design Studio, στην Κολωνία (Γερμανία) επιτρέπει στους σχεδιαστές να δοκιμάζουν το όχημα χωρίς να απαιτείται φυσικό πρωτότυπο. Έτσι, μπορούν να τελειοποιούν την εμφάνιση των υλικών, την ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα ταχύτερα και πιο αποδοτικά. Για το νέο Ford Fiesta, οι σχεδιαστές μπόρεσαν να δοκιμάσουν και να επιβεβαιώσουν τη θέση των χειριστηρίων του οχήματος, τη διάταξη του ταμπλό και τις θέσεις των καθισμάτων.

Δείτε τώρα εικόνα 360 μοιρών
Next Generation Fiesta 360 tour
www.fiestavr.ford.eu

RELATED ARTICLES
spot_img

ΝΕΑ AUTO