SUZUKI GSX250R MY2017

Συντάκτης: Νικος Βιτσιλάκης
Εμφανίσεις: 644

Είναι sport και το δείχνει

SUZUKI GSX250R MY2017 09Με το λιλιπούτειο 250R, η Suzuki ευελπιστεί να φέρει στα μικρά κυβικά λίγο ..άρωμα από GSX-R
Απευθυνόμενο σε ένα πιο περιορισμένο κοινό σε σχέση με το επίσης νέο V-Strom 250 (αμφότερα παρουσιάστηκαν στο Μιλάνο πριν δύο μέρες), το GSX250R δεν είναι GSX-R, δηλαδή ένα ακραίο supersport μοντέλο, αλλά ένα μοτοσυκλετάκι με χαρακτήρα commuter και συστατικά sport. Έχει μεν κλιπονς, πλην όμως αυτά είναι τοποθετημένα πάνω από την πλάκα του τιμονιού, λογικό αν σκεφτείτε ότι δεν θέλουν όλοι να κυκλοφορούν σκυφτοί σαν να οδηγούν σε πίστα.

Μην σας ξεγελά το ολόσωμο φέρινγκ, καθόσον πίσω του κρύβεται -ομολογουμένως πολύ καλά- ο γνωστός από το Inazuma δικύλινδρος σε σειρά με τους σχεδόν 25 ίππους (24,7 για την ακρίβεια). Χάρη σε κάποιες βελτιώσεις που έχει δεχθεί, κυρίως στη χαρτογράφηση, στις βαλβίδες εισαγωγής και στο νέο στρόφαλο, οι υπεύθυνοι της Suzuki δηλώνουν καλύτερη και πιο μεστή λειτουργία στις χαμηλές και στις μεσαίες στροφές, λέγοντας εμφατικά πως μέλημά τους είναι η σωστή απόκριση του γκαζιού όταν η 250R κινείται με ταχύτητες από 20 έως 90 χλμ/ώρα.SUZUKI GSX250R MY2017 03

Με τις παραπάνω αλλαγές, ξεπερνά τις προδιαγραφές Euro4 και παράλληλα προσφέρει χαμηλή κατανάλωση, με τη Suzuki να δηλώνει 3,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Η μικρή R ζυγίζει 181 κιλά, έχει 15λιτρο ρεζερβουάρ και θέση οδήγησης που απέχει από το έδαφος κατά 790mm.

Διαθέτει ανάρτηση KYB (Kayaba) μπροστά και πίσω, ενώ τα φρένα απαρτίζονται από κυματιστά δισκόφρενα και δικάναλο ABS. Φώτα τεχνολογίας LED και ένα πολυόργανο με οθόνη LCD και πάμπολλες ενδείξεις συμπληρώνουν μια πρόταση που θα κολακεύσει αναβάτες κάθε ηλικίας και οδηγικής εμπειρίας.


  • SUZUKI GSX250R MY2017 01
  • SUZUKI GSX250R MY2017 02
  • SUZUKI GSX250R MY2017 03
  • SUZUKI GSX250R MY2017 04
  • SUZUKI GSX250R MY2017 05
  • SUZUKI GSX250R MY2017 06
  • SUZUKI GSX250R MY2017 07
  • SUZUKI GSX250R MY2017 08
  • SUZUKI GSX250R MY2017 09