Καινοτομίες εργαζομένων Nissan

Συντάκτης: Στέργιος Μανώλης
Εμφανίσεις: 198

" Παπούτσι από τον τόπο σου..."

...λέει ο σοφός λαός και αυτό ακριβώς κάνει η Nissan. Ανακοίνωσε του νικητές των βραβείων καινοτομίας Chairman’s Innovation Awards, ως μέρος των προσπαθειών της μάρκας να αναδείξει κορυφαία ταλέντα και καινοτόμες ιδέες μέσα από τον οργανισμό της.

Ο σημαντικός αυτός θεσμός των Chairman’s Innovation Awards, που ξεκίνησε ως εσωτερική διαδικασία στη Nissan τον Μάιο του περασμένου έτους, ενθαρρύνει τους εργαζομένους της να μοιραστούν τις καινοτόμες ιδέες τους, “ξεκλειδώνοντας” με αυτό τον τρόπο την επιχειρηματική ανάπτυξη και την μετεξέλιξη των προϊόντων της. Στην ίδια κατεύθυνση, προστέθηκε ένα ακόμα βραβείο που αναδεικνύει την υπάρχουσα καινοτομική συμπεριφορά εντός του οργανισμού.

Nissan_innovation_awards 02Δηλώθηκαν πάνω από 2.000 συμμετοχές από εννέα ευρωπαϊκές περιφέρειες, όπου 20 φιναλίστ κλήθηκαν στο Επιχειρηματικό Κέντρο της Nissan στη Βαρκελώνη, προκειμένου να εκθέσουν τις ιδέες τους σε μια κριτική επιτροπή που αποτελείται από τον πρόεδρο της Nissan Europe Paul Willcox, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Nissan Europe, τον Frank Campell , εμπειρογνώμονα στη διαχείριση ενέργειας από τη συνεργασία της Nissan με τον ενεργειακό κολοσσό EATON, και την Carolina Costa, πρώην Διευθύνουσα Σύμβουλο της Orange Labs στο Λονδίνο, του κομβικού σημείου ανάπτυξης των τηλεπικοινωνιών της μάρκας. Εκτός από την κριτική επιτροπή, λόγο για τους νικητές είχαν και οι εργαζόμενοι στη Nissan, χρησιμοποιώντας μια διεπιχειρησιακή εφαρμογή που λειτουργεί ως “λαϊκή ψηφοφορία”.

Οι δύο νικητές που ανακοινώθηκαν είναι οι :
• Jean-Christophe Sellier από τη Nissan Γαλλίας, για την καινοτόμο συμπεριφορά στο πρόγραμμα Micra Get & Go, μια online πλατφόρμα κοινής χρήσης αυτοκινήτου, που επιτρέπει σε έως και πέντε άτομα να αγοράσουν από κοινού ένα Micra.

• John Ferguson από τη Nissan στο Ηνωμένο Βασίλειο (και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο του Sunderland) για την ιδέα του να χρησιμοποιήσει την ψηφιακή τεχνολογία αιχμής e-ink και e-paper, επιτρέποντας με αυτό τον τρόπο στους πελάτες να έχουν απεριόριστες επιλογές χρωμάτων για το αυτοκίνητό τους. Στον John θα δοθεί επίσης η δυνατότητα να αφιερώσει περισσότερο χρόνο εκτός δουλειάς, με επιπλέον χρηματοδότηση και συμβουλευτικές υπηρεσίες από τη Nissan, προκειμένου να υλοποιήσει την ιδέα του. Και οι δύο προαναφερόμενοι νικητές θα ανταμειφθούν με ένα ταξίδι στο Διαστημικό Κέντρο της NASA στις ΗΠΑ.