HUSQVARNA MOTORCYCLES TE 250i/300i MY18

Συντάκτης: MotorSite
Εμφανίσεις: 264

Οι επαναστατικές μοτοσυκλέτες TE 250i/300i με ψεκασμό καυσίμου

Η HUSQVARNA MOTORCYCLES αποκαλύπτει την ολοκαίνουργια σειρά enduro 2018
Οι επαναστατικές μοτοσυκλέτες TE 250i/300i με ψεκασμό καυσίμου σηματοδοτούν τη σειρά επτά μοντέλων ENDURO MY18

TE 250i - revolutionary fuel - injected machines in MY18 Enduro Line-upΘέτοντας ένα σημαντικό σημείο αναφοράς στο χρονοδιάγραμμά της για τα μοντέλα 2018, η Husqvarna Motorcycles παρουσιάζει την επόμενη γενιά 2-χρονων μοτοσυκλετών, τις ολοκαίνουργιες TE 250i και TE 300i με ψεκασμό καυσίμου. Προσφέροντας πρωτοφανή πλεονεκτήματα, όσον αφορά την απόδοση, την ευκολία οδήγησης και χρήσης, την κατανάλωση καυσίμου, η εισαγωγή του συστήματος ψεκασμού καυσίμου από την Husqvarna Motorcycles είναι ένα νέο τολμηρό βήμα για το μέλλον των μοτοσυκλετών offroad.TE 300i - MY18 Enduro Line-up

Μαζί με τα 2-χρονα μοντέλα με ψεκασμό καυσίμου, η Husqvarna Motorcycles παρουσιάζει μια εξαιρετικά βελτιωμένη σειρά μοντέλων TE και FE για το 2018. Συγκεντρώνοντας πληροφορίες από τη συμμετοχή σε αγώνες υψηλού επιπέδου και σε συνδυασμό με εκτεταμένη έρευνα, οι μηχανικοί της μάρκας εξασφάλισαν ότι με τα μοντέλα του 2018, TX 125, FE 250, FE 350, FE 450 και FE 501, διατηρείται η δέσμευση της Husqvarna Motorcycles να προσφέρει μοτοσυκλέτες υψηλής ποιότητας σε όλη την γκάμα enduro.

ΝFE 450ΕΑ ΓΕΝΙΑ 2-ΧΡΟΝΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ
Ενσωματώνοντας τέλεια το πρωτοποριακό πνεύμα της Husqvarna, οι εντελώς νέες μοτοσυκλέτες TE 250i και TE 300i με ψεκασμό καυσίμου, διαθέτουν τεχνολογία κινητήρων που φέρνει την επανάσταση στο πεδίο των 2-χρονων μοτοσυκλετών enduro. Διαθέτοντας ένα ζεύγος μπεκ ψεκασμού τοποθετημένο στις θύρες μεταφοράς, το νέο σύστημα παρέχει πάντα την ιδανική ποσότητα καυσίμου στον κινητήρα, σε όλο το φάσμα στροφών και σε όλες τις συνθήκες. Προσφέροντας σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, παρέχει επίσης ομαλή κατανομή ισχύος και στις δύο αυτές μοτοσυκλέτες.

Με τα μπεκ ψεκασμού που παρέχουν το μίγμα καυσίμου προς τα κάτω στη θύρα μεταφοράς, το σύστημα εξασφαλίζει μια πολύFE 501 πιο αποδοτική καύση. Τοποθετημένος προσεκτικά στο πίσω μέρος του κυλίνδρου, ένας ειδικός σωλήνας, οποίος μεταδίδει τα δεδομένα πίεσης της εισαγωγής στη νέα ECU. Συλλέγοντας πληροφορίες από τον αισθητήρα θέσης πεταλούδας, τους αισθητήρες πίεσης αέρα και εισαγωγής, μαζί με τους αισθητήρες πίεσης στροφαλοθάλαμου και θερμοκρασίας νερού, η ECU αντισταθμίζει αυτόματα τις αλλαγές θερμοκρασίας και υψομέτρου, εξαλείφοντας την ανάγκη τροποποίησης ή ρύθμισης του καρμπυρατέρ.

«Ζωτικής» σημασίας για την εσωτερική λίπανση του κινητήρα, είναι το λάδι μίξης καυσίμου FE 501_2για 2-χρονους κινητήρες, το οποίο είναι αποθηκευμένο σε ένα ξεχωριστό δοχείο, εξαλείφοντας έτσι την ανάγκη για τη δημιουργία του μίγματος εξ αρχής. Ο σωλήνας πλήρωσης περνάει μέσα από το πλαίσιο και το δοχείο των 0,7 lt περιέχει λάδι μίξης για πέντε πλήρη ρεζερβουάρ καυσίμου ή για ποσότητα καυσίμου ανάλογα με τις συνθήκες. Το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα (EMS) ελέγχει την αντλία λαδιού, που προσφέρει ιδανική ποσότητα λαδιού. μειώνοντας τους ρύπους και τον υπερβολικό καπνό

TE 250i/300i - ΣΥΝΟΨΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
=> Μπεκ ψεκασμού στις θύρες μεταφοράς → Ιδανική ποσότητα καυσίμου σε όλες τις συνθήκες
=> Αντλία λαδιού και δοχείο λαδιού → Βολικό, δεν απαιτείται δημιουργία μίγματος
=> Σώμα ψεκασμού 39 mm → Ρυθμίζει τη ροή του αέρα, το TPS μεταδίδει τα δεδομένα ροής αέρα
=> Νέο EMS → Σύγχρονη διαχείριση του κινητήρα, χωρίς να χρειάζονται αλλαγές στα μπεκ
=> Επιλογής χαρτογράφησης ως standard → Επιλογή των χαρακτηριστικών ισχύος
=> Ενσωματωμένη στο πλαίσιο η τάπα πλήρωσης λαδιού → Εύκολη πλήρωση λαδιού
=> Ημιδιαφανές ρεζερβουάρ καυσίμου → Μεγάλη χωρητικότητα, ενσωματωμένη αντλία καυσίμου
=> Νέο σύστημα εισαγωγής → Προσαρμοσμένο στο σώμα ψεκασμού

TE 250_2Η ΠΛΗΡΗΣ ΣΕΙΡΑ ΜΟΝΤΕΛΩΝ
Συνδυάζοντας την πιο εξελιγμένη τεχνολογία κινητήρων με μια σειρά από δυναμικές αναβαθμίσεις, όλα τα μοντέλα της Husqvarna Motorcycles, 2-χρονα και 4-χρονα, θέτουν το σημείο αναφοράς, όσον αφορά τον χειρισμό, την ισχύ, το βάρος και την αισθητική.

Οι μπροστινές αναρτήσεις, οι οποίες αναπτύχθηκαν από την WP Performance Systems, είναι ειδικά σχεδιασμένες για οδήγηση enduro. Για το έτος μοντέλου 2018, οι μπροστινές αναρτήσεις διαθέτουν καινούργιους εξωτερικούς σωλήνες, οι οποίοι προσφέρουν βελτιωμένα χαρακτηριστικά κάμψης και μειωμένη τριβή. Μια πιο «σκληρή» ρύθμιση παρέχει επιπλέον ευαισθησία και βελτιωμένη αντοχή στο τερματικό κάτω σημείο.

TE 250Επίσης νέα για το MY18, είναι τα συστήματα εμπρός και πίσω φρένων της Magura. Διαθέτοντας μια παρόμοια διάταξη με τη σχεδίαση που χρησιμοποιήθηκε σε προηγούμενα μοντέλα enduro της Husqvarna, κάθε σύστημα διαθέτει βέλτιστη ευαισθησία και προοδευτική αίσθηση, διατηρώντας το υψηλότερο επίπεδο απόδοσης. Από την άποψη της λειτουργικότητας και της εμφάνισης, τα νέα τιμόνια ProTaper προσφέρουν αντοχή στην κόπωση και έχουν ελάχιστο βάρος.

WP Xplor 48ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ENDURO MY18 – ΣΥΝΟΨΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
=> Πιρούνι WP Xplor 48 → Νέοι σωλήνες πιρουνιού, ρύθμιση για πρόσθετη ευαισθησία και αντοχή
στο τερματικό κάτω σημείο
=> Δαγκάνες φρένων Magura & δίσκοι GSK → Εξαιρετική ευαισθησία και προοδευτικότητα
=> Νέο τιμόνι ProTaper → Κορυφαία λειτουργία και εμφάνιση

Η νέα σειρά enduro MY18 της Husqvarna θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως από τον Ιούλιο του 2017 και έπειτα, σε όλους τους εξουσιοδοτημένους εμπόρους της Husqvarna Motorcycles. Για όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τις τιμές και την διαθεσιμότητα, απευθυνθείτε στη θυγατρική ή εισαγωγέα της Husqvarna Motorcycles στη χώρα σας.

Το Media Kit με τις πλήρεις τεχνικές πληροφορίες και την πλήρη βιβλιοθήκη εικόνων θα κυκλοφορήσει στις 26 Ιουνίου 2017.

  • FE 450
  • FE 501
  • FE 501_2
  • New WP rear shock
  • TE 250
  • TE 250_2
  • TE 250i - revolutionary fuel - injected machines in MY18 Enduro Line-up
  • TE 300
  • TE 300_1
  • TE 300_2
  • TE 300i - MY18 Enduro Line-up
  • WP Xplor 48