Οδηγούν αυτοκίνητο με “λανθασμένο” χρώμα

Συντάκτης: Στέργιος Μανώλης
Εμφανίσεις: 70

Έρευνα της Nissan για την προσωπικότητα των οδηγών

Με λάθος χρωματισμό για την προσωπικότητά τους οδηγεί αυτοκίνητο η πλειονότητα των αυτοκινητιστών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας πανευρωπαϊκής μελέτης της Nissan. Συγκεκριμένα, η έρευνα αποκαλύπτει πως το 86% των ερωτηθέντων έκανε μια λανθασμένη επιλογή χρώματος κατά τη διαδικασία αγοράς στο κατάστημα.

Micra Psycolourgy 12Συντηρητικοί στην επιλογή χρώματος
Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι, παρόλο που υπάρχουν πλέον ζωντανά εξωτερικά χρώματα αλλά και επιλογές εξατομίκευσης, οι αγοραστές αυτοκινήτων εξακολουθούν να είναι πολύ συντηρητικοί όταν πρόκειται για την επιλογή του χρώματος του μοντέλου που θα αγοράσουν.

Η μελέτη διεξήχθη από τη Nissan, με αφορμή τη διάθεση επιλογών εξατομίκευσης στο ολοκαίνουργιο MICRA. Από τη έρευνα προέκυψε ότι περίπου το ένα τρίτο των ερωτηθέντων θα έπρεπε να έχουν επιλέξει πιο εντυπωσιακές αποχρώσεις όπως το πορτοκαλί αντί για το παραδοσιακό γκρι και μαύρο, με βάση τον Micra Psycolourgy 10τύπο της προσωπικότητάς τους.

Chatbot που καθορίζει την προσωπικότητα του χρήστη
Για να βοηθήσει τους αγοραστές, η Nissan εκμεταλλεύτηκε την τεχνολογία και ανέπτυξε ένα πρωτοποριακό Chatbot σε συνεργασία με την αναγνωρισμένη ψυχολόγο που ειδικεύεται στην ψυχολογία του χρώματος, Κaren Haller. Το Chatbot που λειτουργεί μέσω του Facebook, καθορίζει την προσωπικότητα του χρήστη και στη συνέχεια παρουσιάζει τον τέλειο συνδυασμό χρωμάτων για το Micra που Micra Psycolourgy 13ανταποκρίνεται σε αυτόν. Για να δοκιμάστε την υπηρεσία μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ.

Τόσο η έρευνα όσο και το Chatbot, αναπτύχθηκαν χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία της Karen στον τομέα της ψυχολογίας του χρώματος. Με εμπειρία πάνω από 20 χρόνια, έχει συνεργαστεί με πολλές παγκόσμιες μάρκες για να κατανοήσει τις επιλογές χρώματος που κάνουν οι καταναλωτές.

Πρόγραμμα εξατομίκευσης Micra
Το ολοκαίνουριο Nissan Micra είναι ένα αυτοκίνητο που είναι ιδανικό για εκείνους που επιθυμούν να εκφράσουν την προσωπικότητά τους, με έντονες χρωματικές επιλογές. Διατίθεται σε 10 έντονα εξωτερικά χρώματα, όπως το ζωντανό πορτοκαλί και το πράσινο. Micra Psycolourgy 14Το πρόγραμμα εξατομίκευσης επιτρέπει την προσθήκη αντίθετων αποχρώσεων στους προφυλακτήρες, τις πόρτες, τους τροχούς και τους εξωτερικούς καθρέπτες. Επιπλέον, στοιχεία του καθίσματος, της επένδυσης των θυρών και του ταμπλό, μπορούν να τροποποιηθούν με εσωτερική εξατομίκευση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι περίπου 22% των πελατών του νέου Micra, επιλέγουν πακέτα εξατομίκευσης για το αυτοκίνητό τους, ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό που αρχικά είχε προβλεφθεί. “Κλειδί” στην ζήτηση των πακέτων εξατομίκευσης αποτελεί το προσιτό κόστος, καθώς με μέσο όρο μόλις 400€, οι αγοραστές του νέου Micra μπορούν να αποκτήσουν το επιθυμητό σχέδιο εξατομίκευσης.

Οι ειδικές ερωτήσεις της έρευνας
Για την έρευνα, επινοήθηκαν ειδικές ερωτήσεις για την ποσοτικοποίηση της προσωπικότητας ενός ατόμου, μέσω της ανάλυσης της συμπεριφοράς και των προτιμήσεών του. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιείται συνήθως για να υποδείξει την πρωταρχική προσωπικότητα ενός ατόμου, όπως για παράδειγμα γίνεται κατά τη διάρκεια μιας τυπικής συνέντευξης εργασίας.

Micra Psycolourgy 11Μερικά από τα ευρήματα της έρευνας έχουν ως παρακάτω :
- 86% επέλεξαν το λάθος χρωματισμένο αυτοκίνητο για τον τύπο της προσωπικότητάς τους,
- Περίπου τα δύο τρίτα επέλεξαν πιο παραδοσιακά / συντηρητικά χρώματα,
- Το 38% οδηγεί επί του παρόντος γκρίζο ή μαύρο όχημα,
- Το 53% των υπαρχόντων χρωμάτων είχε επηρεάσει την επιλογή του οχήματος,
- Οι περισσότεροι από τους μισούς που συμμετείχαν στην έρευνα, δήλωσαν ότι έχουν επιλέξει το αγαπημένο τους χρώμα.

Την εν λόγω έρευνα, πραγματοποίησε η OnePoll τον Ιούλιο του 2017, με συμμετοχή 1.000 αυτοκινητιστών από πέντε χώρες : τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Video για την έρευνα και το Chatbot μπορείτε να δείτε στο

  • Micra Psycolourgy 10
  • Micra Psycolourgy 11
  • Micra Psycolourgy 12
  • Micra Psycolourgy 13
  • Micra Psycolourgy 14