DUCATI MULTISTRADA 950

Συντάκτης: MotorSite
Εμφανίσεις: 465

Ένα best seller γεννιέται

ΚΕΙΜΕΝΟ KΩΣΤΑΣ ΤΑΡΝΑΒΑΣ

Mια έξυπνη κίνηση από τους Ιταλούς, που δίνει τη δυνατότητα σε περισσότερο κόσμο να αποκτήσει Multistrada.

DUCATI MULTISTRADA 950 (1)Αν δεν προσέξεις το διπλό ψαλίδι σίγουρα θα το περάσεις για το 1200. Η Ducati επιβεβαίωσε τις φήμες που την ήθελαν να παρουσιάζει στην EICMA ένα μικρότερο Multistrada με τον κινητήρα των 937 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στα Hypermotard και Hyperstrada. Το νέο μοντέλο των Ιταλών «γεμίζει» και άλλο τη γκάμα τους, αφού το 950 θα είναι οικονομικότερο του 1200 και σίγουρα με περισσόρερες τουριστικές δυνατότητες από το Hyperstrada.Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε διάταξη L, πληροί τις προδιαγραφές Euro4 και αποδίδει 113 ίππους και 9,8 κιλά ροπής. Πρόκειται για τον Testastretta 11°, με διαστήματα 15.000 χλμ μεταξύ των service και 30.000 χλμ για έλεγχο διάκενου βαλβίδων. To γκάζι, όπως και στο 1200, είναι τεχνολογίας Ride-by-Wire και ο ηλεκτρονικός ψεκασμός της Bosch διαθέτει σώματα 53mm (έναντι 56mm στο 1200). Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων (με πιο κοντές τις 3 τελευταίες, όπως και η τελική μετάδοση) και ο συμπλέκτης τύπου ολίσθησης (slipper).

DUCATI MULTISTRADA 950 (2)Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και το διπλό ψαλίδι (που προτιμήθηκε έναντι του μονόμπρατσου του 1200) είναι ομοίως αλουμινένιο και μεγαλύτερο σε μήκος, αυξάνοντας το μεταξόνιο (πάντα σε σχέση με το 1200) κατά 65 ολόκληρα χιλιοστά! Οι αναρτήσεις δεν διαφοροποιούνται από τον μεγάλο αδερφό και αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 48mm της Kayaba και μονό αμορτισέρ -επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο- από τη Sachs, με διαδρομές στα 170mm μπροστά και πίσω.Ο μπροστινός τροχός, σε αντίθεση με το μεγάλο Multi, είναι 19 ιντσών αντί για 17, ενώ πίσω παραμένουν 17 σε αμφότερα, ενώ τα ελαστικά διπλής χρήσης είναι τα Pirelli Scorpion Trail II. Οι ζάντες δεν είναι ακτινωτές αλλά χυτές αλουμινένιες, οπότε φανταζόμαστε ότι το 2018 θα ακολουθήσει και έκδοση Enduro (όπως έγινε και με το 1200). Τα φρένα προέρχονται από τη Brembo και τα διπλά δισκόφρενα των 320mm μπροστά διαθέτουν ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες.

DUCATI MULTISTRADA 950 (5)Το 950 είναι εφοδιασμένο με το Ducati Safety Pack, το οποίο αποτελείται από traction control οκτώ(!) επιπέδων αλλά και από την πλέον σύγχρονη μονάδα ABS της Bosch 9.1 MP τριών επιπέδων. Όπως και το 1200, διαθέτει τέσσερα οδηγικά προγράμματα (enduro, urban, sport, touring), τα οποία εκτός της απόδοσης του κινητήρα ρυθμίζουν αντίστοιχα το ABS και το DCT.Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μια TFT οθόνη με όλες τις απαραίτητες λειτουργίες, το ρεζερβουάρ έχει παραμείνει στα 20 λίτρα χωρητικότητα, το ύψος της μη ρυθμιζόμενης σέλας βρίσκεται στα 840mm, ενώ το βάρος στα 227kg πλήρες υγρών (έναντι 232). Η Ducati παρουσίασε και μια σειρά aftermarket αξεσουάρ, όπως επίσης και τέσσερα έτοιμα “πακέτα” (Touring, Sport, Urban και Enduro). Τιμή και ημερομηνία άφιξης στη χώρα μας δεν ξέρουμε προς το παρόν, αλλά περιμένουμε με ανυπομονησία να το οδηγήσουμε γιατί κάτι μας λέει πως θα αποτελέσει το επόμενο best seller των Ιταλών και για τα επόμενα χρόνια.

  • DUCATI MULTISTRADA 950 (1)
  • DUCATI MULTISTRADA 950 (2)
  • DUCATI MULTISTRADA 950 (3)
  • DUCATI MULTISTRADA 950 (4)
  • DUCATI MULTISTRADA 950 (5)
  • DUCATI MULTISTRADA 950 (6)
  • DUCATI MULTISTRADA 950 (7)
  • DUCATI MULTISTRADA 950 (8)