Κατάθεση πινακίδων

Συντάκτης: Στέργιος Μανώλης
Εμφανίσεις: 359

Η ακινησία "σκοτώνει" το αυτοκίνητο

Ακινησία οχήματοςΒήμα - βήμα το τι κάνουμε για να μην καταστραφεί από την ακινησία.
Και όμως πρέπει να ασχοληθούμε και με το ακινητοποιημένο μας αυτοκίνητο. Η ακινησία "σκοτώνει" το αυτοκίνητο, όσο παράδοξο και αν ακούγεται αυτό.
Ποιός, άλλωστε, θα να το φανταζότανε, ότι θα φτάναμε στο σημείο αυτό, του να προτείνουμε τρόπους συντήρησης του ακινητοποιημένου αυτοκινήτου.

Οι νέες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα, αναγκάζουν πολλούς από μας να καταθέσουμε τις πινακίδες του αυτοκινήτου. Και σταματημένο όμως αυτό, υπόκειται σε σημαντικές φθορές. Φθορές που μπορεί να το καταστήσουν εξαιρετικά χαμηλής αξίας. Θα πρέπει με κάθε τρόπο να κρατήσουμε την αξία του αυτοκινήτου μας, αν θελήσουμε αργότερα να το πουλήσουμε. Και πριν διαπιστώσουμε ότι η ακινησία κάνει τη μεγάλη ζημιά, ας δώσουμε προσοχή στη συντήρηση του ακινητοποιημένου μας αυτοκινήτου.

Καλό πλύσιμο
Προκειμένου να αποφύγουμε δυσάρεστες καταστάσεις και πριν καταστραφεί τμήμα του αυτοκινήτου από την ακινησία, πρέπει αρχικά να γίνει ένα καλό πλύσιμο μέσα - έξω και από κάτω. Τον κινητήρα τον σκουπίζουμε απλά με ένα πανί, ώστε να μην έχει σκόνες. Μια επικέρωση στο χρώμα του αυτοκινήτου, σίγουρα θα του κάνει καλό.

Αφαιρούμε τα μάκτραΑκινησία οχήματος
Τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων πρέπει να αφαιρεθούν. Με ειδική κρέμα τα αλείφουμε και τα τοποθετούμε στο χώρο αποσκευών.

Προστατεύουμε τη μπαταρία
Θα πρέπει οπωσδήποτε να αφαιρέσουμε την μπαταρία από το αυτοκίνητο. Πιθανή διαρροή υγρών θα προκαλέσουν ζημιά στο αυτοκίνητο.

Οξειδώνει το άδειο ρεζερβουάρ
Το ρεζερβουάρ καυσίμων πρέπει να το φουλάρουμε. Η στάθμη πρέπει να φτάσει μέχρι επάνω και αυτό είναι σημαντικό. Ο αέρας που θα παραμείνει εγκλωβισμένος, αν το ρεζερβουάρ δεν είναι γεμάτο, προκαλεί οξειδώσεις στα τοιχώματα.

Γκαράζ ή κουκούλα
Ιδανικός τόπος παρκαρίσματος του αυτοκινήτου είναι ένα γκαράζ. Αλλά τέτοιες εποχές δεν υπάρχουν χρήματα για μηνιαίο παρκινγκ. Κατά συνέπεια, μια κουκούλα μπορεί να κάνει σημαντική δουλειά και να προστατέψει το αυτοκίνητό μας. Αρκεί να τη δέσουμε καλά να μην την πάρει ο αέρας.

Ακινησία οχήματοςΤο σηκώνουμε σε τάκους
Αφού το αυτοκίνητο παραμένει ακινητοποιημένο για μήνες, θα πρέπει να το τακάρουμε. Δηλαδή να το σηκώσουμε σε ειδικά τριπόδια. Αυτά προστατεύουν σημαντικά και τα ελαστικά μας και τα αμορτισέρ. Η ακινησία τα καταστρέφει και τα καθιστά πολύ επικίνδυνα όταν αποφασίσουμε να το ξαναρίξουμε στην κυκλοφορία.

Η σιλικόνη
Σημαντικός τομέας της καλής κατάστασης του αυτοκινήτου είναι οι τσιμούχες του, τα ελαστικά τα οποία βρίσκονται γύρω από τις πόρτες. Προκειμένου να μην ξεραθούν, θα πρέπει να τις καθαρίσουμε με ένα υγρό πανί από τις σκόνες. Μόλις φύγει η υγρασία τις ψεκάζουμε με ένα σπρέι σιλικόνης. Και δεν κοστίζει και προστατεύει σημαντικά την αξία του αυτοκινήτου μας.

Τα φύλλα προκαλούν φθορές
Στα σημεία όπου υπάρχουν αεραγωγοί στο αυτοκίνητο, θα πρέπει να καθαριστούν καλά από διάφορα φύλλα και σκόνες. Η πολυκαιρία, μαζί με την υγρασία που συσσωρεύεται στα σημεία αυτά, προκαλούν ανεπανόρθωτες σκουριές και φθορές, οι οποίες απαιτούν επισκευή, μειώνοντας αισθητά την αξία του αυτοκινήτου.

Ακινησία οχήματοςΔεν το εγκαταλείπουμε
Τέλος, ανά τακτά διαστήματα των 15 ημερών, το αυτοκίνητο θα πρέπει να το βάζουμε μπροστά για 5-10 λεπτά, ώστε να μην "ταγκιάσουν" τα λάδια του και τα υγρά του συστήματος κλιματισμού.

Να μην ξεχνάμε ποτέ ότι η ακινησία καταστρέφει το αυτοκίνητο πολύ ευκολότερα απ΄ ότι όταν αυτό κινείται, έστω και μια φορά την εβδομάδα. Και για να μπορέσει το αυτοκίνητο να κρατήσει μια κάποια αξία στη μεταπώλησή του, η σωστή του ακινητοποίηση είναι πολύ σημαντική. Μη αποκλείεται ποτέ το γεγονός ότι αργότερα πιθανόν να είναι περισσότερο συμφέρον για σας να το πουλήσετε, παρά να το κρατήστε.

  • Ακινησία οχήματος
  • Ακινησία οχήματος
  • Ακινησία οχήματος
  • Ακινησία οχήματος
  • Ακινησία οχήματος
  • Ακινησία οχήματος
  • Ακινησία οχήματος
  • Ακινησία οχήματος
  • Ακινησία οχήματος
  • Ακινησία οχήματος
  • Ακινησία οχήματος