1ος αγώνας πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας αυτοκινήτων

Συντάκτης: Στέργιος Μανώλης
Εμφανίσεις: 74

Μνήμες από το ένδοξο παρελθόν στο Τατόι

KALESIS P. 03Στον 1ο αγώνα πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας αυτοκινήτων
Το αεροδρόμιο Τατοίου είναι ένας τόπος που ξυπνά έντονες αγωνιστικές μνήμες στους παλαιότερους. Στο αεροδρόμιο αυτό διεξήχθησαν υπέροχοι αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, γράφοντας με χρυσά γράμματα την αγωνιστική ιστορία αυτής της χώρας. Κια στο αεροδρόμιο αυτό, παρουσία περισσότερων από 2.000 θεατών διεξήχθη ο 1ος αγώνας του φετινού Πανελληνίου STAGIAS V. 05Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Ένας χώρος σχεδόν... ιερός για τους ελληνικούς αγώνες ταχύτητας γέμισε ξανά έπειτα από πολλά χρόνια με τα χρώματα και τους ήχους των αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Τον αγώνα αυτό που μετέδωσε ζωντανά το κρατικό κανάλι, διοργάνωσε η START LINE από κοινού με την «ΔΙΕΛΠΙΣ Περί Αγώνων» σε μια διαδρομή που σχεδίασε ο αρχιτέκτονας, Θανάσης Παπαθεοδώρου και η οποία αποδείχτηκε ικανή να προσφέρει θέαμα και προσπεράσεις σε όλες τις κατηγορίες.

Ο Ζάχος στο ενιαίο
Η αγωνιστική ημέρα ξεκίνησε με την κατηγορία του Ενιαίου όπου ο Νίκος Ζάχος κατάφερε ZACHOS N. 01να πάρει τη νίκη ξεκινώντας από τη δεύτερη θέση στην εκκίνηση. Ο έμπειρος οδηγός επανέλαβε την επιτυχία του και στο δεύτερο αγώνα της κατηγορίας όπου μάλιστα ξεκίνησε 6ος λόγω της αντεστραμμένης σειράς εκκίνησης, έτσι ολοκλήρωσε το Σαββατοκύριακο με το βαθμολογικό απόλυτο στην γενική κατηγορία του Ενιαίου. Στη μάχη των Νέων είχαμε δύο διαφορετικούς νικητές καθώς ο Φίλιππος Καλέσης, ο poleman της πρώτης κούρσας πήρε τη νίκη για την κατηγορία του. Στη δεύτερη κούρσα και στην κατηγορία των Νέων η νίκη πήγε στον Γιάννη Ποτουρίδη. Η κατηγορία του Ενιαίου, έστω και αν τα αυτοκίνητα υστερούσαν σε αγωνιστικό θόρυβο, αποδείχθηκε αρκούντως θεαματική και ενδιαφέρουσα με πολλές προσπεράσεις, μονομαχίες και επαφές.

Στα μονοθέσια της Formula Gloria
Η αποζημίωση των θεατών, τουλάχιστον όσον αφορά τον ήχο των αυτοκινήτων, ήρθε από VAKIRTZOGLOU H. 10την κατηγορία Formula με τα μονοθέσια της Formula Gloria. Δύο διαφορετικοί νικητές και εκεί, καθώς στην 1η κούρσα μια μικρή έξοδος του Σάκη Συνιώρη, έστειλε τον δέκα φορές πρωταθλητή μοτοσυκλέτας χαμηλά στην κατάταξη με αποτέλεσμα το πεδίο να μείνει ελεύθερο για τον Χάρη Βακιρτζόγλου. Στην δεύτερη κούρσα, όπου εκκίνησαν μόλις τέσσερα από τα επτά μονοθέσια, ο Σάκης Συνιώρης απέφυγε τα λάθη και χωρίς να πιεστεί ιδιαίτερα επιβεβαίωσε το ρόλο του φαβορί. Ρόλος που προέκυψε από το γεγονός πως το μονοθέσιο που είχε στη διάθεσή του ήταν αρκετά πιο εξελιγμένο από τα υπόλοιπα έξι του αγώνα.

'Eνας αγώνας για Sport, GT και Τουρισμού
Οι συμμετοχές των κατηγοριών Sport, GT και Τουρισμού αγωνιστήκαν σε δύο KECHAGIAS G. 07ενοποιημένες κούρσες με μεγάλο ενδιαφέρον και ένταση μέχρι και το φινάλε. Νικητής και στις δύο ήταν ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra Cosworth) που πήρε έτσι δύο νίκες για την κατηγορία GT. Το ίδιο, δύο νίκες δηλαδή, αλλά για την κατηγορία Sport, έκανε και ο Παναγιώτης Κωστόγιαννης (Citroen Saxo VTS) που ήταν δεύτερος πίσω από τον Κεχαγιά κινούμενος ταχύτατα και έχοντας ξεκινήσει από την pole position του αγώνα. Μοναδική αλλαγή στα δύο βάθρα του αγώνα αφορούσε τους νικητές της κατηγορία Τουρισμού που και στις δύο περιπτώσεις βρέθηκαν στην τρίτη θέση του ενοποιημένου αγώνα. Αρχικά ήταν ο Βασίλης Στάγιαςς (Citroen Saxo Kit Car) και στη συνέχεια ο «Κανέλος» (Peugeot 106 S16).

Ιστορικά & Formula Saloon
Οι κατηγορίες στις οποίες έγινε ένας αγώνας ήταν η Formula Saloon και αυτή των ιKIRKOS P. 09στορικών. Στην πρώτη ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi EVO IX) έκανε «περίπατο» όντας ο ταχύτερος σε όλα τα σκέλη του αγώνα που συμμετείχε, για να φτάσει τελικά να γυρίσει την πίστα σε χρόνο 1:42.293 που ήταν ο καλύτερος από όσους κατεγράφησαν και τις δύο ημέρες του αγώνα. Πίσω του βρέθηκαν οι Κωνσταντίνος Οικονομόπουλος (Honda Civic Type-R) και Ουίλιαμ Καμπέρος (Ford Escort).
Τα Ιστορικά ήταν η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές. 21 αυτοκίνητα εκκίνησαν τον αγώνα και υπήρχαν μονομαχίες σε όλη τη διάρκεια της κούρσας καθώς τα γκρουπ που GEORGOULAS V. 08είχαν δημιουργηθεί κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το φινάλε. Νικητής ήταν ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort) που δεν συνάντησε αντίσταση και τη δεύτερη θέση πήρε ο Κυριάκος Βυτόγιαννης (Ford Escort) εμπρός από τον Νίκο Πετρόπουλο (Porsche 944).
Ο 1ος αγωνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε με την απονομή των επάθλων στους νικητές στο επιβλητικό Μουσείο Αεροπορίας παρουσία επισήμων και αξιωματούχων της Πολεμικής Αεροπορίας, χωρίς την αμέριστη συμπαράσταση της οποίας, η επιτυχία της διοργάνωσης δεν θα ήταν δεδομένη.

Επόμενο αγωνιστικό ραντεβού στη Ρόδο.

Αποτελέσματα http://sportstiming.gr

  • GEORGOULAS V. 08
  • KALESIS P. 03
  • KANELLOS 06
  • KECHAGIAS G. 07
  • KIRKOS P. 09
  • KOSTOGIANNIS P. 04
  • POTOURIDIS J. 02
  • SINIORIS T. 11
  • STAGIAS V. 05
  • VAKIRTZOGLOU H. 10
  • ZACHOS N. 01