spot_img
HomeMOTOΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑBMW K1600 GT MY 2017

BMW K1600 GT MY 2017

η απολυτη εμπειρια touring εχει τον εκπροσωπό της

Επιδόσεις, πολυτέλεια και άνεση στο αποκορύφωμα, η απόλυτη εμπειρία touring έχει τον εκπρόσωπό της

BMW K 1600GT MY 2017Οι εξακύλινδροι κινητήρες σε σειρά αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της ιστορίας των αυτοκινήτων BMW και της ταυτότητας της μάρκας για πάνω από 80 χρόνια. Με το λανσάρισμα των K1600 GT και GTL το 2010, η BMW όχι μόνο κατάφερε να μεταφέρει με επιτυχία αυτή την παράδοση στον κόσμο των μοτοσυκλετών αλλά και να καθιερώσει στην αγορά τον ελαφρύτερο και πιο συμπαγή σε σειρά εξακύλινδρο κινητήρα για μοτοσικλέτες πάνω από 1000cc. Η εξαιρετικά ομαλή λειτουργία και οι υψηλές επιδόσεις από 160 ίππους και 175Nm ροπής συνδυάστηκαν με πολυτέλεια, άνεση, άριστη προστασία από τον αέρα και ένα επίπεδο δυναμικής συμπεριφοράς απαράμιλλο στην κατηγορία.

BMW K 1600GT MY 2017Με τη νέα K1600 GT, η BMW προάγει τη φιλοσοφία μιας μοτοσυκλέτας τουρισμού υψηλών επιδόσεων. Περισσότερο προηγμένη, περισσότερο δυναμική και άνετη, χωρίς μεταβολές στις επιδόσεις, που πληρούν τις απαιτήσεις της κατηγορίας εκπομπών ρύπων EU4. Η ηλεκτρονική ανάρτηση Dynamic ESA -με αυτόματη προσαρμογή απόσβεσης- περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό. Ενώ το προηγούμενο μοντέλο είχε ήδη θέσει νέα πρότυπα στην κατηγορία τουρισμού σε θέματα ευστάθειας, δυναμικής συμπεριφοράς και ελέγχου, η νέα GT προχωρά ένα βήμα ακόμα. Με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Dynamic ESA και τα προγράμματα οδήγησης “Road” και “Dynamic”, οδική συμπεριφορά και άνεση έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Στο “Road” Mode του βασικού εξοπλισμού, η προσαρμογή της απόσβεσης είναι πλέον πλήρως αυτοματοποιημένη, προσφέροντας το υψηλότερο επίπεδο άνεσης και ελκτικής πρόσφυσης σε όλα σχεδόν τα οδοστρώματα. Έτσι επιτυγχάνεται βέλτιστη απόσβεση σε όλες τις οδηγικές συνθήκες ανεξαρτήτως φορτίου.

BMW K 1600GT MY 2017Ανάλογα με την επιθυμία των υποψήφιων αγοραστών, η προφόρτιση ελατηρίου μπορεί να προσαρμόζεται στην κατάσταση φορτίου (ένα άτομο, ένα άτομο με βαλίτσες, δύο άτομα) με ένα μπουτόν και ανεξάρτητα από την απόσβεση. Ομοίως με μπουτόν –που βρίσκεται σε βολική θέση στο τιμόνι, για χρήση ακόμα και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού– ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει το Mode απόσβεσης “Dynamic”, για ένα πιο σκληρό συνολικό σετάρισμα.

Reverse assist
Ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία προσφέρει στη νέα GT η λειτουργία υποβοήθησης όπισθεν, που ενεργοποιείται από το αριστερό πάνελ χειριστηρίων μέσω μπουτόν. Η κίνηση ξεκινά από τον αναβάτη, πιέζοντας το μπουτόν της μίζας.

BMW K 1600GT MY 2017Υποβοήθηση Αλλαγής Ταχυτήτων Pro
Διατίθεται σαν προαιρετικός, εργοστασιακός εξοπλισμός και επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάσει ή/και να κατεβάσει ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη, κάτι που παρέχει πρόσθετη άνεση αλλά και δυναμικές επιδόσεις.

Intelligent Emergency Call
Η νέα GT παρέχει τώρα άμεση υποστήριξη σε περίπτωση ατυχήματος ή επείγουσας ανάγκης, χάρη στο e-call σύστημα “Intelligent Emergency Call”, το οποίο διατίθεται σαν εργοστασιακή επιλογή. Σε περίπτωση επείγουσας κατάστασης ή ατυχήματος, η λειτουργία αυτή ενεργοποιείται αυτόματα ή μηχανικά, αποστέλλοντας τα δεδομένα θέσης της μοτοσικλέτας και επομένως τις συντεταγμένης του τόπου του ατυχήματος, ώστε να ξεκινήσουν οι υπηρεσίες διάσωσης μέσω του BMW Call Center.

BMW K 1600GT MY 2017Όργανα νέας αισθητικής, πιο δυναμική σχεδίαση
Το ταχύμετρο και το στροφόμετρο της K1600 GT είναι ανανεωμένα σχεδιαστικά, με κυρίαρχο στοιχείο το λογότυπο K1600 GT. Πιο δυναμική δείχνει η σχεδίαση, που εγγυάται βελτιστοποιημένη προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες. Λαμβάνοντας υπόψη την εξαιρετική αεροδυναμική προστασία της προηγούμενης 1600 GT, στο νέο μοντέλο τα χαρακτηριστικά αυτά βελτιστοποιήθηκαν περαιτέρω μέσω ανασχεδιασμένων πλαϊνών πάνελ και μεγαλύτερων εκτροπέων αέρα. Οι χρωματισμοί Mars Red metallic και Black Storm metallic δημιουργούν αντίθεση με το πλαίσιο σε Asphalt Grey metallic matt χρώμα, τους μαύρους τροχούς και τον κινητήρα σε Platinum metallic matt. Από την άλλη, η έκδοση “Sport” αποπνέει μία αίσθηση δυναμισμού. Το Lupine Blue metallic σε συνδυασμό με το Black Storm metallic χρωματισμό, η μετάδοση σε μαύρο φινίρισμα και οι χρυσαφί δαγκάνες, υπογραμμίζουν τον σπορ χαρακτήρα της εξακύλινδρης μοτοσικλέτας τουρισμού.

Κύρια χαρακτηριστικά της νέας BMW K1600 GT

  • • 6-κύλινδρος σε σειρά κινητήρας με νέους καταλυτικούς μετατροπείς και χαρτογράφηση σύμφωνα με τις απαιτήσεις EU4, με ίδια απόδοση ισχύος 160hp στις 7.750rpm και μέγιστη ροπή 175Nm στις 6.500 rpm
    • Ηλετρονική Ανάρτηση Dynamic ESA με αυτόματη προσαρμογή απόσβεσης στο βασικό εξοπλισμό
    • Λειτουργία υποβοήθησης όπισθεν για μεγαλύτερη ευελιξία, στον προαιρετικό εργοστασιακό εξοπλισμό
    • Υποβοήθηση Αλλαγής Ταχυτήτων Pro για ανέβασμα/κατέβασμα ταχύτητας χωρίς συμπλέκτη, εργοστασιακή επιλογή
    • Όργανα νέας σχεδίασης
    • Intelligent Emergency Call, εργοστασιακή επιλογή για άμεση υποστήριξη σε περίπτωση ατυχήματος ή επείγουσας ανάγκης
    • Βελτιστοποιημένη προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες με νέα πλαϊνά πάνελ
    • Ακόμα πιο δυναμική σχεδίαση
    • Τρεις νέες αποχρώσεις: Mars Red metallic, Blackstorm metallic και Lupine Blue metallic / Blackstorm metallic.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 

 
Engine
Capacity cc 1649
Bore/stroke mm 72/67.5
Output hp 160
at engine speed rpm 7750
Torque Nm 175
at engine speed rpm 5.250
Type Series
No. of cylinders 6
Compression/fuel 12.2:1 / Premium unleaded (95 RON)
Valve control Bucket tappets
Valves per cylinder 4
Ø intake/outlet mm 29/24.8
Throttle valve diameter mm 52
Engine control BMS-X
Homologation standard EU4
Electrical system
Alternator W 700
Battery V/Ah 12/19
Headlight Xenon low-beam headlamp
Halogen high-beam headlamp
Starter kW 0.7
Power transmission – gearbox
Clutch

Multi-plate wet clutch,

hydraulically activated

Gearbox Constant-mesh 6-speed gearbox, helical cut
Primary ratio 1.617
Transmission ratios I 2.230
II 1.641
III 1.319
IV 1.101
V 0.926
VI 0.788
Rear wheel drive Kardan, Bevel gear
Transmission ratio 2.75
Suspension
Frame construction type

Main frame: chill cast

Rear frame: aluminium, extrusion profiles

Front wheel control BMW Motorrad Duolever
Rear wheel control BMW Motorrad Paralever, central spring strut
Spring travel, front/rear mm 115/135
Wheel castor mm 106.4
Wheelbase mm 1618
Steering head angle ° 62.2

 

RELATED ARTICLES
spot_img
spot_img
spot_img

ΝΕΑ MOTO