SUZUKI V-STROM 250

Συντάκτης: Νικος Βιτσιλάκης
Εμφανίσεις: 714

To downsizing δεν βλάπτει

SUZUKI DL250 V-STROM (3)Κυρίαρχη επί σειρά ετών η Suzuki στα μεσαία On-Off, αποφασίζει να κατέβει κλίμακα και να μοιράσει απλόχερα V-Strom στον κόσμο

Το ξέραμε εδώ και αρκετούς μήνες, έπρεπε όμως να περιμένουμε υπομονετικά για να το δούμε στο σαλόνι του Μιλάνου. Ο λόγος για το μίνι V-strom, το DL250 V-Strom συγκεκριμένα και όπως είναι ο πλήρης τίτλος του. Ένα δικύλινδρο μοτοσυκλετάκι περιπέτειας, μια all-round πρόταση από το Χαμαμάτσου για όσους δεν θέλουν να συνδυάσουν τη μικτή χρήση με μια ογκώδη κατασκευή πολλών κυβικών. Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας, που προέρχεται από το Inazuma, έχει ήδη αποδείξει το αλεξίσφαιρο του χαρακτήρα του και στην προκειμένη περίπτωση έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να βγάζει στην επιφάνεια τους 25 ίππους του με πιο φιλικό τρόπο.

Οι τροχοί των 17” δεν προσδίδουν χωμάτινα χαρακτηριστικά βέβαια, το κάνουν όμως οι αυξημένες διαδρομές της ανάρτησης και η όρθια θέση οδήγησης. Το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων υπόσχεται αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων και η παροχή ρεύματος 12V να κρατάει φορτισμένες τις SUZUKI DL250 V-STROM (6)ηλεκτρονικές μας συσκευές.

Στα πλαϊνά της μοτοσυκλέτας υπάρχουν υποδοχές για εγκατάσταση πλαϊνών βαλιτσών (υπάρχει σχετική τριπλέτα στον έξτρα εργοστασιακό εξοπλισμό), ενώ οι εραστές της περιπέτειας θα εκτιμήσουν τις -επίσης έξτρα- χούφτες τιμονιού, τη ζελατίνα και την προστατευτική ποδιά κινητήρα. Τα φρένα απαρτίζονται από δύο κυματιστά δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό, με το δικάναλο ABS να είναι στο στάνταρ εξοπλισμό. Τέλος, μια ευμεγέθης οθόνη LCD παρέχει πλήθος πληροφοριών και ενδείξεων στον αναβάτη, περιλαμβάνοντας από στροφόμετρο και ταχύμετρο μέχρι βενζινόμετρο και δείκτη θερμοκρασίας κινητήρα.

  • SUZUKI DL250 V-STROM (1)
  • SUZUKI DL250 V-STROM (2)
  • SUZUKI DL250 V-STROM (3)
  • SUZUKI DL250 V-STROM (4)
  • SUZUKI DL250 V-STROM (5)
  • SUZUKI DL250 V-STROM (6)