APRILIA SHIVER 900 MY2017

Συντάκτης: Θοδωρής Ερμήλιος
Εμφανίσεις: 407

Για περισσότερο ρίγος*

Aprilia Shiver 900 02*Shiver
Με αφορμή τις προδιαγραφές Euro4, το Shiver ανεβαίνει κατηγορία δεχόμενο νέο κινητήρα 896cc και ανανεωμένη εμφάνιση
Όπως και στην περίπτωση του Dorsoduro, η Aprilia αύξησε τον κυβισμό του Shiver δίνοντας μια τονωτική ένεση σε ροπή και ιπποδύναμη. Έτσι, η πρώτη έφτασε τα 90 Nm (9,17kgm) στις 6.500rpm (από 82Nm), ενώ η δεύτερη έφτασε τους 95,2hp στις 8.750rpm (από 90,2).
Σε αντίθεση όμως με το Dorsoduro, όπου σχεδιαστικά τίποτα δεν άλλαξε πλην χρωμάτων και λογότυπων, στην περίπτωση του Shiver έχουμε ελαφρό face lift με νέα πλαϊνά καλύμματα στο ρεζερβουάρ, τα οποία ενσωματώνουν τους αεραγωγούς, νέα πίσω πλαϊνά πλαστικά (επίσης με αεραγωγούς), διαφορετική ουρά και νέας σχεδίασης τελικά με στρογγυλές απολήξεις.

Aprilia Shiver 900 06Όπως και στο Dorsoduro, έχουν τοποθετηθεί νέα περιφερειακά, που στόχο έχουν τη μείωση του βάρους στα πιο σημαντικά σημεία της μοτοσυκλέτας, στην περιστρεφόμενη μάζα και στο μη αναρτώμενο βάρος. Έτσι το νέο μπροστινό της Kayaba έχει μικρότερης διαμέτρου καλάμια (41mm) και μειωμένο κατά ένα σχεδόν κιλό βάρος, ενώ οι νέοι τροχοί ρίχνουν το δείκτη της ζυγαριάς κατά δύο ακόμα κιλά.
Στο αδυνάτισμα συνεισφέρει και το νέο σύστημα Ride by Wire (μην ξεχνάμε πως το 2007 το Shiver έγινε η πρώτη μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής με ηλεκτρονικό γκάζι), που ζυγίζει μισό κιλό λιγότερο, ενώ και εδώ η λίστα με τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό είναι μεγάλη και περιλαμβάνει ρύθμιση της απόδοσης του κινητήρα, traction control, ABS δύο καναλιών και νέα όργανα με οθόνη 4.3 ιντσών τεχνολογίας TFT.
Επίσης, δίνεται και εδώ η δυνατότητα για προαιρετική τοποθέτηση του συστήματος AMP, που επιτρέπει τη σύνδεση της μοτοσυκλέτας με smartphone μέσω Bluetooth για διαχείριση κλίσεων και προβολή πληθώρας πληροφοριών.

  • Aprilia Shiver 900 01
  • Aprilia Shiver 900 02
  • Aprilia Shiver 900 03
  • Aprilia Shiver 900 04
  • Aprilia Shiver 900 05
  • Aprilia Shiver 900 06