KTM 1290 SUPER DUKE R

Συντάκτης: Θοδωρής Ερμήλιος
Εμφανίσεις: 495

Το τέρας δεν πτοείται από προδιαγραφές

KTM 1290 SUPER DUKE R MY17Οι περιορισμοί Euro4 ήταν μια καλή ευκαιρία για αναβάθμιση και το νέο Super Duke R έρχεται με πληθώρα αλλαγών και χωρίς εκπτώσεις στην ακραία απόδοση του
Πως γίνεται οι αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων και θορύβου να μην έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην απόδοση ενός μοντέλου; Με βελτιώσεις «αντιστάθμισης» είναι η απάντηση που δίνει η ΚΤΜ στην περίπτωση του νέου 1290 Super Duke R.

Έτσι στον κινητήρα βλέπουμε νέες βαλβίδες τιτανίου για την εισαγωγή, νέα κεφαλή με θαλάμους αντήχησης και διπλή ανάφλεξη με δύο ανισομεγέθη μπουζί, κοντύτερους αυλούς εισαγωγής και νέα εξάτμιση που σκοπό έχει τη μείωση του θορύβου στις χαμηλές στροφές και την απελευθέρωση της ιπποδύναμης στις υψηλές. Στον περιφερειακό εξοπλισμό ξεχωρίζουν τα νέα ηλεκτρονικά που διαθέτουν ακόμη μεγαλύτερο εύρος προσαρμογής στις επιθυμίες του αναβάτη.

KTM 1290 SUPER DUKE R MY17 (2)Έτσι πλέον εκτός του cornering ABS υπάρχει traction control που ξεχωρίζει το γλίστρημα του πίσω τροχού από την ανύψωση του μπροστινού, δίνοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να επιλέξει πότε (και αν) θα επέμβει. Επίσης προστέθηκε quickshifter με λειτουργία και για τα κατεβάσματα και προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί σύστημα που μειώνει το φρένο του κινητήρα (ενεργοποιώντας όσο χρειάζεται τον ψεκασμό στην τροφοδοσία) αποτρέποντας τα γλιστρήματα του πίσω τροχού όταν το γκάζι είναι κλειστό μέσα στη στροφή (συνήθως με φθαρμένο πίσω ελαστικό και σε άσφαλτο χωρίς καλή πρόσφυση). Τέλος, όπως σε όλη την «οικογένεια» Duke, τοποθετήθηκε νέος προβολέας LED στο μπροστινό μέρος.

  • KTM 1290 SUPER DUKE R MY17 (1)
  • KTM 1290 SUPER DUKE R MY17 (2)
  • KTM 1290 SUPER DUKE R MY17 (3)
  • KTM 1290 SUPER DUKE R MY17 (4)
  • KTM 1290 SUPER DUKE R MY17 (5)
  • KTM 1290 SUPER DUKE R MY17