INTERMOT 2016

Συντάκτης: Ηλίας Ντέβελι
Εμφανίσεις: 886

BMW - DUCATI – HONDA – KAWASAKI – KTM – KYMCO – SUZUKI – TRIUMPH - YAMAHA

INTERMOT   Οι μοτοσυκλέτες του 2017 που είδαμε στην Κολωνία. 173 photos

Για μία ακόμη φορά βρεθήκαμε στην έκθεση της Κολωνίας που γίνεται κάθε δύο χρόνια, για να δούμε από κοντά τα νέα μοντέλα που επέλεξαν οι κατασκευαστές να δείξουν εδώ. (Τα υπόλοιπα θα τα δούμε στην EICMA του Μιλάνου, τον επόμενο μήνα).

Η έκθεση ήταν αυτή τη φορά μικρότερη από άλλες χρονιές και οι δημοσιογράφοι που ήταν εδώ πολύ λιγότεροι. Λίγο η οικονομική κρίση, λίγο η ευκολότερη πρόσβαση στις πληροφορίες, ήταν αιτίες για να μείνουν πολλοί στο γραφείο τους. Εμείς επιλέξαμε να δούμε από κοντά και να αγγίξουμε τις νέες μοτοσυκλέτες. Έχει διαφορά δεν νομίζετε?

Για αρχή δεν θα σας ζαλίσουμε με πολλά λόγια. Μόνο επιγραμματικά θα δώσουμε τις βασικές πληροφορίες για τα νέα μοντέλα μαζί με φωτογραφίες του, ενώ τις επόμενες εβδομάδες θα αναφερθούμε πιο αναλυτικά σε κάθε ένα από αυτά. Ξεκινάμε με αλφαβητική σειρά:

BMW


IMG_6369_resizeR NineT PURE/RACER

Οι δυο νέες εκδοχές του R NineT έχουν ενδιαφέρον.  Το PURE είναι μία λιτή και φθηνή έκδοση με στόχο αυτούς που θέλουν να αποκτήσουν μία βασική μοτοσυκλέτα για customizing. To Racer είναι ένα εντυπωσιακό ρετρό café racer που παραπέμπει στα 70s. Με το ιδιαίτερο φαίρινγκ, τα κλιπόν και το “μονόσελο” να του δίνουν μοναδικό χαρακτήρα.

K1600GT

Ανασχεδιασμένο, με βελτιωμένη προστασία για τον αναβάτη το εξακύλινδρο tourer της BMW. Καμία αλλαγή στις επιδόσεις του κινητήρα που είναι πλέον EURO4, ξεχωρίζει για τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις (ESA), απέκτησε όπισθεν και σύστημα Emergency Call που στέλνει αυτόματα μήνυμα για βοήθεια σε περίπτωση ανάγκης.

S1000R/S1000RR

Με φρεσκαρισμένη εμφάνιση το γυμνό τετρακύλινδρο S1000R έχει βελτιωμένη απόδοση 164.5hp / 11000rpm από 160,4hp/11000rpm που είχε το προηγούμενο μοντέλο. Μικρότερο φαίρινγκ, εξάτμιση Akrapovic από τιτάνιο και ελαφρύτερο πλαίσιο με την συνολική μείωση βάρους στα δύο κιλά (205).Υπάρχει φυσικά η δυνατότητα να προσθέσει κανείς πολλά ηλεκτρονικά “καλούδια” από την RR όπως Shift Assistant Pro, ABS Pro, Riding Modes Pro και τις σφυρήλατες ζάντες της HP που είναι 2,5 κιλά ελαφρύτερες.

DUCATI   

IMG_6673SUPERSPORT

Η “HONDA” της DUCATI?  Πολλοί είναι οι φίλοι της μοτοσυκλέτας που λατρεύουν το design των Ducati, δεν μπορούν ή δεν θέλουν να οδηγούν καθημερινά τα απόλυτα και δύσχρηστα στους δρόμους της πόλης και δεν μπορούν να αγοράσουν ένα Ducati μόνο για την πίστα ή το Σαββατοκύριακο. Πολλοί από αυτούς δεν συμβιβάζονται με ένα Multistrada ή ένα Diavel γιατί έχουν συνδέσει – καθόλου άδικα – την μάρκα αυτή με τις ξεχωριστές μοτοσυκλέτες δρόμου. Για αυτούς λοιπόν η Ducati δημιούργησε μία μοτοσυκλέτα που την ονομάζει SUPERSPORT αλλά είναι φιλική και τα κάνει όλα εύκολα ακόμη και στις καθημερινές μετακινήσεις. 

Με τον γνωστό κινητήρα V-90° Testastretta 11° στα 937cc να αποδίδει 113hp/9250rpm και ροπή 96,7Nm/6500rpm, με το 80% της μέγιστης ροπής στις μόλις 3000rpm ! Χαρακτηριστικό της μοτοσυκλέτας η σχετικά όρθια θέση οδήγησης και η μεγάλη απόσταση των μαρσπιέ από την σέλα που το ύψος της ρυθμίζεται. Έτσι η καθημερινή μετακίνηση και το ταξίδι με συνεπιβάτη γίνονται εφικτά, ενώ η γονίδια της ducati αφήνουν πάντα το περιθώριο για σπορ οδήγηση με απαιτήσεις. Το βάρος είναι  210 kg και υπάρχει χαρτογράφηση απόδοσης με τρεις επιλογές. Η απλή SUPERSPORT έχει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Marzochi / Sachs μπροστά πίσω και είναι κόκκινη. H  SUPERSPORT S διαθέτει το Ducati Safety Pack με ΤC, Quickshifter, τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins και θα βγαίνει σε λευκό χρώμα.

HONDA

IMG_6298_CBR1000RR SP/SP II

Επιτέλους ήρθε. Αν και οπτικά μοιάζει αρκετά με το προηγούμενο, είναι μία εντελώς νέα μοτοσυκλέτα. Ανανεωμένος κινητήρας 189hp/13000rpm, νέο πλαίσιο -ψαλίδι 195kg γεμάτη υγρά, ημιενεργητικές αναρτήσεις Ohlins και όλα τα high tech ηλεκτρονικά βοηθήματα που μπορείτε να φανταστείτε.

Η SP II βελτιωμένο κινητήρα και έγινε αποκλειστικά για να ομολογκαριστεί και να έχει την δυνατότητα συμμετοχής σε αγώνες.Την ξεχωρίζεις από τα χρώματα και τις ζάντες Marchezini. Έτσι και αλλιώς δεν θα την συναντήσεις γιατί θα κατασκευαστούν ελάχιστα κομμάτια που θα κοστίζουν αντιστρόφως ανάλογο ποσό σε χρήματα.

KAWASAKI 

IMG_5538Ninja  650

Δικύλινδρο με σπορ εμφάνιση που παραπέμπει στο ZX10, αλλά όρθια θέση οδήγησης και φιλική, ροπάτη απόδοση του κινητήρα που υπόσχεται εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Z1000SX

Βελτιωμένη άνεση χάρη στην πιο ξεκούραστη σέλα και την καλύτερη προστασία από τον αέρα.Επίσης βελτιωμένα ηλεκτρονικά και πιο ομαλή και πιο οικονομική απόδοση κινητήρα.


IMG_6375_Ninja ZX10RR

Άλλη μία βελτιωμένη έκδοση μοτοσυκλέτας που θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό (500) για να πάρει έγκριση και να μπορεί να συμμετέχει σε αγώνες.

Ninja H2 Carbon

Ακόμη πιο εντυπωσιακό! Με βελτιώσεις κυρίως στην πίσω ανάρτηση (Ohlins TTX) και φυσικά κουστούμι carbon, τρέξτε να προλάβετε (!!??) γιατί θα κατασκευαστούν μόνο 120.

ΚΤΜ

IMG_6315ADVENTURE σε όλες τις παραλλαγές.

Η ΚΤΜ επιτίθεται σε μία κατηγορία που θεωρεί ότι μπορεί να κυριαρχήσει (και ίσως όχι άδικα). Καταργώντας την 1190 και την 1050, κρατάει την 1290 SUPER ADVENTURE με το μεγάλο ρεζερβουάρ και τις προσθέτει το διακριτικό Τ. Προσθέτει όμως την 1290 SUPER ADVENTURE R που είναι πιο …λεπτή, πιο ψηλή και πιο “χωμάτινη” με μπροστινό τροχό 21’’.  The fastest of them all λέει η ΚΤΜ, και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε… Η έκδοση 1290 SUPER ADVENTURE S είναι η έκδοση για όσους ταξιδεύουν περισσότερο στον δρόμο. Ξεχωρίζει από την μεγάλη οθόνη 6,5’’ που εκτελεί χρέη οργάνων και GPS. 

Σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της ΚΤΜ το 1090 ADVENTURE είναι ο προθάλαμος εισόδου στον μαγικό κόσμο περιπέτειας των ΚΤΜ ADVENTURE για αναβάτες που αυτή τη στιγμή οδηγούν μοτοσυκλέτες άλλων κατασκευαστών ενώ το 1090 ADVENTURE R είναι ένα πραγματικό enduro με κουστούμι και τον πρόσθετο εξοπλισμό που απαιτεί ένα ταξίδι περιπέτειας.Τα 1090 έχουν 125hp/8500rpm  και τα 1290 αποδίδουν 160hp/ 8750rpm. Όλα απέκτησαν σύστημα keyless όπως επιτάσσει η μόδα. Η ΚΤΜ μπορεί πλέον να λέει ότι έχει να προσφέρει δίτροχα περιπέτειας και ταξιδιού στα μέτρα του καθενός (που τον ενδιαφέρει αυτή η κατηγορία).

KYMCO   

IMG_6709_AK550 The show stopper

H έκπληξη της INTERMOT δεν ήταν τελικά κάποια από τις μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού, που λίγο πολύ τις περιμέναμε. Η έκπληξη ήταν το δικύλινδρο scooter της Κymco. Ακούγαμε εδώ και καιρό ότι ετοιμάζει ένα anti T Max, αλλά περιμέναμε κάτι σαν τα σκούτερ της BMW.Οι ταϊβανοί όμως έκαναν την έκπληξη με ένα σκούτερ που έκλεψε την παράσταση και σχεδιαστικά, αλλά και σε τεχνικά χαρακτηριστικά. Δεν ήταν καθόλου τυχαίο ότι στο περίπτερο της KYMCO είχε συγκεντρωθεί για πρώτη φορά, όσος κόσμος υπήρχε και στις παρουσιάσεις των άλλων μεγάλων κατασκευαστών. Το AK 550 έχει υγρόψυκτο δικύλινδρο, οκταβάλβιδο κινητήρα  που αποδίδει 53,5hp/7500rpm και ροπή 55,64/5500rpm.

Το πλαίσιο αλουμινίου είναι ένα έργο τέχνης που θα ζήλευαν πολλές μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού. Τα όργανα του απλά δεν υπάρχουν σε άλλο σκούτερ και οι διαστάσεις του είναι μικρότερες από του T MAX και το κάνουν να δείχνει πιο ευέλικτο. Με upside down πιρούνι και διπλά δισκόφρενα brembo  μπροστά και πολλές ακόμη λεπτομέρειες που εντυπωσιάζουν, περιμένουμε να ακούσουμε την τιμή του και ανυπομονούμε να τοοδηγήσουμε.

SUZUKI

IMG_5872_GSX-R 1000 / R

Το πολυαναμενόμενο 1000άρι της SUZUKI που έχει εμφανιστεί σε πολλές παρουσιάσεις, είναι επιτέλους έτοιμο και μάλιστα σε δύο εκδοχές. Με νέο κινητήρα, νέο πλαίσιο και δεκάδες τεχνολογικές λεπτομέρειες που θα άξιζε να αναφέρουμε, αλλά θα πρέπει καλύτερα να κάνουμε ένα ξεχωριστό άρθρο.

Επιγραμματικά να πούμε ότι με βάρος 200kg, διαθέτει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που μπορεί να βάλετε με το μυαλό σας και επιπλέον μεταβαλλόμενο χρονισμό βαλβίδων. Θεωρητικά είναι ίσως το πιο εξελιγμένο supersport 1000άρι, αλλά οι μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας κρίνονται στον δρόμο και τις πίστες. Η SUZUKI πάντως έχει δουλέψει πολύ σε αυτή τη μοτοσυκλέτα και πιστεύει πολύ σε αυτήν. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι την έφερε οδηγώντας ο Kevin Schwantz εν μέσω πυροτεχνημάτων και άλλων πανηγυρισμών.

GSX-S 750

Στον δρόμο που χάραξε το αντίστοιχο 1000άρι, με τον κινητήρα όμως του GSX-R 750 που αποδίδει 113 άλογα και traction control που μπορεί να απενεργοποιηθεί, είναι μια ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα. Μια αντικειμενικά όμορφη μοτοσυκλέτα με μια διακριτικά επιθετική αισθητική, πιστεύουμε ότι μπορεί να συγκινήσει ένα μεγάλο εύρος ηλικιών, αλλά μεγάλο ρόλο θα παίξει και η τιμή.

IMG_5748_V-Strom 650/1000  

Υπήρξε πολύ δημοφιλές στην Ελλάδα για πολλά χρόνια το V-Strom 650, αλλά είχε έρθει προ πολλού η ώρα της ανανέωσης. Ακολουθώντας την αισθητική του μεγάλου του αδελφού, εκσυγχρονίσθηκε αισθητικά και όχι μόνο. Λίγο πιο δυνατό, λίγο πιο ελαφρύ και με traction control, έχει τα εφόδια και θα κάνει μία προσπάθεια να ξαναγαπηθεί. Κυρίως από όσους είχαν λατρέψει την χρηστικότητα και την αξιοπιστία του στο παρελθόν αλλά θεωρούσαν ότι είχε πια ξεπεραστεί.

Το V-Strom 1000

ήταν ήδη μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα που έχει αδικηθεί στην ελληνική αγορά.  Με βελτιώσεις στον τομέα της άνεσης αλλά και των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, το μεγάλο V-Strom γίνεται ακόμη καλύτερο αλλά με την πρώτη ματιά μόνο τα νέα χρώματα και το μακρύτερο ρύγχος το κάνουν να ξεχωρίζει από τον προκάτοχο του.
 
GSXR 125

Ένα μικρό, εξελιγμένο supersport με εξαιρετική για την κατηγορία αναλογία κιλών ανά ίππο, αλλά δεν ξέρουμε αν μπορεί να ελπίζει σε πωλήσεις στην δική μας αγορά.

TRIUMPH     

Οι Αγγλοι πουλάνε ιστορία, style & feeling και ξέρουν να το κάνουν πολύ καλά!

IMG_6114_resizeT100 / T100Black 

Δυο πιο λιτές, κλασικές και φθηνότερες εκδοχές της Τ120 με βελτιωμένες αναρτήσεις και εμφάνιση που παραπέμπει στις πρώτες Bonneville. Στόχος είναι να βάλουν τους ιδιοκτήτες τους να ασχοληθούν με το customizing, αφού υπάρχουν ήδη αμέτρητα αξεσουάρ για να τις διαμορφώσει κανείς σύμφωνα με το προσωπικό του γούστο.

Σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι θα διατεθούν και με ειδικό κιτ μείωσης ιπποδύναμης που θα τις κάνει κατάλληλες για αναβάτες με δίπλωμα Α2.

Street Cup

Ένα Street Twin που φόρεσε την μόδα των 70s και μεταμορφώθηκε σε café racer.  To έφερε στην σκηνή οδηγώντας ο πολύς C. Fogarty που έκλεψε την παράσταση.

YAMAHA  

MT- 09 

Είχε έρθει η ώρα της ανανέωσης για το τρικύλινδρο MT και έγινε με τον καλύτερο τρόπο. Αισθητικά έγινε πιο επιθετικό και πιο νεανικό χάρη σε λεπτομέρειες που παραπέμπουν σε άλλα μοντέλα της YAMAHA και  κυρίως στο MT-10. Την θερμόαιμο χαρακτήρα που εκπέμπει η αισθητική του νέου MT- 09 έρχονται να συμπληρώσουν ο μονόδρομος συμπλέκτης και το quickshifter. Σίγουρα δεν θα αφήσει αδιάφορους όσους θέλουν και μπορούν να διασκεδάζουν στην σέλα μιας μοτοσυκλέτας.

IMG_6032_ΜΤ-10SP

Το μεγάλο ΜΤ απέκτησε μία ακόμη πιο βελτιωμένη εκδοχή με ημιενεργητικές αναρτήσεις OHLINS (ERS) και quickshifter. Νομίζω ότι κάποιοι θα χάσουν τον ύπνο τους….

SCR 950

Η ΥΑΜΑΗΑ αποφάσισε να ακολουθήσει την μόδα των scrambler και το κάνει με τον δικό της τρόπο, εντάσσοντας το νέο SCR στην οικογένεια των "Faster Sons". Με τον αερόψυκτο δικύλινδρο V2 που προσφέρει άφθονη ροπή από πολύ χαμηλά έρχεται να δελεάσει όσους θέλουν να ακολουθήσουν μία ενδιαφέρουσα μόδα, αλλά επιμένουν ιαπωνικά.

Περισσoτερες φΩτογραφΙες εδω:

 

2017_YAM_MT09_EU_BNS4DSJ_ (2)