KTM STREETS AHEAD MY2017

Συντάκτης: MotorSite
Εμφανίσεις: 393

Τέσσερα νέα μοντέλα παρουσιάστηκαν στην EICMA

Alex Hofmann Mr Hubert Trunkenpolz 1290 SUPER DUKE RΜια πληθώρα συγκλονιστικών νέων μοτοσυκλέτων χαρακτηρίζει την γκάμα μοντέλων της KTM για το 2017. Ενώ η ολοκαίνουργια οικογένεια ADVENTURE, η οποία επεκτάθηκε σε πέντε μοντέλα, συγκέντρωσε τα βλέμματα στην INTERMOT της Κολωνίας, στην Ιταλία όλοι μιλούν για την τέχνη των street μοντέλων της ΚΤΜ.

Stefan Pierer (Διευθύνων Σύμβουλος του KTM GROUP): “Το μοντέλο DUKE είναι αυτό που εισήγαγε την KTM στις street μοτοσυκλέτες πριν 22 χρόνια και για το 2017 αυτή η οικογένεια συνεχίζει να είναι ετοιμοπόλεμη. Από τα 125 έως τα 1,301cc, κάθε μοντέλο αντανακλά τις πραγματικές αξίες της KTM και το στυλ των DUKE. Για να τονίσουμε τη σημαντικότητα αυτής της γκάμας naked μοτοσυκλετών, με την πρωτότυπη 790 DUKE, μπορείτε να πάρετε μια γεύση από τα μελλοντικά σχέδια και τη νέα πηγή ενέργειας της KTM.”

KTM 1290 SUPER DUKE R MY17KTM 1290 SUPER DUKE R – THE BEAST 2.0
Με το νέο ασύρματο κλειδί στην τσέπη σου έχεις κερδίσει jack pot. Ο αναβαθμισμένος V-Twin κινητήρας “χτυπάει τα τύμπανα του πολέμου” με τους 177 hp του, ενώ το ανανεωμένο πλαίσιο είναι ρυθμισμένο για να είσαι πάντα μπροστά και καταβροχθίζοντας τις ευθείες, κάνει τις στροφές απλά θηράματα. Κάθε μονάδα χρόνου, χώρου όπως και κάθε βίδα και παξιμάδι της μοτοσυκλέτας σε καλούν να έχεις εσύ τον έλεγχο και να γίνεις ακόμα πιο γρήγορος: πιο φαρδύ και σε χαμηλότερη θέση τιμόνι, σύστημα φρένων monobloc της Brembo, σύστημα MSC (Motorcycle Stability Control) με cornering ABS της Bosch, εξαιρετικές αναρτήσεις WP, με προαιρετικό διπλό quickshifter+, μια πολυλειτουργική οθόνη TFT και μπροστινό προβολέα LED, ένα ολοκληρωμένο πακέτο περιφερειακών. Αυτός είναι ο νέος μας εκπρόσωπος υψηλής απόδοσης, γνήσιος, απόλυτος και απευθείας στο θέμα: περισσότερη ταχύτητα.

KTM 125 DUKE MY2017_90 rightKTM 125 ΚΑΙ 390 DUKE – ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ
Τα best sellers απέκτησαν νέο αποσπώμενο υποπλαίσιο, μεγαλύτερο μεταλλικό ρεζερβουάρ καυσίμου και επιθετικό στυλ που κυριολεκτικά τις απογειώνει, υπερήφανα ακλουθώντας το παράδειγμα της μεγαλύτερης αδελφή τους, της KTM 1290 SUPER DUKE R. Ή μήπως συμβαίνει το αντίστροφο; Διαθέτουν επίσης high-tech οθόνη TFT, μπροστινό προβολέα LED και το καλύτερο σύστημα φρένων στην κατηγορία τους.

Όλες είναι εξοπλισμένες με μπροστινές αναρτήσεις WP τύπου open-cartridge, και διαθέτουν την επιπλέον προαιρετική λειτουργία ‘KTM MY RIDE’ (συνδεσιμότητα με smart phone) που ολοκληρώνει το εξαιρετικό πακέτο και ευχάριστα αποδεικνύει, για άλλη μια φορά, ότι η KTM είναι επικεφαλής στην κατηγορία.

KTM 790 DUKE PROTOTYPE_2KTM 790 DUKE ΠΡΟΤΟΤΥΠΟ – ΤΟ ΝΥΣΤΕΡΙ
125, 250, 390, 690, 1290. Τι θα μπορούσε ακόμα να ακολουθήσει; Από άποψη κυβισμού, στην πραγματικότητα δεν θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για περισσότερη ακόμα αύξηση. Ωστόσο η KTM μπορεί να αιτιολογήσει την αναζήτηση για απαράμιλλη ισορροπία. Μια σχεδόν τηλεπαθητική ανατροφοδότηση από το κοινό της. Μείωση βάρους εκτός κλίμακας. Οι σχεδιαστές και μηχανικοί μας έχουν το ισχυρότερο κίνητρο να δημιουργήσουν μία μοτοσυκλέτα με απαράμιλλη οδηγική αίσθηση. Η πρώτη απόδειξη αυτών των εξαιρετικά μεγάλων προσπαθειών είναι το εμπνευσμένο πρωτότυπο μοντέλο “790 DUKE”.

KTM 390 Duke MY17_ActionΈνας δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας εμφανίστηκε σε λευκό χαρτί: ο LC8c. Το γράμμα ‘c’ προέρχεται από την αγγλική λέξη “compact” (συμπαγής), ‘LC8’ για το λαμπρό μέλλον. Τοποθέτησαν το κόσμημα των 790cc σε ένα στενό πλαίσιο κατασκευασμένο από χαλύβδινους σωλήνες, συγκολλημένους στο χέρι, με κορυφαίες αναρτήσεις από το τμήμα ανάπτυξης της WP, καθώς και ένα πανέμορφο υποπλαίσιο αλουμινίου και κάλυμμα ουράς. Για να εκσφενδονίσουμε αυτό το πανάλαφρο μοντέλο ακόμα μερικά χρόνια μπροστά από τον ανταγωνισμό, το εξοπλίσαμε με ένα προηγμένο σύστημα “ride by wire”, νέας γενιάς βοηθήματα για τον αναβάτη, ολοκληρωμένη συνδεσιμότητα, προηγμένους αισθητήρες, και ...το αύριο είναι σήμερα εδώ. Αλλά δεν τελειώσαμε ακόμα. Φανταστείτε ένα quickshifter, που παίρνει το όνομά του πάρα, μα πάρα, πολύ σοβαρά, προσαρμοζόμενα modes οδήγησης, εξατομικευμένο traction control, προκλητική σχεδίαση από τον KISKA, ααα...και κάτι ακόμα! Ενας 3D εκτυπωτής είναι υπεύθυνος για την παραγωγή της εξάτμισης καθώς και για τις πλάκες του τιμονιού. Είναι εξωπραγματικό! Πραγματικό “Νοκ Αουτ” όπως παρουσιάστηκε στο Μιλάνο.

  • Alex Hofmann Mr Hubert Trunkenpolz 1290 SUPER DUKE R
  • Brad Binder_KTM 790 DUKE PROTOTYPE
  • KTM 125 DUKE MY2017_90 right
  • KTM 390 Duke MY17_Action
  • KTM 390 DUKE MY2017
  • KTM 790 DUKE PROTOTYPE_2
  • KTM 1290 SUPER DUKE R MY17
  • KTM 1290 SUPER DUKE R MY17_Action