Πρώτο σε πωλήσεις

Συντάκτης: Στέργιος Μανώλης
Εμφανίσεις: 209

Best seller της Nissan

Το best seller της Nissan, το Qashqai αναμφισβήτητα αποτελεί μια μοναδική συνταγή επιτυχίας, καθώς από το Σεπτέμβριο του 2015 κατάφερε να γίνει το μοντέλο που έσπασε το φράγμα των 500 χιλιάδων παραχθέντων αυτοκινήτων στο πιο σύντομο χρονικό διάστημα, στο εργοστάσιο παραγωγής της Nissan. Για τον λόγο αυτό, η Nissan κατασκευάζει ένα νέο Qashqai κάθε 62 δευτερόλεπτα (ή 58 ανά ώρα), προκειμένου να καλύψει τη διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Ειδικά στην Ελλάδα, τo μοντέλο αυτό αποτελεί την κορυφαία επιλογή αγοράς νέου αυτοκινήτου στην κατηγορία του, γεγονός που επιβεβαιώνεται πλήρως από τα επίσημα στοιχεία των συνολικών ταξινομήσεων, για το πρώτο εξάμηνο του 2016.

Διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά που ξεπερνούν τα εσκαμμένα στους τομείς της σχεδίασης και της τεχνολογίας, υιοθετώντας πρωτοποριακή αντίληψη, σε κάθε του πτυχή. Με προηγμένη αεροδυναμική εμφάνιση, εξαιρετική εσωτερική σχεδίαση, κορυφαία ποιότητα κατασκευής και κύλισης, αλλά και με συστήματα πληροφόρησης και πολυμέσων πέρα από κάθε προσδοκία, αντικατοπτρίζει την αφρόκρεμα της δημιουργικότητας για τη Nissan. Αυτό άλλωστε το επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο, τα επίσημα στοιχεία των συνολικών ταξινομήσεων για το πρώτο εξάμηνο του 2016 πανελλαδικά, όπου το Nissan QASHQAI κατατάσσεται στην πρώτη θέση, στα μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας (C segment), με 1.438 ταξινομήσεις.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με αφορμή τη διαχρονική επιτυχία του συγκεκριμένου μοντέλου που ”μιλάει ” στην καρδιά εκατομμυρίων ενθουσιασμένων ιδιοκτητών, η Nissan εμπνεύστηκε το www.qashqaistories.gr . Πρόκειται για ένα microsite όπου ιδιοκτήτες αλλά και όσοι ενθουσιάζονται από την ιδέα να αποκτήσουν ένα νέο Qashqai, μπορούν να ανεβάσουν τις δικές τους φωτογραφίες και ιστορίες με πρωταγωνιστή το Qashqai , διεκδικώντας πλούσια δώρα και εμπειρίες. Για τον λόγο αυτό, όσοι επισκεφθούν το www.qashqaistories.gr μπορούν να παρακολουθήσουν video αλλά και να διαβάσουν πραγματικές ιστορίες ιδιοκτητών του.