Η MICHELIN ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Συντάκτης: MotorSite
Εμφανίσεις: 80

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΟΥ MISANO

Andrea Dovizioso 11Η Michelin κατευθύνεται προς την Ιταλία και το 13ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP™ του 2017 καθώς η μάχη για το πρωτάθλημα της φετινής σεζόν συνεχίζεται στην Διεθνή Πίστα Marco Simoncelli του Misano για το Gran Premio Tribul Mastercard di San Marino e della Riviera di Rimini.

Η πίστα των 4.226μ. έχει κάποιες ιδιαίτερες απαιτήσεις, περιλαμβάνει 10 δεξιές και 6 αριστερές στροφές και για αυτό το λόγο η Michelin πήρε την απόφαση να προσφέρει στους αναβάτες μία διαφορετική επιλογή ελαστικών πέρα από τη συνηθισμένη μαλακή, μεσαία και σκληρή γόμα. Για να Michelin MotoGP 10ανταπεξέλθει στις υψηλές θερμοκρασίες, την άγρια επιφάνεια της ασφάλτου και τις αυξημένες πιέσεις, η Michelin θα διαθέτει δύο ελαστικά μεσαίας γόμας και ένα σκληρής για τον εμπρός τροχό και τις ίδιες επιλογές για τον πίσω. Έτσι, υπάρχουν και τώρα 3 επιλογές μπροστινών και πίσω ελαστικών για τον κάθε οδηγό, αλλά με μικρές διαφοροποιήσεις στη διαθεσιμότητα των γομών.

Για το μπροστινό ελαστικό η μία εκ των δύο μεσαίων γομών θα διαθέτει τον ίδιο σκελετό με Michelin MotoGP 11αυτόν που είχε χρησιμοποιηθεί από τον αγώνα του Mugello – η σκληρή γόμα θα έχει επίσης την ίδια δομή – ενώ η άλλη μεσαία γόμα θα διαθέτει αυτό που συνήθως ονομάζουμε “Ελαστικό του Misano”. Αυτό το ελαστικό σχεδιάστηκε για να παρέχει στους αναβάτες μεγαλύτερη σταθερότητα κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης και όταν στρίβουν σε αυτή την ασυνήθιστη πίστα, και έχει δοκιμαστεί στη φετινή σεζόν για να επιβεβαιωθεί η καταλληλότητά του – ελαστικό με τον ίδιο σκελετό αλλά με διαφορετικό προφίλ είχε χρησιμοποιηθεί το 2016 με μεγάλη επιτυχία από τους περισσότερους οδηγούς. Και οι τρεις τύποι ελαστικών θα είναι διαθέσιμοι σε συμμετρική έκδοση.

Maverick Vinales 10Τα πίσω ελαστικά MICHELIN Power Slicks θα είναι ασύμμετρης σχεδίασης, έχοντας σκληρότερο το δεξί μέρος του πέλματος, και θα είναι διαθέσιμα σε δύο τύπους μεσαίας γόμας, όπου η μία εκ των δύο έχει την ικανότητα να θερμαίνεται ελαφρώς πιο γρήγορα για τους αναβάτες που χρειάζεται να ζεστάνουν το ελαστικό όσο το δυνατό πιο γρήγορα. Η απόφαση της Michelin να αλλάξει τη δομή των ελαστικών αποδεικνύει ότι είναι συνεχώς σε εγρήγορση για να προσφέρει τα καλύτερα ελαστικά σε κάθε αγώνα και να δίνει την επιλογή σε όλους τους κατασκευαστές και τα διαφορετικά στυλ οδήγησης των οδηγών.

Η πίστα του Misano φιλοξένησε το πρώτο Grand Prix μοτοσικλετών το 1980 και έπειτα από Andrea Dovizioso 13μία μικρή απουσία από το ημερολόγιο πρόγραμμα των αγώνων εμφανίστηκε ξανά και μόνιμα το 2007. Το San Marino GP έχει την έδρα του στην ακτή της Αδριατικής, έχοντας φιλοξενηθεί στο παρελθόν στην Imola και το Mugello. Αρχικά η κατασκευή της έγινε το 1972 και η πίστα είχε δεχθεί πολλές μεταποιήσεις, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής κατεύθυνσης από αριστερόστροφή σε δεξιόστροφή, όταν επέστρεψε το MotoGP το 2007. Μετονομάστηκε το 2012, εις μνήμη του Marc Marquez 2ντόπιου ήρωα-αναβάτη Marco Simoncelli που έχασε τη ζωή του το 2011 και, πλέον, η πίστα φέρει την ονομασία του. Η πίστα βρίσκεται μεταξύ των περίχωρων των χωρίων Rimini, Riccione και Cattolica, είναι από τις αγαπημένες των οπαδών και εξαντλούνται πάντα τα εισιτήρια. Παρά τη καλή της τοποθεσία, υπάρχει πιθανότητα βροχής, συνεπώς τα Michelin Power Rain ελαστικά θα είναι διαθέσιμα σε μαλακή και μεσαία γόμα για τον εμπρός και πίσω τροχό, με το μεσαίο πίσω ελαστικό να φέρει ασύμμετρη σχεδίαση.

Οι προετοιμασίες της Michelin για τον αγώνα των 28 γύρων της Κυριακής θα ξεκινήσουν με τα δύο σκέλη των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής, και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν άλλα δύο το Σάββατο πριν τις κατατακτήριες δοκιμές που θα διεξαχθούν το απόγευμα του Σαββάτου. Ο 13ος γύρος του πρωταθλήματος θα ξεκινήσει στις 14:00 το μεσημέρι την Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου.

Piero Taramasso – Michelin Motorsport Two-Wheel Manager:
«To Misano είναι μία αρκετά δύσκολη και σύνθετη πίστα γιατί μπορεί να δημιουργήσει Michelin MotoGP 13υψηλή θερμοκρασία στα ελαστικά, καθώς οι μοτοσικλέτες βρίσκονται σε μεγάλη κλίση για αρκετό χρονικό διάστημα. Με 10 δεξιές στροφές σε σύγκριση με τις 6 αριστερές το Misano είναι απαιτητικό για το δεξί πέλμα του πίσω ελαστικού. Την περασμένη σεζόν μείναμε πολύ ικανοποιημένοι από τις επιδόσεις των ελαστικών, σπάσαμε μερικά ρεκόρ – πράγμα το οποίο θα θέλαμε να επαναλάβουμε και φέτος – αλλά το πιο ικανοποιητικό γεγονός ήταν οι σταθερές επιδόσεις και η αντοχή που έδειξαν τα ελαστικά την ημέρα του αγώνα στην μεγάλη ζέστη και τις απαιτητικές συνθήκες σε μία άσφαλτο με πολύ καλή πρόσφυση. Έχουμε κάνει δοκιμές προσφάτως σε αυτή την πίστα με αρκετούς αναβάτες κι έτσι έχουμε κάποια καλά πρόσφατα δεδομένα, τα οποία θα μας δώσουν μία σίγουρη βάση για το πώς θα ξεκινήσουμε το Σαββατοκύριακο. Με τον αγώνα του Misano ξεκινάμε το τρίτο και τελευταίο σκέλος αυτής της συναρπαστικής σεζόν και αναμφισβήτητα θα δούμε πλήθος θεατών αυτό το Σαββατοκύριακο σε μία από τις πιο θεαματικές μάχες του πρωταθλήματος».